Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
228z dziś
3110z ostatnich 7 dni
12105z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych

Przedmiot:

Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych

Data zamieszczenia: 2018-08-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki
powiat: warszawski zachodni
tel. 022 7222207 w. 242
zampub@ozarow-mazowiecki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ożarów Mazowiecki
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-08-27 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 b) Przedmiot zamówienia składa się z dziewięciu części - opisane jako pakiety: A , B, C , D, E, F, G, H oraz I w następującym zakresie: Część/Pakiet A : 1. Leżanka lekarska z uchwytem na prześcieradło papierowe - 12 szt. 2. Leżanka do EKG - 1 szt. 3. Lampa bakteriobójcza - 4 szt. 4. Waga lekarska - 1 szt. 5. Waga lekarska niemowlęca - 1 szt. 6. Stolik zabiegowy - 10 szt. Część/Pakiet B 1. Aparat do EKG + wózek + wysięgnik kabla EKG x 1 szt. Część/Pakiet C 1. Krzesło - 25 szt. 2. Fotel obrotowy - 19 szt. 3. Ławka poczekalniowa 3 - osobowa bez podłokietników - 5 szt. 4. Ławka poczekalniowa 4 - osobowa bez podłokietników - 6 szt. 5. Ławka poczekalniowa 5 - osobowa bez podłokietników - 7 szt. 6. Stojak szatniowy jezdny - 3 szt. Część/Pakiet D 1. Biurko - 1 szt. 2. Kontener - 1 szt. 3. Komoda aktowa - 1 szt. 4. Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt. 5. Stolik okolicznościowy - 1 szt. 6. Fotel - 3 szt. 7. Fotel gabinetowy - 2 szt. 8. Szafka ubraniowa - 20 szt. 9. Szafka ubraniowa BHP - 20 szt. 10. Szafa kartotekowa B5 6 szuflad - 20 szt. 11. Szafa kartotekowa B5 4 szuflady - 6 szt. 12. Szafa gospodarcza - 3 szt. 13. Szafa aktowa metalowa - 1 szt. 14. Regał magazynowy metalowy - 10 szt. 15. Biurko do gabinetu lekarskiego - 10 szt. 16. Dostawka do biurka - 10 szt. 17. Kontener podbiurkowy mobilny - 10 szt. Część/Pakiet E Szafki medyczne 1. Szafka wolnostojąca - 1 szt. 2. Szafa lekarska jednodrzwiowa - 12 szt. 3. Szafa lekarska dwudrzwiowa - 1 szt. 4. Biurko - 1 szt. 5. Biurko - 4 szt. 6. Kontener - 4 szt. 7. Zestaw szafek I 8. Zestaw szafek II 9. Stolik zabiegowy do pielęgnacji niemowląt - 1 szt. 10. Parawan dwuczęściowy - 10 szt. 11. Stanowisko do iniekcji/pobierania krwi - 2 szt. Część/Pakiet F 1. Żaluzje pionowe - verticale - 19 szt. 2. Rolety - 21 szt. (z materiału transparentnego) + 33 szt. (z tkaniny podgumowanej) , Razem 54 szt. Część/Pakiet G 1. Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń socjalnych i administracji - ilości wg załącznika nr 1 do SIWZ, na który składają się trzy zestawy mebli (szafki i stoły) do pomieszczeń socjalnych oraz zestaw szafek do pomieszczeń administracji Część/Pakiet H 1. Lodówka - 4 szt. Część/Pakiet I : 1. Dozowniki mydła wpłynie - 32 szt. 2. Dozownik płynu dezynfekcyjnego - 23 szt. 3. Pojemnik na ręczniki papierowe typu ZZ x 42 szt. 4. Pojemnik na papier toaletowy x 16 szt. 5. Kosz na odpady z uchylną pokrywą x 50 szt. 6. Wózek do sprzątania dwuwiadrowy x 3 szt. c) Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet A : 1. Leżanka lekarska z uchwytem na prześcieradło papierowe - 12 szt. 2. Leżanka do EKG - 1 szt. 3. Lampa bakteriobójcza - 4 szt. 4. Waga lekarska - 1 szt. 5. Waga lekarska niemowlęca - 1 szt. 6. Stolik zabiegowy - 10 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39150000-8, 33100000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet B 1. Aparat do EKG + wózek + wysięgnik kabla EKG x 1 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33121500-9, 33100000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet C 1. Krzesło - 25 szt. 2. Fotel obrotowy - 19 szt. 3. Ławka poczekalniowa 3 - osobowa bez podłokietników - 5 szt. 4. Ławka poczekalniowa 4 - osobowa bez podłokietników - 6 szt. 5. Ławka poczekalniowa 5 - osobowa bez podłokietników - 7 szt. 6. Stojak szatniowy jezdny - 3 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet D 1. Biurko - 1 szt. 2. Kontener - 1 szt. 3. Komoda aktowa - 1 szt. 4. Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt. 5. Stolik okolicznościowy - 1 szt. 6. Fotel - 3 szt. 7. Fotel gabinetowy - 2 szt. 8. Szafka ubraniowa - 20 szt. 9. Szafka ubraniowa BHP - 20 szt. 10. Szafa kartotekowa B5 6 szuflad - 20 szt. 11. Szafa kartotekowa B5 4 szuflady - 6 szt. 12. Szafa gospodarcza - 3 szt. 13. Szafa aktowa metalowa - 1 szt. 14. Regał magazynowy metalowy - 10 szt. 15. Biurko do gabinetu lekarskiego - 10 szt. 16. Dostawka do biurka - 10 szt. 17. Kontener podbiurkowy mobilny - 10 szt Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet E Szafki medyczne 1. Szafka wolnostojąca - 1 szt. 2. Szafa lekarska jednodrzwiowa - 12 szt. 3. Szafa lekarska dwudrzwiowa - 1 szt. 4. Biurko - 1 szt. 5. Biurko - 4 szt. 6. Kontener - 4 szt. 7. Zestaw szafek I 8. Zestaw szafek II 9. Stolik zabiegowy do pielęgnacji niemowląt - 1 szt. 10. Parawan dwuczęściowy - 10 szt. 11. Stanowisko do iniekcji/pobierania krwi - 2 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. F
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet F 1. Żaluzje pionowe - verticale - 19 szt. 2. Rolety - 21 szt. (z materiału transparentnego) + 33 szt. (z tkaniny podgumowanej) , Razem 54 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39515400-9, 39515440-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 7 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. G
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet G 1. Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń socjalnych i administracji - ilości wg załącznika nr 1 do SIWZ, na który składają się trzy zestawy mebli (szafki i stoły) do pomieszczeń socjalnych oraz zestaw szafek do pomieszczeń administracji Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 8 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. H
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet H 1. Lodówka - 4 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 29711100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 9 Nazwa: Dostawa mebli oraz urządzeń medycznych dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim na cz. I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń medycznych oraz innego sprzętu wyposażenia ( w tym AGD ) dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konopnickiej 9 Część/Pakiet I : 1. Dozowniki mydła wpłynie - 32 szt. 2. Dozownik płynu dezynfekcyjnego - 23 szt. 3. Pojemnik na ręczniki papierowe typu ZZ x 42 szt. 4. Pojemnik na papier toaletowy x 16 szt. 5. Kosz na odpady z uchylną pokrywą x 50 szt. 6. Wózek do sprzątania dwuwiadrowy x 3 szt. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich 9 części/pakietów od A do I, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44619000-2, 39224340-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

CPV: 39150000-8,39100000-3,29711100-0,33100000-0,33121500-9,39515440-1,39515400-9,39224340-3,44619000-2

Dokument nr: 605707-N-2018, RZP.271.35.2018

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Składanie ofert:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Ożarowie Mazowieckim, ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-27, godzina: 11:00,

Miejsce i termin realizacji:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-30

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca: ( dotyczy części/pakietu: A, C, D, E, G zamówienia ) a. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie mebli ( dotyczy części/pakietu: B zamówienia ) a. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie sprzętu medycznego ( dotyczy części/pakietu: F zamówienia ) a. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie i montażu żaluzji lub rolet okiennych ( dotyczy części/pakietu: H zamówienia ) a. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie sprzętów artykułów gospodarstwa domowego (AGD) ( dotyczy części/pakietu: I zamówienia ) Zamawiający nie precyzuje tego warunku;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp *Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w pkt. 8.3.2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.2 lit a) lub zastępujący je dokument, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz.1126) c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(załącznik nr 3 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający: ( dla części/pakietu: A, C, D, E, G zamówienia ) - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie mebli wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. ( dla części/pakietu: B zamówienia ) - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie sprzętu medycznego wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. ( dla części/pakietu: F zamówienia ) - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie i montażu żaluzji lub rolet okiennych wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. ( dla części/pakietu: H zamówienia ) - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie sprzętów artykułów gospodarstwa domowego (AGD) wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami w przypadku zamówień na dostawy są: - referencje, - inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - gdy z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. d) Wypełniony/e formularz/e wymaganych/oferowanych parametrów dotyczące poszczególnych części/pakietów A i/lub B, C, D, E, F, G, H, I sporządzony/e na podstawie zał. Nr 1 do SIWZ Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.