Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
440z dziś
2889z ostatnich 7 dni
12061z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonywanie prac bieżących i awaryjnych branży elektroenergetycznej SN oraz sieci...

Przedmiot:

Wykonywanie prac bieżących i awaryjnych branży elektroenergetycznej SN oraz sieci kablowych SN i nN

Data zamieszczenia: 2018-11-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN S.A
Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
Telefon: +48 22 101 02 02
cwk@platformazakupowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/173783
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-11-30 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Realizacja Zakupu, którego przedmiotem jest wykonywanie w latach 2018-2022 prac bieżących i awaryjnych branży elektroenergetycznej w odniesieniu do maszyn elektrycznych SN oraz sieci kablowych SN i nN zabudowanych w obiektach PERN S.A
Nazwa: wykonywanie w latach 2018-2022 prac bieżących i awaryjnych branży elektroenergetycznej w odniesieniu do maszyn elektrycznych SN oraz sieci kablowych SN i nN zabudowanych w obiektach PERN S.A. Opis: szczegółowy zakres zakupu zawiera SIWZ z załącznikami Ilość: 1 [usługa]

Dokument nr: ID 173783

Składanie ofert:
Rozpoczęcie transakcji: 2018-11-16 14:35:06
Zakończenie transakcji: 2018-11-30 10:00:00
Formularz do bezpośredniego złożenia oferty:
https://platformazakupowa.pl/prepare-xls-for-adding-offers/173783

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szczegółowy opisprzedmiotu zakupu i warunków udziału w postępowaniu - w załączonym Zaproszeniudo złożenia oferty wraz z SIWZ.Oferty proszę składaćtylko poprzez Platformę Zakupową, zgodnie z pkt 5 Dz. III SIWZ, na której będązamieszczane również wyjaśnienia na zadane pytania.Załączniki nr 3-5 do SIWZnależy wydrukować w wersji zamieszczonej na Platformie Zakupowej, uzupełnić wczęściach tego wymagających i załączyć do oferty w formie skanu (.pdf). Osoba do kontaktu: Agnieszka Janiszewską 024/ 266 2174, 784 479 158, e-mail:agnieszka.janiszewska@pern.pl
Wymagania dodatkowe
offer_value (Wartość oferty)
Badanie diagnostyczne maszyny elektrycznej SN (cena ryczałtowa)
Badanie diagnostyczne linii kablowej SN (cena ryczałtowa)
Badanie oleju transformatora (cena ryczałtowa)
Lokalizacja miejsca uszkodzenia kabla (cena ryczałtowa)
Naprawa / montaż głowic kablowych (cena za roboczogodzinę)
Naprawa linii kablowych (cena za roboczogodzinę)
termin realizacji zakupu (wykonanie usługi w latach 2018-2022, proszę potwierdzić)
Gwarancja (na wykonane Prace: na okres 12 miesięcy, 2) na użyte do wykonania Prac materiały i zamontowane urządzenia: według terminów i zasad udzielonych przez ich producentów, lecz na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc każdorazowo (tj. w odniesieniu do przedmiotu danego Zlecenia jednostkowego) z dniem podpisania przez obie Strony protokołu odbioru Prac proszę potwierdzić)
warunki płatności (zgodnie z par. 4 wzoru Umowy, proszę potwierdzić)
termin związania ofertą - 90 dni (proszę potwierdzić)
KRS/CEIDG (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 1 SIWZ)
zaświadczenia US i ZUS (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 2 SIWZ)
wykaz zamówień (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 3a SIWZ)
lista pracowników (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 3b SIWZ)
wykaz sprzętu (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 3c SIWZ)
oświadczenie o okresie funkcjonowania (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 3d SIWZ)
certyfikaty/świadectwa pracowników (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 3e SIWZ)
certyfikat ISO (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 4 SIWZ)
kopia polisy (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 5 SIWZ)
Formularz ofertowy (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 6 SIWZ)
Oświadczenie Wykonawcy (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 1.2 ppkt 7 SIWZ)
pełnomocnictwo (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 2.1 ppkt 1 SIWZ)
dowód wniesienia wadium (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 2.1 ppkt 2 SIWZ)
umowa spółki cywilnej (proszę dołączyć skan zgodnie z Dz. III pkt 2.1 ppkt 5 SIWZ, jeśli dotyczy)
Preferowany termin płatności w dniach:

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
PERN S.A
Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
E-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Telefon: +48 22 101 02 02
Kontakt: Za pośrednictwem platformy Opennexus

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.