Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3628z ostatnich 7 dni
15068z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Naprawa zasilacza UPS

Przedmiot:

Naprawa zasilacza UPS

Data zamieszczenia: 2019-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Wojciecha Korfantego 2
45-077 Opole
powiat: Opole
Telefon: +48 22 101 02 02
cwk@platformazakupowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/210586
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2019-03-28 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa zasilacza UPS w KPP w Głubczycach
Przedmiot zapytania
Nazwa: Naprawa zasilacza UPS Opis: zgodnie z załącznikiem Ilość: 1 [usługa]

Dokument nr: ID 210586

Składanie ofert:
Rozpoczęcie transakcji: 2019-03-25 13:05:00
Zakończenie transakcji: 2019-03-28 12:00:00
Formularz do bezpośredniego złożenia oferty:
https://platformazakupowa.pl/prepare-xls-for-adding-offers/210586

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja:
Szczegółowe wymagania związane z realizacją naprawy zasilacza UPS w KPP w Głubczycach zawarte zostały w dołączonym załączniku
1. Warunki dostawy i płatności:
adres wykonania naprawy: Komenda Powiatowa Policji w Głubczycach, ul. Chrobrego 6 48-100 Głubczyce
w cenie usługi należy uwzględnić wszystkie koszty związane z naprawą.
w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do przesyłki należy dołączyć list przewozowy,
termin płatności: do 30 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie podpisanego protokołu naprawy
2. Termin realizacji zamówienia:
do 12 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia (faks, e-mail)
3. Gwarancja:
12 miesięcy od daty podpisania protokołu naprawy
4. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
przedmiot zamówienia jest właściwej jakości i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim, jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert.
Zamawiający informuje, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się złożeniem zamówienia.
Wymagania dodatkowe
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Preferowany termin płatności w dniach:

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Wojciecha Korfantego 2
45-077 Opole
E-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Telefon: +48 22 101 02 02
Kontakt: Za pośrednictwem platformy Opennexus

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2019

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.