Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
513z dziś
4240z ostatnich 7 dni
16299z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Materiały do montażu klimatyzatorów

Przedmiot:

Materiały do montażu klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2019-06-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A. w Kleczewie
600-lecia 9
62-540 Kleczew
powiat: koniński
063 247 54 89
lewandowska.jolanta@kwbkonin.pl
https://platforma.logintrade.net/zapytania_email,715007,d41a4d1b730de81fee1008f28a084ca4.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2019-06-25 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
EZ15-Materiały do montażu klimatyzatorów.
Treść zapytania:
PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin Spółka Akcyjna (Zamawiający)
zaprasza do złożenia oferty pisemnej w trybie "konkurs ofert" na zakup:
1) Przedmiot zamówienia:
a) według wykazu - szczegóły w załączniku: (Wykaz materiałów).
[Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.]
2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Materiał musi być fabrycznie nowy.
b) Wykonanie zgodnie z załączoną specyfikacją (w załączniku)
c) Warunki gwarancyjne - 12 miesięcy od daty dostawy; Dostawca w treści oferty może podać lepsze warunki gwarancyjne.
3) Warunki dostaw/wykonania:
a) Transport na koszt Dostawcy.
b) Termin: W ciągu 5 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia.
c) Miejsce i godziny odbioru: Magazyn M07 (adres magazynu: ul. Biurowiec 5, 62-530 Kazimierz Biskupi, tel. 63 247 54 37 ), w godzinach od 6:00 do 13:00, wyłącznie w dni robocze.
d) Wymagane dokumenty w momencie fizycznej dostawy: dokument WZ lub kopia faktury
e) Wymagane jest poprawne zaadresowanie oraz umieszczenie numeru zamówienia w widocznym miejscu elementu dostawy - brak pełnego i poprawnego adresu dostawy lub brak numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu może spowodować odmowę przyjęcia przesyłki.
f) W przypadku gdy rozładunek zamówionego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego rozładunku.
4) Termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu poprawnej faktury.
5) Złożenie oferty handlowej jest:
a) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, regulaminu Internetowej Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz regulaminu prowadzenia postępowań zakupowych umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego,
b) potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
c) potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert przez osobę składającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
d) w przypadku udziału Oferenta w dogrywce potwierdzeniem akceptacji zawartych w opisie dogrywki warunków,
e) oświadczeniem Oferenta, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym, oraz zapoznał się z klauzulą informacyjną umieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego,
f) oświadczeniem Oferenta, że jest czynnym podatnikiem VAT, a brak posiadania statusu czynnego podatnika VAT wymaga wyraźnego określenia w treści składanej oferty,
g) oświadczeniem Oferenta, że oferta będzie wiążąca 30 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu, a w sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, jego oferta pozostanie wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
6) Oferty:
a) Oferty będą przyjmowane od dnia: 19.06.2019 od godz. 10:00.
b) Oferty będą przyjmowane do dnia: 25.06.2019 do godz. 10:00.
c) Składanie ofert częściowych: TAK.
d) Składanie ofert równoważnych: Niedopuszczalne.
e) Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
f) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert i o ile nie określono inaczej nie zwraca materiałów przesłanych w związku z ofertą.
g) Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.
h) Przewidywany termin wyboru najkorzystniejszej oferty: 26.06.2019
i) Kryterium wyboru oferty: cena.
j) Oferta musi zawierać:
i) dane Oferenta składającego ofertę,
ii) proponowane wynagrodzenie netto w PLN ze wszystkimi składnikami,
iii) adres mail'owy do prowadzenia korespondencji,
k) Wymagania formalne udziału w postępowaniu:
i) Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
7) Wadium:
nie dotyczy
8) Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonej umowie, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy/Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia,
b) za zwłokę w dostawie/wykonaniu - w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki,
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku pełnego i poprawnego adresu dostawy i numeru magazynu oraz braku numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu elementu dostawy.
b) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku dokumentów identyfikujących dostawę ("WZ", faktura lub list przewozowy) lub braku dokumentów określonych w punkcie 3D.
c) Odmowy rozładunku w przypadku gdy rozładunek dostarczonego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców.
d) Odmowy rozładunku materiałów dostarczonych po godzinie 13:00.
e) Odrzucenia oferty gdy termin dostawy zaproponowany przez Dostawcę nie spełnia wymagań Zamawiającego.
f) Zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń lub oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania.
g) Zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania.
h) Swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
i) Częściowego wyboru oferty - w ramach danej pozycji, lub - po wspólnym uzgodnieniu: częściowego wyboru oferty również z jednej pozycji.
j) Stosowania dogrywki (np. aukcji lub negocjacji) do postępowań realizowanych w trybach które przewidują taką możliwość.
k) W sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej.
l) Żądania od Dostawcy/ Wykonawcy pisemnego potwierdzenia cen na materiały/usługi objęte postępowaniem.
m) W przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy/ Wykonawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.
10) Pozostałe:
a) Przetarg nie odbywa się w myśl przepisów zawartych w ustawie o zamówieniach publicznych, lecz przepisów wydanych przez Prezesa PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A. określających sposób realizacji zakupów.
b) Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.
c) Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań w formie pisemnej do trzech dni roboczych przed dniem określonym rozpoczęcia zbierania ofert, a odpowiedzi zostaną opublikowane do dnia rozpoczęcia zbierania ofert. Pytania należy kierować do kupca prowadzącego postępowanie: Lewandowska.Jolanta@kwbkonin.pl
d) W przypadku konieczności ponownego zakupu materiału ujętego w wybranej ofercie i potwierdzenia przez Dostawcę utrzymania ceny oraz dostępności, Zamawiający pozostawia sobie możliwość złożenia ponownego zamówienia.
e) Dostawy mogą być realizowane na podstawie podpisanej umowy lub zamówienia.
Opracował: Jolanta Lewandowska
Kleczew, dnia 05.06.2019
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Załącznik/Link Uwagi
1. RURA CHŁODZ. OTUL. 1m 1/4"X0,8mm MIEDŹ 150 szt.
2. RURA CHŁODZ. OTUL. 1m 3/8"X0,8mm MIEDŹ 100 szt.
3. KORYTKO KABL. LS 40X40 L=2000mm PVC 10 szt.
4. KOLANO D/RURY 90ST. FI 20 PVC RDP20C90 20 szt.
5. Kołek rozporowy 10 wkr. 6x60KL 200 szt.
6. RURA D/ODPR.SKROPLIN 0018TU FI 18mmX30mb 1 szt.
7. WSPORNIK D/MOCOW.KLIMATYZATORA 600X30X30 2 szt.
8. TAŚMA METALIZOWANA PP 50mmX50m 5 szt.
9. RURA D/ODPR.SKROPLIN 0016TU FI 16mmX30mb 1 szt.
10. PRZEJŚCIE ŚCIENNE WSLV PVC 5 szt.
11. POŁĄCZENIA ODPŁ. SKROPLIN 0021GY FI 6-18 7 szt.
12. TAŚMA MONT. ORABOND 1811(MB) 30mmX50m 1 szt.
13. NAROŻNIK WEW. PVC 90mm, 0905AI 10 szt.
14. KOLANO PRZYŚCIENNE 90mm PVC 0909CM 10 szt.
15. PRZEJŚCIE ŚCIENNE 90mm PVC 0910PM 10 szt.
16. Taśma alumin. izolacyjna zbrojona 50mm 5 szt.
17. Kołek rozporowy fi 8x50 200 szt.
18. AMORTYZATOR D/KLIMAT. FI 50mm GUMA 30 szt.
19. PODKŁADKA ANTYWIBR. IVENSIS IPOAM 0502PT 12 szt.
20. TAŚMA NAPR. DUCT SCAPA 3159 SREBRNA 10 szt.
21. Sprężone powietrze do urządzeń biurowych 2 szt.
22. KORYTKO KABL. 0912BCF 9X6,5_L=200cm PVC 10 szt.
23. ZŁĄCZKA NASTAWNA PVC 0903ST 50 szt.
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "EZ15-Materiały do montażu klimatyzatorów."
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Odpowiedź:

Dokument nr: Z3718/15175

Składanie ofert:
Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
19- 06- 2019 10: 00
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
25- 06- 2019 10: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
19- 06- 2019 08: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.logintrade.net/zapytania_email,715007,d41a4d1b730de81fee1008f28a084ca4.html

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Jolanta Lewandowska
tel: 063 247 54 89
e-mail: lewandowska.jolanta@kwbkonin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2019

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.