Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3094z ostatnich 7 dni
14237z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Roboty instalacyjne sanitarne

Przedmiot:

Roboty instalacyjne sanitarne

Data zamieszczenia: 2019-11-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Komunalny "PGM" w Chorozowie
ul. Bałtycka 8
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. (32)7571500, faks (32)2415253
zamowienia@pgm-chorzow.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: 2 300,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2019-11-29 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie likwidacji niskiej emisji wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piaskowej 9 - roboty instalacyjne sanitarne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie likwidacji niskiej emisji wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piaskowej 9 - roboty instalacyjne sanitarne. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także dokumentacja techniczna - będąca załącznikiem do SIWZ

CPV: 45330000-9,45331000-6,45333000-0

Dokument nr: 620103-N-2019, NZ.16839.2019.85-19

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zkpgm.bip.chorzow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Składanie ofert:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Z.K. "PGM", ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów - Dział Zamówień Publicznych (parter, pokój nr 118)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-29, godzina: 11:00,

Miejsce i termin realizacji:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: - w ciągu 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonanie robót, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 50 000,00 zł, polegających na wykonaniu instalacji CO i gazu wraz z załączeniem dowodu/ów określającego/ych, czy ww. robota/y została/y wykonana/e należycie, w szczególności informacji o tym czy robota/y została/y wykonana/e zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona/e. (Zamawiający nie stawia wymagań dot. minimalnej ilości robót - do spełnienia ww. warunku wystarczy wykonanie 1 roboty budowlanej o wartości i zakresie podanym powyżej.), ORAZ - dysponuje 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji sanitarnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie będzie żądał dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia) w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z pkt V ust. 1 lit. c) SIWZ - zał. nr 6 do SIWZ, - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z pkt V ust. 1 lit. c) SIWZ - zał. nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty wymagane od wykonawcy ubiegającego się o udzielenia zamówienia, które winny być załączone do oferty: a) wypełniony i podpisany formularz ,,oferta" z wypełnionymi wszystkimi rubrykami - zał. nr 1 do SIWZ, b) wypełnione i podpisane oświadczenie aktualne na dzień składania ofert dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust 1 ustawy PZP - zał. nr 2 do SIWZ, c) wypełnione i podpisane oświadczenie aktualne na dzień składania ofert dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust 1 ustawy PZP - zał. nr 3 do SIWZ, d) podpisane kosztorysy ofertowe - powinny zawierać wyliczenie ceny służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagany jest kosztorys wykonany metodą uproszczoną (tj. iloczyn ilości robót wskazanych w przedmiarze oraz cen jednostkowych bez rozdzielenia na robociznę, materiały i sprzęt - zgodnie z §2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego) z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. Nr 130 poz. 1389) oparty o przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Zamawiającego. W cenie należy ująć wszystkie roboty związane z ww. dokumentacją. Kosztorys ofertowy może być opracowany na podstawach dowolnie przyjętych przez wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, e) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z pkt V SIWZ - zał. nr 4 do SIWZ, 2. Inne dokumenty: - stosownego pełnomocnictwa jeżeli elementy składowe oferty (w szczególności oświadczenia, kopie dokumentów itp.) nie są podpisywane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną i wskazaną w KRS/CEIDG oraz w sytuacjach określonych w pkt X ust. 4 i 5 SIWZ, - dokumenty, o których mowa w pkt V ust. 10 SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji - rękojmi 40,00

Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2019

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.