Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 11 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: Usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od dnia 1 listopada...

Przedmiot:

Usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od dnia 1 listopada 2016 r. do dnia 10 kwietnia 2017 r.

Data zamieszczenia: 2016-10-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. 17 Stycznia 143
64-400, Międzychód
telefon - 957 488 726
faks - 957 482 430
www.powiatmiedzychodzki.pl
starostwo@powiat-miedzychodzki.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Międzychód
Wadium: ---
Termin składania ofert: 2016-10-18 11:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresieod dnia 1 listopada 2016 r. do dnia 10 kwietnia 2017 r.
Numer referencyjny: PRB.272.06.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi polegające na:usuwaniu śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg powiatowych materiałami do zwalczania śliskości zimowej (piasek , sól ) dostarczonymi przez Zamawiającego,odśnieżaniu dróg – zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg powiatowych.Usługa polegająca na wykonaniu czynności zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu następującego sprzętu (według zapotrzebowania zamawiającego):samochód ciężarowy powyżej 10 ton – nośnik do pługa średniego zamaw. - 2 szt.samochód ciężarowy + piaskarka - 2 szt.samochód ciężarowy - nośnik do piaskarki zamawiającego - 1 szt.samochód ciężarowy + pług wirnikowy - 1 szt.ciągnik rolniczy+pług - 1 szt.ciągnik rolniczy z napędem na 4 koła + pług - 4 szt.ciągnik z rozsypywaczem (piaskarką - piast) - 4 szt.spycharka - 2 szt.spycharko–ładowarka - 5 szt.równiarka - 2 szt.ładowarka – cyklop - 1 szt.ładowarka do załadunku mieszanki - 2 szt.

II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:90620000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/11/2016 data zakończenia: 10/04/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: na podstawie złożonego oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: na podstawie złożonego oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: na podstawie złożonego oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcji ZUD 30
termin płatnośc faktur 10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór Umowy stanowi załącznik do SIWZ.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:a. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:b. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowegoc. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającegod. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramoweje. zostały spełnione łącznie następujące warunki:konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidziećwartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowejwykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowyłączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowieZmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:a. zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniub. nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:I. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treściII. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie III. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy IV. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych umowie lub Ustawie.Zamawiający przewiduje dodatkowe wynagrodzenie w wysokości netto 30 zł/dzień za wynajem następującego sprzętu: samochód ciężarowy + piaskarka (2 szt. ) oraz samochód ciężarowy - nośnik do piaskarki zamawiającego (1 szt.). Wynagrodzenie to jest wypłacane za każdą dobę, w której powyższy sprzęt nie został wezwany do zimowego utrzymania dróg , w okresie od 1 listopada 2016 r. do 10 kwietnia 2017 r.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: USŁUGI SPRZĘTEM: SAMOCHÓD CIĘŻAROWY POWYŻEJ 10 TON - NOŚNIK DO PŁUGA ŚREDNIEGO ZAMAW, 2 SZT.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy powyżej 10 ton - nośnik do pługa średniego zamaw., zapotrzebowanie na 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2    Nazwa: SAMOCHÓD CIĘŻAROWY + PIASKARKA, szt. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy + piaskarka, zapotrzebowanie na 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3    Nazwa: SAMOCHÓD CIĘŻAROWY - NOŚNIK DO PIASKARKI ZAMAWIAJĄCEGO, szt. 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy - nośnik do piaskarki zamawiającego, zapotrzebowanie na 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4    Nazwa: SAMOCHÓD CIĘŻAROWY + PŁUG WIRNIKOWY, szt. 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy + pług wirnikowy, zapotrzebowanie na 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5    Nazwa: CIĄGNIK ROLNICZY + PŁUG, szt. 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik rolniczy + pług, zapotrzebowanie na 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 6    Nazwa: CIĄGNIK ROLNICZY Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA + PŁUG, szt. 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik rolniczy z napędem na 4 koła + pług, zapotrzebowanie na 4 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 7    Nazwa: CIĄGNIK Z ROZSYPYWACZEM(PIASKARKĄ - PIAST), szt. 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik z rozsypywaczem ( piaskarką-piast), zapotrzebowanie na 4 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 8    Nazwa: SPYCHARKA, szt. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - spycharka, zapotrzebowanie na 2 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 9    Nazwa: SPYCHARKO - ŁADOWARKA, szt. 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - spycharko - ładowarka, zapotrzebowanie na 5 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 10    Nazwa: RÓWNIARKA, szt. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - równiarka, zapotrzebowanie na 2 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 11    Nazwa: ŁADOWARKA - CYKLOP, szt. 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ładowarka - cyklop, zapotrzebowanie na 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 12    Nazwa: ŁADOWARKA DO ZAŁADUNKU MIESZANKI, szt. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ładowarka do załadunku mieszanki, zapotrzebowanie na 2 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
deklarowany czas rozpoczęcia akcj ZUD 30
termin płatnośi faktur 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:

© eurobudowa.pl 2004-2017

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.