Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 11 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: Usuwanie awarii instalacji elektrycznych

Przedmiot:

Usuwanie awarii instalacji elektrycznych

Data zamieszczenia: 2016-11-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Warzywna 6
95-200 Pabianice
tel. 42/22-59-275, 42/22-59-255
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: -
Termin składania ofert: 2016-11-21 10:30:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE

Usuwanie awarii instalacji elektrycznych zgłaszanych w godzinach 15:00 do 7:00 dnia następnego w dniach roboczych ZGM oraz całodobowo we wszystkich dniach nieroboczych dla ZGM

  1. Usługa świadczona na rzecz  Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach.
  2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w projektach umów wraz z załącznikami, które to dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Termin realizacji zamówienia : od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.
  4. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
  5. Termin składania ofert: 21.11.2016  r. godz. 10:30 w Kancelarii ZGM w Pabianicach, ul. Warzywna 6, parter.
  6. Forma składania ofert: pisemnie - decyduje data wpływu do Kancelarii. Ofertę prosimy oznaczyć: „Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w 2017 r.” oraz nazwą i adresem składającego ofertę. Oferta powinna zawierać:
    1. aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny,
    2. formularz ofertowy – wzór formularza zawiera Załącznik  nr 2 do zapytania ofertowego,
    3. formularz cenowy – wzór formularza zawiera Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
    4. Dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umów o podobnym charakterze, lub z wykonania nowych instalacji elektrycznych, lub wykonania remontów instalacji elektrycznych, od co najmniej 2-ch zleceniodawców z ostatnich trzech.
    5. Aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne osoby/osób wykonującej zamówienie w zakresie minimum   eksploatacji E urządzeń i instalacji elektrycznych (energetycznych).
  7. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
  8. Nie spełnienie wymogów Zamawiającego podanych w punktach  6, 7 i 8 skutkuje odrzuceniem oferty (z wyłączeniem nie podania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę).
  9. Termin otwarcia ofert 21.11.2016 r. o godz. 11:00; o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi  oferentów w formie meilowej lub faxem.
  10. Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień publicznych, tel. 42/22-59-275,
  11. Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział techniczny, tel. 42/22-59-255.
  12. Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które na podstawie kryteriów wyboru mogą zostać wybrane przez Zamawiającego.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Zarządzeniem Nr 7/2012 Dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia w każdym czasie, w tym bez podania przyczyny.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2016

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.