mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Siechnice)
warmińsko-mazurskie (Dywity)
podlaskie (Łomża)
Przedmiot: | Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w podziale na 6 zadań na rok 2017 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data zamieszczenia: | 2016-11-15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych Szosa Połczyńska 57 78-200, Białogard telefon - 94 312 40 07 faks - 94 312 38 21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Województwo: | zachodniopomorskie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miasto: | Białogard | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wadium: | --- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin składania ofert: | 2016-11-28 09:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego w podziale na 6 zadań na rok 2017" Numer referencyjny: ZDP 271.01.2016 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w podziale na 6 zadań: Zadanie nr 1 - ulice powiatowe wg wykazu miasto Karlino Zadanie nr 2 - drogi powiatowe wg wykazu gm. Karlino Zadanie nr 3 - drogi powiatowe wg wykazu gm. Białogard Zadanie nr 4 - drogi powiatowe wg wykazu gm. Tychowo cz. I Zadanie nr 5 - drogi powiatowe wg wykazu gm. Białogard i Tychowo cz. II Zadanie nr 6 - drogi powiatowe wg wykazu gm. Białogard i Tychowo cz. III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ. II.5) Główny kod CPV: 90620000-9 Dodatkowe kody CPV:90630000-2 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług ( w szczególności załadunek mieszanki solno-piaskowej, odśnieżanie i posypywanie nawierzchni mieszanką solno-piaskową, odśnieżania dróg przy pomocy koparko – ładowarek, pracy pługiem ciężkim), na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.Zamówienie wyżej wymienione będzie zlecone w sytuacji, gdy przewidziany w umowie zakres robót z uwagi na wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne okaże się nie wystarczający i będzie musiał ulec zwiększeniu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi po cenach zawartych w ofercie przetargowej w wysokości do 40% zamówienia podstawowego. II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 zł, Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, iż posiada niżej wymieniony sprzęt lub ma zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 – ulice pow. miasto Karlino Rodzaj sprzętu Charakterystyka, typ Ilość jednostek Nośnik + piaskarka oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 1 Nośnik + pług oferenta Nośnik o ładowności min. 6 Mg 1 Zestaw: samochód + ładowarka oferenta Zestaw do załadunku i wywozu śniegu 1 Zadanie nr 2 – drogi powiatowe wg wykazu, gm. Karlino Rodzaj sprzętu Charakterystyka, typ Ilość jednostek Nośnik + piaskarka oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 2 Nośnik + pług oferenta Nośnik o ładowności min. 6 Mg 2 Ładowarka oferenta Załadunek materiałów na piaskarkę 1 Zadanie nr 3 – drogi powiatowe wg. wykazu, gmina Białogard Rodzaj sprzętu Charakterystyka, typ Ilość jednostek Nośnik + piaskarka oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 2 Nośnik + pług oferenta Nośnik o ładowności min. 6 Mg 2 Ładowarka oferenta Załadunek materiałów na piaskarkę 1 Zadanie nr 4 – drogi powiatowe wg. wykazu gm. Tychowo cz. I Rodzaj sprzętu Charakterystyka, typ Ilość jednostek Nośnik + piaskarka oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 1 Nośnik + pług oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 1 Ładowarka oferenta Załadunek materiałów na piaskarkę 1 Zadanie nr 5 – drogi powiatowe wg. wykazu, gmina Białogard i Tychowo cz. II Rodzaj sprzętu Charakterystyka, typ Ilość jednostek Nośnik + piaskarka oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 1 Nośnik + pług oferenta Nośnik o ładowności min. 6 Mg 1 Ładowarka oferenta Załadunek materiałów na piaskarkę 1 Zadanie nr 6 – drogi powiatowe wg. wykazu, gmina Białogard i Tychowo cz. III Rodzaj sprzętu Charakterystyka, typ Ilość jednostek Nośnik + piaskarka oferenta Nośnik o ładowności min. 6Mg 1 Nośnik + pług oferenta Nośnik o ładowności min. 6 Mg 1 Ładowarka oferenta Załadunek materiałów na piaskarkę 1 Na każde zadanie wymagany jest odrębny sprzęt. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Umowa może ulec zmianie w przypadku nowych okoliczności i zostaną spełnione łącznie następujące warunki; a)konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć tj; gdy przewidziany w umowie zakres robót z uwagi na wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne okaże się nie wystarczający i będzie musiał ulec zwiększeniu. b)Wartość zmiany nie przekracza 40% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; oraz gdy: c)zmianie uległy adres/siedziba Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych; d)zmianie uległy stawki podatku od towarów i usług; e)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć stosowny wniosek Zamawiającemu. Żadna zmiana Umowy nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana Umowy, która nie została dokonana w formie polecenia lub aneksu zostanie uznana za nieważną. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 28/11/2016, godzina: 9:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Polski IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: ulice pow. wg wykazu m. Karlino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Część nr: 2 Nazwa: drogi powiatowe wg. wykazu. gm. Karlino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Część nr: 3 Nazwa: drogi powiatowe wg. wykazu gm. Białogard
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Część nr: 4 Nazwa: drogi powiatowe wg. wykazu gm. Tychowo cz. I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Część nr: 5 Nazwa: drogi powiatowe wg. wykazu gm. Białogard i Tychowo cz. II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Część nr: 6 Nazwa: drogi powiatowe wg. wykazu gm. Białogard i Tychowo cz. III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 5) Kryteria oceny ofert:
|
© eurobudowa.pl 2004-2018