Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 11 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych

Przedmiot:

Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych

Data zamieszczenia: 2016-11-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010, Barczewo
telefon - 895 148 664
http://barczewo.bip.net.pl/
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Barczewo
Wadium: ---
Termin składania ofert: 2016-11-25 08:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku
Numer referencyjny: BIOŚ.271.15.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części maksymalnej liczby części 2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowym wykonawcom usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości każdej części.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i ulic (tj. odśnieżaniu i usuwaniu śliskości) przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wg wzoru załącznik nr 6 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Formularz ofertowy – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru załącznik nr 5 do siwz.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy wyłącznie w sytuacji wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; zmiana terminu realizacji o liczbę dni oddziaływania zdarzenia zewnętrznego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w przypadku przewidzianym w niniejszym par. umowy, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy lub odrębnej umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/11/2016, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 1. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 2. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 3. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 4. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 5. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 6    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 6. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 7    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 7. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 8    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 8. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 9    Nazwa: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku - sektor nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2017 roku-sektor nr 9. W zakres usług wlicza się: 1) odśnieżanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych pojazdem samojezdnym; 2) usuwanie śliskości materiałem dostarczanym przez wykonawcę. Poprzez zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych (tj. drogi wewnętrzne wraz z chodnikami stanowiące własność gminy) na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na publicznych drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1-9) wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu i usuwaniu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Podczas wykonywania usługi odśnieżania wykonawca winien zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy w ciągu jednej godziny pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego we wszystkie dni tygodnia i święta, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca jest w stosunku do zamawiającego, w dyspozycji 24–godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi (godziny) odśnieżania, które przedstawiciel zamawiającego zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego miesięczne zestawienie wykonanych usług wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również faktycznie przepracowane godziny. W sytuacjach awaryjnych zamawiający dopuszcza możliwość kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze lub na innych drogach. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności zimowego utrzymania dróg i ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2016

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.