Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 11 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia...

Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r.

Data zamieszczenia: 2017-10-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Pawłowice
ul. Zjednoczenia 60
43250 , Pawłowice
telefon - 324 756 320
faks - 324 756 301
www.pawlowice.pl
przetargi@pawlowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pawłowice
Wadium: Zadanie nr 1 – 1.500,00 zł Zadanie nr 2 – 650,00 zł Zadanie nr 3 – 1.500,00 zł Zadanie nr 4 - 1.500,00 zł Zadanie nr 5 – 1.600,00 zł Zadanie nr 6 – 1.600,00 zł Zadanie nr 7 – 1.300,00 zł Zadanie nr 8 – 1.500,00 zł zgodnie z SIWZ
Termin składania ofert: 2017-10-12 11:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Pawłowice”.
Numer referencyjny: OI.271.19.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych. Powyższy zakres został podzielony na osiem zadań: Zadanie 1 – drogi powiatowe sołectwa Warszowice, Krzyżowice i Pniówek Zadanie 2 – drogi powiatowe sołectwo Pawłowice Zadanie 3 – drogi powiatowe sołectwa Pielgrzymowice, Golasowice i Jarząbkowice Zadanie 4 – drogi gminne sołectwa Warszowice i Krzyżowice Zadanie 5 – drogi gminne sołectwa Golasowice i Jarząbkowice Zadanie 6 – drogi gminne sołectwo Pielgrzymowice Zadanie 7 – drogi gminne sołectwo Pawłowice Zadanie 8 – drogi gminne sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek

II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90620000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Powtórzenie podobnych usług do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: 6.2.3.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanie: co najmniej 2 usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg publicznych gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych każda o wartości minimum 15.000,00 zł brutto; UWAGI: 1. Treść tego warunku w istocie wyraża wymaganie, by wykonawca co najmniej dwukrotnie wykonał wskazane prace. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach niniejszego warunku zdolności technicznej lub zawodowej jest bowiem niezakłócone – co najmniej dwukrotne – powtórzenie ww. przedsięwzięcia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą sumować [łączyć] potencjału w zakresie prac [przedsięwzięć], o których mowa powyżej, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. Ewentualne sumowanie tego samego rodzaju robót [przedsięwzięć] o których mowa powyżej, przez dwa różne podmioty, wchodzące w skład konsorcjum, nie stwarzałoby bowiem takiej sytuacji, jak wykonanie tych robót przez jeden podmiot. 3. Jeżeli zakres prac przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że prace zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie prac podać wartość prac odpowiadających zakresowi warunku. 4. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać że podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.2.3.2. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać dysponowanie następującym sprzętem oddzielnie na każde zadanie: Zadanie 1 – drogi powiatowe sołectwa Warszowice, Krzyżowice i Pniówek - samochód ciężarowy + pług odśnieżny (lemieszowy) - 1 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarka (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypująca materiały montowana na samochodzie ciężarowym –1 szt. Zadanie 2 – drogi powiatowe sołectwo Pawłowice - pług odśnieżne (lemieszowe) + nośnik (traktor o mocy min 80 KM) - 1 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące materiały – 1 szt. Zadanie 3 – drogi powiatowe sołectwa Pielgrzymowice, Golasowice i Jarząbkowie - samochód ciężarowy + pług odśnieżny (lemieszowy) - 1 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarka (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypująca materiały montowana na samochodzie ciężarowym - 1 szt. Zadanie 4 – drogi gminne sołectwa Warszowice i Krzyżowice - pługi odśnieżne (lemieszowe) + nośnik - 3 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące materiały – 2 szt. Zadanie 5 – drogi gminne sołectwa Golasowice i Jarząbkowie - pługi odśnieżne (lemieszowe) + nośnik - 3 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące materiały – 2 szt. Zadanie 6 – drogi gminne sołectwo Pielgrzymowice - pługi odśnieżne (lemieszowe) + nośnik - 3 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące materiały – 2 szt. Zadanie 7 – drogi gminne sołectwo Pawłowice - pługi odśnieżne (lemieszowe) + nośnik - 3 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące materiały – 2 szt. Zadanie 8 – drogi gminne sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek - pługi odśnieżne (lemieszowe) + nośnik - 3 szt. - odśnieżarki mechaniczne do chodników (lekki sprzęt) - 1 szt. - rozsypywarka do chodników lub samochód dostawczy ze skrzynią - 1 szt. - rozsypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące materiały – 2 szt. UWAGI: Powyższy sprzęt to minimum jakim musi wykazać się wykonawca w trakcie realizacji zadania. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazu sprzętu przeznaczonego do realizacji prac oraz jego okazania w celu kontroli i późniejszego zamontowania w nim urządzeń GPS za pomocą których będą rozliczane wykonane roboty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia należy złożyć: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”,złożonego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji http://bip.gwpawlowice.finn.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1) w 8.2.1. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2) Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1.a Uwagi do pkt 8 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3.3). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację pkt 3.2) stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1: 8.1.1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 8.1.2 wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie nr 1 – 1.500,00 zł Zadanie nr 2 – 650,00 zł Zadanie nr 3 – 1.500,00 zł Zadanie nr 4 - 1.500,00 zł Zadanie nr 5 – 1.600,00 zł Zadanie nr 6 – 1.600,00 zł Zadanie nr 7 – 1.300,00 zł Zadanie nr 8 – 1.500,00 zł zgodnie z SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – drogi powiatowe sołectwa Warszowice, Krzyżowice i Pniówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 – drogi powiatowe sołectwo Pawłowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 – drogi powiatowe sołectwa Pielgrzymowice, Golasowice i Jarząbkowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 – drogi gminne sołectwa Warszowice i Krzyżowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 – drogi gminne sołectwa Golasowice i Jarząbkowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 – drogi gminne sołectwo Pielgrzymowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 – drogi gminne sołectwo Pawłowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 – drogi gminne sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przetargu jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w okresie od listopada 2017 do 15 kwietnia 2018 r., w skład którego wchodzą prace związane z odśnieżanie, posypywaniem dróg, chodników, parkingów i pętli autobusowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Czas dojazdu z bazy do najbliższego miejsca objętego zakresem realizowanego zadania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 

 

 

© eurobudowa.pl 2004-2017

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.