Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 11 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy

Przedmiot:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy

Data zamieszczenia: 2017-11-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów
tel./fax: 41 354 51 25
e-mail: gmina@szydlow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Szydłów
Wadium: ---
Termin składania ofert: 2017-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE

Gmina Szydłów zaprasza do złożenia ofert na: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłów w 2018 roku”

2.    Przedmiot zamówienia:
a)    Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Szydłów w zakresie:
-    demontażu pokryć dachowych z budynków należących do osób fizycznych i odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo cementowych – w ilości ~4 000 m²,

-    zgromadzonych na posesjach osób fizycznych wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo cementowych - w ilości ~4 000 m²,

b)    Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w dwóch egzemplarzach: dla odbierającego wyroby zawierające azbest celem przekazania do Urzędu Gminy Szydłów, drugi dla właściciela nieruchomości,
c)    Udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania – przekazanie zamawiającemu karty przekazania odpadu,

UWAGA!
1)    Ilości odpadów ustalone są szacunkowo na podstawie wniosków składanych przez mieszkańców nieruchomości.
2)    Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany demontaż lub odbiór płyt azbestowo – cementowych, przy czym zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania w/w wykaz może ulec zmianie,

3.    Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace.
Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 15 października 2018 r.

4.    Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2018 r.
5.    Kryterium oceny ofert: cena - 100%,
6.    Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 13 listopada 2017 r. do Urzędu Gminy Szydłów.
7.    Wymagania wobec wykonawców oraz warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia w zakresie transportu i unieszkodliwiania azbestu;
a)    aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualna umowa z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie,
b)    umowa z zarządzającym składowiskiem odpadów niebezpiecznych bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwienia na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest w okresie realizacji zamówienia przewidzianej ilości odpadów zawierających azbest

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2017

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.