zachodniopomorskie (Manowo)
śląskie (Katowice)
śląskie (Tychy)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Lubartów)
Przedmiot: | Budowa boiska sportowego: - budowa boiska wielofunkcyjnego, o wymiarach 40 x 20m, o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej 800,00 m2; - budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 46 x 25m |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data zamieszczenia: | 2018-04-03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Potęgowo ul. Kościuszki 5 76230 , Potęgowo telefon - 598 115 072 faks - 598 115 072 www.potegowo.pl ue@potegowo.pl |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Województwo: | pomorskie | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miasto: | Potęgowo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wadium: | --- | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin składania ofert: | 2018-04-16 13:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Potęgowie Numer referencyjny: ZP.271.7.2018 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Zamawiajacy nie ogranicza liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I - Boiska sportowe: Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Potęgowie ul. Szeroka 16, działki o nr ewidencyjnym 212; 127; 96/6 obręb Potęgowo. W zakres zadania wchodzi: - budowa boiska wielofunkcyjnego, o wymiarach 40 x 20m, o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej 800,00 m2; - budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 46 x 25m, o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni całkowitej 1.150 m2; - budowa bieżni i skoczni do skoku w dal z zeskokiem (piaskownica) o wymiarach 4 x 8m; Bieżna czterotorowa o długości 250,00 m po obwodzie w tym odcinek prosty 70,00 m, o nawierzchni poliuretanowej; - trybuny dla widzów na 152 miejsc i powierzchni 99,20 m2; - ciągi piesze na podbudowie cem-piaskowej wykonane z kostki betonowej gr. 6 cm – 475 m2 - ciągi pieszojezdne na podbudowie z kruszywa łamanego i nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm – 1.140,00 m2; - miejsca parkingowe (postojowe) z kostki betonowej gr. 8 cm – 115,00 m2 ; - ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego; - montaż infrastruktury sportowej i towarzyszącej typu: zestawy do koszykówki, zestawy do siatkówki, piłkochwyty, bramki, miejsca na rowery itp. Część II – Oświetlenie i monitoring: Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Potęgowie ul. Szeroka 16, działki o nr ewidencyjnym 212; 127; 96/6 obręb Potęgowo. W zakres zadania wchodzi: 1. Oświetlenie boisk i oświetlenie terenu; 2. Oświetlenie i monitoring zewnętrzny wg załącznika określającego minimalne wymagania Zamawiającego; Realizacja robót w oparciu o: - Projekt budowlano-wykonawczy - Przedmiary robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Pozwolenie na budowę Decyzja nr 874/2015 z dnia 30.11.2015r. II.5) Główny kod CPV: 45212200-8 Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-14
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: a) Zamawiający określa warunek w zakresie doświadczenia zawodowego: - dla części I: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na budowie boisk sportowych wielofunkcyjnych o następującym zakresie w każdym z tych obiektów, tj. min.: - boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o pow. min. 600 m2; - boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. min. 1000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie); - dla części II: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na budowie oświetlenia boisk sportowych, ulic lub innych miejsc publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie); b) Zamawiający określa warunek w zakresie potencjału kadrowego, tj.: - dla części I: dysponowanie min. 1 osobą do kierowania budową, mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami lub robotami, w tym min. 1 inwestycją polegającą na budowie obiektu sportowego wielofunkcyjnego, składającego się min. z: - boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o pow. min. 600 m2; - boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. min. 1000 m2; - dla części II: dysponowanie min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej; Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty (dotyczy obu części zamówienia): 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 3) – wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 7.1. 3) a), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz; 2) Potencjał kadrowy (załącznik nr 4) – wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z pkt 7.1.3)b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i do potwierdzenia warunku zgodnie z pkt 7.1.3)b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania wskazanymi osobami. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz; III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Czas trwania:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 1) wady dokumentacji projektowej; 2) zmian w dokumentacji projektowej; 3) rezygnacji z wykonania części prac; 4) złych warunków atmosferycznych, tj.: - ciągłe i intensywne opady deszczu przez okres min. 5 dni; - kilkudniowe silne wiatry o prędkości pow.70 km/h; 5) zmiany w obowiązujących przepisach; 6) zmiany na stanowisku kierownika budowy lub robót (pod warunkiem spełniania przez nowego kierownika minimalnych warunków określonych w SIWZ); 7) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności materiałów i urządzeń; 8) Zmiany w trakcie realizacji inwestycji dotyczące zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy mogą zaistnieć w przypadku: a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 9) innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy, tj.: - wstrzymanie robót przez inne instytucje; - nieprzewidziane awarie urządzeń administrowanych przez innych operatorów sieci niezinwentaryzowanych; - przedłużającego się rozstrzygania procedur przetargowych. Zmiany umowy mogą dotyczyć: - osób wyznaczonych do realizacji zamówienia; - zakresu i parametrów przedmiotu zamówienia; - terminu wykonania zamówienia; - wynagrodzenia; - terminu zapłaty. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-16, godzina: 13:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212200-8, 45212220-4 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-09-14 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-9, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
© eurobudowa.pl 2004-2018