Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 11 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: Dostawa materiałów sanitarnych w 2018 r.: 1)Bateria natryskowa ścienna z mieszaczem,...

Przedmiot:

Dostawa materiałów sanitarnych w 2018 r.: 1)Bateria natryskowa ścienna z mieszaczem, rozstaw 150 mm, z natryskiem przesuwnym z wężem natryskowym, bez słuchawki. Bateria chromowana, kpl, 30, 45...

Data zamieszczenia: 2018-04-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
ul. Kwiatkowskiego 15
82-300 , Elbląg
telefon - 261 313 015
faks - 261 313 304
www.21wog.wp.mil.pl
21wog@ron.mil.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elbląg
Wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 800,00 PLN.
Termin składania ofert: 2018-04-16 10:30:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sanitarnych w 2018 r.
Numer referencyjny: 10/SZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych w 2018 r. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawo opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. Wykaz magazynów: - Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Królewiecka 169, 82-30 Elbląg; - Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Stefczyka 63, 11-500 Braniewo; - Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Gen. Andersa 16, 11-200 Bartoszyce; - Magazyn Sekcji Infrastruktury, ul. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg; Zawiera 75 pozycji asortymentowych: nazwa asortymentu, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna: 1)Bateria natryskowa ścienna z mieszaczem, rozstaw 150 mm, z natryskiem przesuwnym z wężem natryskowym, bez słuchawki. Bateria chromowana,kpl, 30, 45; 2)Bateria umywalkowa stojąca jednouchwytowa, chromowana,szt.,25, 37; 3) Bateria umywalkowa ścienna dwuuchwytowa, chromowana, szt.,15, 22; 4) Bateria umywalkowa ścienna jednouchwytowa, chromowana,szt.,20, 30; 5) Bateria zlewozmywakowa stojąca jednouchwytowa, chromowana,szt., 25, 37; 6) Bateria zlewozmywakowa ścienna jednouchwytowa, chromowana, szt., 20, 30; 7)Bidet stojący, wymiary 350-360 mm X 530-545 mm, z otworem na baterię i przelewem, porcelanowy, biały, szt., 2, 3; 8) Brodzik blaszany 80x80x15 cm, szt.,5, 7; 9)Deska sedesowa biała, wykonana z PCV, uniwersalna,szt.,30, 45; 10)Głowica suwakowa 1/2" do baterii mosiężna z uszczelkami ,szt.,240, 360; 11)Głowica mosiężna do baterii 3/8" ,szt.,10,15; 12)Kolano typ A1, 1/2", żeliwne, ocynkowane, z gwintami wewnętrznymi, szt.,20, 30; 13) Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 32 mm kąt 60 stopni , szt.,10, 15; 14) Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 32 mm kąt 90 stopni, szt., 20, 30; 15) Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 50 mm kąt 45 stopni, szt., 30, 45; 16) Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 50 mm kąt 30 stopni, szt., 30, 45; 17) Komplet (biały) do mocowania muszli ustępowej, w skałd którego wchodzą: kołek 10x80 mm z tworzywa sztucznego, wkręt 6x80 mm ze stali ocyn., kapturek maskujący i podkładka z tworzywa sztucznego., kpl, 160, 240; 18) Komplet (biały) do mocowania umywalk 12x100 mm,w skład którego wchodzą: kołek oraz koszulka z tworzywa sztucznego, wkręt i nakrętnka M8 wykonane ze stali ocyn.,kpl, 160, 240; 19) Komplet uszczelek do baterii 1/2", z gumy, zawierający min. 10 sztuk , kpl, 100, 150; 20) Korek z obrzeżem T9, ocyn., 1/2",szt., 40, 60; 21) Korek (zaślepka kanalizacyjna) z tworzywa sztucznego, fi 110 mm, szt., 20, 30; 22) Złącze mimośród (białe) z tworzywa sztucznego, fi110 mm, z uszczelką, szt.,20, 30; 23) Miska ustępowa lejowa, wisząca, ceramiczna, kolor biały, szt., 5, 7; 24) Miska ustępowa typu kompakt, odpływ poziomy (poznański), ceramiczna, kolor biały, szt.,15, 22; 25) Mufa M2 ocyn. 3/4" ,szt., 10, 15; 26) Mufka ocynkowana, z gwintami wewnętrznymi, 1/2", szt., 45, 67; 27) Nasuwka (mufa) kanalizacyjna, z tworzywa sztucznego, fi 50, szt., 20, 30; 28) Nypel ocynkowany 1/2", szt., 50, 75; 29) Oring wylewki 1/2" , szt., 200, 300; 30) Oring wylewki 3/4", szt.,100, 150; 31) Pasta uszczelniająca do połączeń gwintowych w instalacjach gazowych, wodnych i C.O. Opakowanie - min. 100 g , szt., 30, 45; 32) Perlator do wylewki baterii z mieszaczem, jednouchwytowej M24x1, gwint zewnętrzny, szt., 50, 75; 33) Pokrętło do baterii 1/2" metalowe, chromowane, z czerwonym oznaczeniem, szt., 15, 22; 34) Pokrętło do baterii 1/2" metalowe, chromowane, z niebieskim oznaczeniem, szt., 15, 22; 35) Pokrywa włazu kanalizacyjnego, żeliwna, typu ciężkiego, fi 600 mm, szt., 4, 6; 36) Przedłużka chromowana (nakrętno-wkrętna) 1/2" L-10 mm, szt., 20, 30; 37)Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 1/2" L-20 mm , szt., 60, 90; 38)Przedłużka mosieżna (nakrętno-wkrętna) 1/2" L-30 mm, szt., 40, 60; 39) Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 3/4" L-20 mm,szt., 40, 60; 40) Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 3/4" L-30 mm, szt., 20, 30; 41) Redukcja stalowa ocynkowana 3/8"x1/2", szt., 10, 15; 42) Redukcja gumowa 32/25 mm, biała, szt., 10, 15; 43) Redukcja gumowa 60/32 mm, biała, szt., 20, 30; 44) Redukcja gumowa 56/40 mm, biała, szt., 40, 60; 45) Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 160x2000x3,2 mm z uszczelką gumową, szt., 15, 22; 46) Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 50x250 mm z uszczelką gumową, szt., 20, 30; 47) Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 50x500 mm z uszczelką gumową, szt., 20, 30; 48) Silikon sanitarny (bezbarwny) odporny na pleśń i grzyby przeznaczony do uszczelniania urządzeń sanitarnych, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i wielu innych uszczelnień budowlanych. - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml, szt., 100, 150; 49) Słuchawka prysznicowa z tworzywa sztucznego, chromowana, jednofunkcyjna, szt., 100, 150; 50) Spłuczka do WC dolnopłuk z tworzywa Kolor: biały, Sposób montażu: plastikowe haki na kołkach, Rozmiar przyłączy: 1/2"," Mechanizm spłukujący: start/stop",szt., 10, 15; 51) Syfon pisuarowy butelkowy z tworzywa sztucznego fi 32 mm poziom, szt., 30, 45; 52)Syfon umywalkowy butelkowy z tworzywa sztucznego fi 32/50 mm,szt., 110, 165; 53) Syfon zlewozmywakowy pojedynczy, butelkowy z tworzywa sztucznego fi 50 mm, sitko metalowe,szt.,40, 60; 54)Syfon zlewozmywakowy podwójny, butelkowy z tworzywa sztucznego fi 50 mm, sitka metalowe, szt., 10, 15; 55) Uchwyt stalowy z gumą do rur, 1/2", szt., 30, 45; 56) Umywalka wisząca "50" bez otworu na baterię, porcelanowa biała, szt., 15, 22; 57) Traper sanitarny fi 110 mm z tworzywa z uszczelką, szt., 10, 15; 58) Traper sanitarny fi 50 mm z tworzywa z uszczelką, szt., 10, 15; 59) Zawór grzejnikowy powrotny prosty ½ " z regulacją nastawy i odcięciem przepływu, sterowany ręcznie za pomocą pokrętła; Gwarancja: min. 2 lata od daty dostawy., szt., 30, 45; 60) Zawór grzejnikowy termostatyczny prosty z nastawą wstępną 1/2" + głowicą termostatyczną z regulacją temperatury Gwarancja: min. 2 lata od daty dostawy, szt., 70, 105; 61) Zawór napełniający pływakowy pionowy 1/2 " do spłuczek ceramicznych i z tworzywa zasilany od dołu, szt., 25, 37; 62) Zawór napełniający pływakowy pionowy 3/8 " do spłuczek ceramicznych i z tworzywa zasilany z boku, szt., 10, 15; 63) Zawór pisuarowy z otwarciem czasowym chrom ½ ", szt., 40, 60; 64) Zawór kulowy kątowy z filtrem do pralki 1/2" x 3/4" mosiężny chromowany, szt., 25, 37; 65) Zawór kulowy kątowy z filtrem do baterii 1/2" x 1/2" mosiężny chromowany , szt., 30, 45; 66) Zawór kulowy wodny czerpalny mosiężny 1/2" ze złączką na wąż, szt., 20, 30; 67) Zawór kulowy do wspawania DN 40 z rączką, kula wykonana ze stali odpornej na korozję, medium przesyłowe: woda ciśnienie: 40 bar, temperatura: 200̊̊ C, szt., 2, 3; 68) Zawór kulowy do wspawania DN 80 z rączką, kula wykonana ze stali odpornej na korozję, medium przesyłowe: woda ciśnienie: 40 bar, temperatura: 200̊̊ C, szt., 2, 3; 69) Zawór kulowy pełnoprzelotowy 1/2" z dławicą z motylkiem, szt., 6, 9; 70) Zawór kulowy pełnoprzelotowy 3/4" z dławicą z motylkiem, szt., 5, 7; 71) Zawór napełniający do WC - zawór płuczkowy kątowy 1/2'' x 1/2 '' chromowany, szt., 50, 75; 72) Zawór kulowy kątowy z filtrem do baterii 1/2" x 3/8" mosiężny chromowany, szt., 70, 105; 73) Złączka zaprasowywana (zaciskowa) fi 16x1/2" GW, szt., 10, 15; 74) Zwężka redukcyjna, 75/50 mm, z tworzywa sztucznego, szt., 15, 22; 75) Zwężka redukcyjna, 160/110 mm, z tworzywa sztucznego, szt., 15, 22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 44411000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44176000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 800,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;2)w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno – jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do umowy; 3)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4)wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-16, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 

 

 

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.