Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
798z dziś
4836z ostatnich 7 dni
19301z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Obniżanie krawężników oraz punktowa naprawa nawierzchni na drodze rowerowej

Przedmiot:

Obniżanie krawężników oraz punktowa naprawa nawierzchni na drodze rowerowej

Data zamieszczenia: 2018-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Poznań
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 628 65 58, 696 402 186
akruszewska@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-05-11 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Warunki uczestnictwa
1. Nazwa postępowania: Al. Niepodległości - obniżanie krawężników oraz punktowa naprawa
nawierzchni na drodze rowerowej - odcinek ul. Cicha - Przepadek
3. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie obniżeń krawężników kamiennych i betonowych w
ciągu drogi rowerowej w pasie rozdziału Alei Niepodległości na odcinku Cicha -
Przepadek, wraz z punktową naprawą nawierzchni bitumicznej na w/w odcinku.

Dokument nr: TBU.225. 0024.SM.2018

Otwarcie ofert: 10. Data, godzina otwarcia ofert: Data: 14.05.2018. Godzina 12 .00.

Składanie ofert:
8. Oferty należy złożyć w/u:
Oferty prosimy składać osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą zadania i nr referencyjnym w
siedzibie ZDM Poznań ul. Wilczak 17
9. Termin składania ofert: Data: 11.05.2018. Godzina: 14.00

Miejsce i termin realizacji:
5. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od dnia udzielenia zlecenia do dnia 30.06.2018 r.

Wymagania:
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE
6. Warunki uczestnictwa : Wykonawca składa: formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym
sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1 oraz wykaz robót wykonywanych w okresie 2016 - 2017
(co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu remontu nawierzchni jezdni i chodników z
masy asfaltobetonowej, wraz z towarzyszącymi robotami brukarskimi, o łącznej wartości nie
mniejszej niż 25.000 PLN netto każda, w tym jedna z robót wykonana dla ZDM Poznań) i
dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Opracowanie projektu tymczasowej organizacji
ruchu na czas wykonywania prac, z zatwierdzeniem jej przez Miejskiego Inżyniera Ruchu.
Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie
specjalności drogowej, która będzie kierować robotami budowlanymi i pełnić funkcję kierownika
budowy. Załączenie oświadczenia - formularza ofertowego o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik nr 2). Aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami.

Uwagi:
7. Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: TBU.225. 0024.SM.2018

Kontakt:
2. Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych
informacji: Wydział Budowy i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Anna Kruszewska tel. 61 628 65 58,
696 402 186, akruszewska@zdm.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.