Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 14 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Kategorie:

..pokażukryj podkategorie

Województwa:

Wyszukiwanie szczegółowe

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA

Przedmiot:

REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA

Data zamieszczenia: 2018-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 17,
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 62 86 555
zdm@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Termin składania ofert: 2018-05-16 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Nazwa postępowania: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA W UL. ZACISZE OD
POCZATKU POSESJI NR 6 DO UL. ROOSEVELTA W POZNANIU.

Dokument nr: TBU.225.0029.J.2018

Otwarcie ofert: 10. Data, godzina otwarcia ofert: Data: 17.05.2018 Godzina 12.00

Specyfikacja:
dodatkowych informacji: Wydział Budowy i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17,
SŁAWOMIR HOFFA tel. 61 62 86 555 , shoffa@zdm.poznan.pl

Składanie ofert:
8. Oferty należy złożyć w/u:
Oferty można składać osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą zadania i nr
referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres zdm@zdm.poznan.pl z
zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i nr referencyjnego. Wykorzystując
drogę elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości
zagwarantowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
9. Termin składania ofert: Data: 16.05.2018 Godzina: 14.00

Miejsce i termin realizacji:
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od dnia udzielenia zlecenia do dnia
16.07.2018 r.

Wymagania:
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK/NIE
Warunki uczestnictwa : Wykonawca składa: formularz ofertowy wraz z kosztorysem
ofertowym sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1 oraz wykaz robót
wykonywanych w okresie 2016-2017 ( co najmniej trzy roboty polegające na
wykonaniu remontu chodnika z kostki betonowej brukowej lub płyt betonowych o
wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN netto każda, w tym jedna z robót wykonana
dla ZDM Poznań ) i dokumenty potwierdzające, że wykonane zostały w sposób
należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac
z zatwierdzeniem jej przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Dysponowanie osobą
posiadającą uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie
specjalności drogowej, która będzie kierować robotami budowlanymi i pełnić
funkcję kierownika budowy. Załączenie oświadczenia - formularza ofertowego o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). Aktualne
zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.