Infolinia: 801 055 205, 58 732-70-70
Działamy już 14 lat!

Wyszukiwanie przetargów

Kategorie:

..pokażukryj podkategorie

Województwa:

Wyszukiwanie szczegółowe

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Facebook

Przetarg: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA

Przedmiot:

REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA

Data zamieszczenia: 2018-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 647 72 00, fax 61 820 17 09
zdm@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Termin składania ofert: 2018-06-12 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Opis przedmiotu zamówienia: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA NA ULICY KALINOWEJ, STRONA ZACHODNIA W POZNANIU.

Dokument nr: TBU.225.0051.W.2018

Otwarcie ofert: 10. Data, godzina otwarcia ofert: Data: 13.06.2018 Godzina 12.00

Składanie ofert:
Oferty można składać osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą zadania i nr referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres zdm@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i nr referencyjnego. Wykorzystując drogę elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
9. Termin składania ofert: Data: 12.06.2018 Godzina: 14.00

Miejsce i termin realizacji:
5. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od dnia udzielenia zlecenia do dnia 14.08.2018 r.

Wymagania:
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK/NIE
6. Warunki uczestnictwa : Wykonawca składa: formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1 oraz wykaz robót wykonywanych w okresie 2016-2017 ( co najmniej trzy roboty polegające na wykonaniu remontu chodnika z kostki betonowej brukowej lub płyt betonowych o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN netto każda, w tym jedna z robót wykonana dla ZDM Poznań ) i dokumenty potwierdzające, że wykonane zostały w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac z zatwierdzeniem jej przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie specjalności drogowej, która będzie kierować robotami budowlanymi i pełnić funkcję kierownika budowy. Załączenie oświadczenia - formularza ofertowego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). Aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami.

Kontakt:
2. Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji: Wydział Budowy i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Jacek Osiński tel. 61 62 86 566 , josinski@zdm.poznan.pl
7. Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: TBU.225.0051.W.2018

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.