Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
116z dziś
2565z ostatnich 7 dni
11737z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Transformator, gniazda, złączki, listwy, inne

Przedmiot:

Transformator, gniazda, złączki, listwy, inne

Data zamieszczenia: 2018-07-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A.
600-lecia 9
62-540 Kleczew
powiat: koniński
063 247-54-90
piasecki.krzysztof@kwbkonin.pl
https://platforma.logintrade.net/zapytania_email,466010,c2fb88196f4a60c8882103c5c4d727ff.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-07-11 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
EZ02 - Transformator, gniazda, złączki, listwy, inne
Treść zapytania:
PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin Spółka Akcyjna (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty
1. Przedmiot zamówienia:
1. Transformator 1-faz. ET1o-1 1KVA 500/230 - 1 szt.,
2. Gniazdo 2x2P+Z 16A 250V AC, GHE-2 Junior IP44 - 20 szt.,
3. Bezpiecznik aparatowy szklany 10A, 5x20, zwłoczny - 20 szt.,
4. Gniazdo gumowe bryzgoszczelne, typ G-10G,L 250V 16A IP44 - 30 szt.,
5. Złączka Wago 2x2,5mm2 2273-202 - 100 szt.,
6. Złączka Wago 3x2,5mm2 2273-203 - 100 szt.,
7. Złączka Wago 5x2,5mm2 2273-205 - 100 szt.,
8. Tranzystor mocy SKM 400 GA 124D - 6 szt.,
9. Listwa zaciskowa LTF 12-2,5 - 10 szt.,
10. Listwa zaciskowa LZ 10mm2 12 torowa - 10 szt.,
11. Listwa zaciskowa LZ 16mm2 12 torowa - 10 szt.,
12. Listwa zaciskowa T-55-346 4mm2 6-torowa - 10 szt.,
13. Wtyka 32A 5-bolców - 10 szt.,
14. Żarnik halogen J-118 300W - 100 szt.,
15. Gniazdo przen. 5P32A 400V IP44 - 12 szt.
Uwaga:
Poz. 1-3 - dostawa do magazynu w Warence, k/Turku.
Poz. 4-15 - dostawa do magazynu w Kazimierzu Biskupim.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) materiały muszą być fabrycznie nowe,
b) do materiałów należy dołączyć wymagane prawem dokumenty będące podstawą odbioru (atest materiałowy lub certyfikaty jakości, zgodności itp.).
3. Warunki dostawy:
a) termin dostawy: do dnia 18.07.2018; inny (dłuższy) termin dostawy wymaga wyraźnego wskazania w treści oferty,
b) miejsce i godziny dostaw: wyłącznie w dni robocze, poz. 1-3 Magazyn M20 w godzinach 6:00 - 13:30 (adres: Warenka 23, 62-700 Turek, telefon: 63 278 76 41),
poz. 4-15 Magazyn M03 w godzinach 6:00 - 13:30 (adres: ul. Biurowiec 5, 62-530 Kazimierz Biskupi, telefon: 63 247 55 83),
c) transport na koszt Dostawcy,
d) termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu poprawnej faktury,
e) wymagane jest poprawne zaadresowanie oraz umieszczenie numeru zamówienia w widocznym miejscu elementu dostawy - - brak pełnego i poprawnego adresu dostawy lub brak numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu może spowodować odmowę przyjęcia przesyłki.
f) w przypadku gdy rozładunek zamówionego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców, zastrzegamy sobie prawo do odmowy jego rozładunku.
4. Oferty:
a) oferty będą przyjmowane do dnia 11.07.2018 godz. 11.00,
b) zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
c) oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej,
d) oferta będzie wiążąca 30 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu,
e) oferta musi zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLN ze wszystkimi składnikami,
f) w treści oferty należy podać okres gwarancji liczony w miesiącach, ze wskazaniem od którego dnia biegnie okres gwarancji (dostawy lub montażu),
g) jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty,
h) otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów,
i) zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert.
5. Wymagania formalne udziału w postępowaniu:
a) złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
b) oświadczenie o wypełnieniu przez Dostawcę/Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
6. Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonej umowie, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia,
b) za zwłokę w dostawie - w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki,
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
7. PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin Spółka Akcyjna zastrzega sobie prawo do:
a) odmowy przyjęcia przesyłki w przypadku braku pełnego i poprawnego adresu dostawy lub braku numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu elementu dostawy,
b) odmowy przyjęcia przesyłki w przypadku braku dokumentów identyfikujących dostawę ("WZ", faktura lub list przewozowy),
c) odmowy rozładunku w przypadku gdy rozładunek dostarczonego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców,
d) odmowy rozładunku materiałów dostarczonych po godzinie 13:00,
e) odrzucenia oferty gdy termin dostawy zaproponowany przez Dostawcę nie spełnia wymagań Zamawiającego,
f) zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień oraz oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania,
g) zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania,
h) swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert,
i) częściowego wyboru oferty - w ramach danej pozycji,
j) odstąpienia od postępowania bez podania przyczyny,
k) zaproszenia Oferentów do dalszych negocjacji lub kontynuacji procesu wyboru dostawcy z wykorzystaniem aukcji/licytacje internetowej (wówczas aukcja/licytacja nie będzie licytacją/aukcją w rozumieniu Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.),
l) w sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej,
m) żądania od Dostawcy pisemnego potwierdzenia cen jednostkowych na materiały objęte postępowaniem,
n) w przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.
8. Pozostałe:
a) pytania w sprawach technicznych można składać przez Platformę Zakupową lub kierować do Pana Krzysztofa Piaseckiego pocztą elektroniczną na adres: piasecki.krzysztof@kwbkonin.pl numer telefonu: 63 247 54 90,
b) komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, fax'em oraz pocztą elektroniczną,
c) złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej https://kwbkonin.logintrade.net/rejestracja/, a także klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych zamieszczonej w niniejszym zapytaniu ofertowym,
d) złożenie oferty jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
e) Oferent składając ofertę w czasie aukcji akceptuje zawarte w opisie aukcji warunki,
f) dostawy mogą być realizowane na podstawie podpisanej umowy lub zamówienia.
g) oferent składając ofertę oświadcza, że jest czynnym podatnikiem VAT,
h) w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że w załączniku do zapytania ofertowego zamieściliśmy klauzulę informacyjną o ochronie danych osobowych. Dostawcy/Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej,
i) dostawca/Wykonawca/ podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał,
j) w celu zapewnienia, że Dostawca/Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Dostawcy/Wykonawcy w postępowaniu, Dostawca/Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,
9. W przypadku konieczności ponownego zakupu materiału ujętego w wybranej ofercie i potwierdzenia przez Dostawcę utrzymania ceny oraz dostępności materiału, Zamawiający pozostawia sobie możliwość złożenia ponownego zamówienia.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Załącznik/Link Uwagi
1. Transformator 1-faz. ET1o-1 1KVA 500/230 1 szt.
2. Gniazdo 2x2P+Z 16A 250V AC 20 szt.
3. Bezpiecznik aparatowy szklany 10A 20 szt.
4. Gniazdo gumowe bryzgoszczelne 30 szt.
5. Złączka Wago 2x2,5mm2 2273-202 100 szt.
6. Złączka Wago 3x2,5mm2 2273-203 100 szt.
7. Złączka Wago 5x2,5mm2 2273-205 100 szt.
8. Tranzystor mocy SKM 400 GA 124D 6 szt.
9. Listwa zaciskowa LTF 12-2,5 10 szt.
10. Listwa zaciskowa LZ 10mm2 12 torowa 10 szt.
11. Listwa zaciskowa LZ 16mm2 12 torowa 10 szt.
12. Listwa zaciskowa T-55-346 4mm2 6-torowa 10 szt.
13. Wtyka 32A 5-bolców 10 szt.
14. Żarnik halogen J-118 100 szt.
15. Gniazdo przen. 5P32A 400V IP44 12 szt.

Dokument nr: Z2254/13113

Składanie ofert:
Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
06- 07- 2018 14: 30
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
11- 07- 2018 11: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
11- 07- 2018 11: 00

Wymagania:
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):
Wymagania formalne udziału w postępowaniu
1. Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Cena - 100%
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "EZ02 - Transformator, gniazda, złączki, listwy, inne"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Odpowiedź:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Krzysztof Piasecki
tel: 063 247-54-90
e-mail: piasecki.krzysztof@kwbkonin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.