Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2690z ostatnich 7 dni
14965z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: DOBÓR, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDRZEŃ - KLIMATYZATORÓW

Przedmiot:

DOBÓR, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDRZEŃ - KLIMATYZATORÓW

Data zamieszczenia: 2018-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM Polska Miedź S.A
ul. M. Skłodowskiej-Curie 70
Lubin 59-300 Lubin
powiat: lubiński
76 8 460 235
lrudnicki@mcz.pl
https://www.swz.kghm.pl/rfx/rfx/HomeServlet?MP_module=outErfx&MP_action=supplierStatus&iRfxRound=401320
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Termin składania ofert: 2018-08-10 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOBÓR, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDRZEŃ - KLIMATYZATORÓW
Opis postępowania Przedmiotem postępowania jest kompleksowa obsługa, dostawa i montaż urządzeń - klimatyzatorów 4 szt. w gabinetach oraz pracowniach lekarskich.
Zakres prac:
1. Dobór klimatyzatorów.
2. Koszt dostawy.
3. Wykonanie instalacji elektrycznej sterującej.
4. Wykonanie konstrukcji nośnej.
5. Wykonanie instalacji odprowadzania skroplin.
6. Kompletny montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych.
7. Kompletna dostawa materiałów do wykonania zadania.
8. Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi klimatyzatorów.
9. Wykonanie schematów wykonanej instalacji elektrycznej wraz z protokołami pomiarów i badań.
10. Wykonanie schematów wykonanej instalacji klimatyzacji.
11. Przeprowadzenie prób szczelności.
Opis pomieszczeń:
1) Budynek D20 ,Pomieszczenie nr 108- Pracownia biochemii.
Powierzchnia pomieszczenia: 4,42*5,62 = 24,84 m2
Wysokość pomieszczenia: h = 4,06 m (sufit tradycyjny).
Okna PCV 2 szt. o wym. w świetle ościeży: b*h = 1,21*1,50 [m]
Zainstalowane urządzenia:
analizator Omni 221 (z zestawem komputerowym i drukarką), chłodziarko- zamrażarka, zamrażarka , cieplarka, trzy wirówki.
Ilość osób: 4-5 oraz okresowo osoba przynosząca i przygotowująca próbki do badań/wysyłki.
2) Budynek D20, Pomieszczenie nr 103 - Pracownia analityki ogólnej. Pracownia stanowi dwa połączone pomieszczenia. Przejście/połączenie pomieszczeń - otwór o wymiarach b*h= 1,54*2,06 [m]
Powierzchnia pomieszczenia: 6,00*3,84 + 3,29*3,67 = 23,04 + 12,07 = 35,11 m2 .Wysokość pomieszczenia: h = 4,06 m (sufit tradycyjny).
Okna PCV:
2 szt. o wym. w świetle ościeży: b*h = 1,34*2,15 [m],
2 szt. o wym. w świetle ościeży: b*h = 1,25*2,15 [m]
Zainstalowane urządzenia:
analizatory (z zestawami komputerowymi i drukarkami) Urisys 2400, Cobas u 411, Cobas Integra 400, koagulologiczny STA Compact.
Ilość osób: 4 oraz okresowo osoba przynosząca i przygotowująca próbki do badań/wysyłki.
3) Budynek D20, Wydzielona strefa magazynowa w korytarzu laboratoryjnym.
Powierzchnia pomieszczenia: 1,76*6,36 + 2,23*2,80 = 11,19 + 6,24 = 17,43 m2 .
Wysokość pomieszczenia: h = 2,78 m (sufit podwieszony).
Zainstalowane urządzenia:
specjalistyczne lodówki do przechowywania materiałów krwiopochodnych , urządzenie Sahara i chłodnia do przechowywania wysokocennych odczynników Roche i innych.
Ilość osób: 0 oraz okresowo osoby przemieszczające się do pracowni analityka , pokoju socjalnego, umieszczające i pobierające materiały z lodówek i chłodni.
4) Budynek D-40A, Klimatyzacja w Izbie Przyjęć Gastrologicznej i Diabetologicznej w łączniku D-40A (łącznik poddany termomodernizacji) - pomieszczenie nr 31 na parterze budynku.
Powierzchnia pomieszczenia: 2,78*5,66 = 15,73 m2
Wysokość pomieszczenia: h = 3,12 m.
Okna PCV 1 szt. o wym. w świetle ościeży: b*h = 2,32*1,70 [m]
Zainstalowane urządzenia: 2 komputery, drukarka.
Ilość osób: 3
Załącznik nr 1, 2 - Rzut kondygnacji z lokalizacją pomieszczeń
Grupa asortymentowa E06 - Klimatyzacja
Czy umowa ramowa? Nie

Dokument nr: MCZ/FA/18/54955

Składanie ofert:
Data i godzina zakończenia czasu na składanie ofert 2018-08-10 13:00
Ostateczny termin zadawania pytań -
https://www.swz.kghm.pl/rfx/rfx/HomeServlet?MP_module=outErfx&MP_action=supplierStatus&iRfxRound=401320

Wymagania:
Możliwość składania ofert częściowych/całościowych Na całość
Język publikacji Polski
Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia;
d) nie są w sporze sądowym ze Spółką lub Spółkami z grupy Kapitałowej KGHM P.M. S.A. oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie z którego wynika, że Spółce przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Dostawcy
Postanowienia umowy/ zlecenia 1. Termin wykonania: do 10 dni od daty otrzymania zlecenia
2. Rozliczenie fakturą jednorazową po dokonanym odbiorze robót.
3. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania sprawdzonej faktury przelewem na konto Wykonawcy.
4. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół odbioru robót.
5. Okres gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru robót potwierdzonego protokółem.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną z tytułu prowadzenia robót.
7. Wykonawca przyjmuje do stosowania przepisy BHP i p.poż. obowiązujące na terenie ,,Miedziowego Centrum Zdrowia" S.A.
8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania czystości na stanowiskach pracy i w jego otoczeniu.
9. Za każdy dzień zwłoki w opóźnieniu realizacji zlecenia oraz usunięcia usterek zleceniodawca może naliczyć kary umowne w wysokości 0,2 % wartości umowy brutto.
UWAGI:
a) Brak możliwości składania ofert częściowych
b) Zamawiający może odstąpić od całości lub części procedury przetargowej.
Waluty postępowania
Dostępne waluty Waluta oferty Waluta bazowa zapytania
PLN 1,0000
Załączniki dla Oferentów
Nazwa
Załącznik nr 1.jpg
Załącznik nr 2.jpg

Kontakt:
KGHM Polska Miedź S.A
Imię: Łukasz
Nazwisko: Rudnicki
Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 70
Miejscowość: 59-300 Lubin
Kod pocztowy: Lubin
Email: lrudnicki@mcz.pl
Telefon: 76 8 460 235

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.