Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
536z dziś
4182z ostatnich 7 dni
16471z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Remont nawierzchni chodnika

Przedmiot:

Remont nawierzchni chodnika

Data zamieszczenia: 2018-09-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17,
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 647 72 00, fax 61 820 17 09
zdm@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-09-13 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Nazwa postępowania: Remont nawierzchni chodnika w ul. Żytniej odc. początek posesji nr
29 - koniec posesji nr 25; strona południowa w Poznaniu.
3. Opis przedmiotu zamówienia : Remont nawierzchni chodnika w ul. Żytniej odc. początek
posesji nr 29 - koniec posesji nr 25; strona południowa w Poznaniu.
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK/NIE

Dokument nr: TBU.225.0095.SM.2018

Otwarcie ofert: 10. Data, godzina otwarcia ofert: Data: 14.09.2018 Godzina 12.00

Składanie ofert:
8. Oferty należy złożyć w/u:
Oferty można składać osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą zadania
i nr referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres zdm@zdm.poznan.pl
z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i nr referencyjnego.
Wykorzystując drogę elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości
zagwarantowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
9. Termin składania ofert: Data: 13.09.2018 Godzina: 14.00

Miejsce i termin realizacji:
. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od dnia udzielenia zlecenia do dnia
26.10.2018 r.

Wymagania:
6. Warunki uczestnictwa : Wykonawca składa: formularz ofertowy wraz z kosztorysem
ofertowym sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1 oraz wykaz robót
wykonywanych w okresie 2016-2017 ( co najmniej trzy roboty polegające na
wykonaniu remontu chodnika z kostki betonowej brukowej lub płyt betonowych
o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN netto każda, w tym jedna z robót wykonana
dla ZDM Poznań ) i dokumenty potwierdzające, że wykonane zostały w sposób
należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac
z zatwierdzeniem jej przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Dysponowanie osobą
posiadającą uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie
specjalności drogowej, która będzie kierować robotami budowlanymi i pełnić
funkcję kierownika budowy. Załączenie oświadczenia - formularza ofertowego o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). Aktualne
zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami. Przed złożeniem ofert należy
zapoznać się z ,,Wytycznymi dla wykonawców" zawartymi w zakładce zamówienia
publiczne na stronie internetowej ZDMu.

Kontakt:
. Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej
dodatkowych informacji: Wydział Budowy i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Agnieszka
Jankowska - Kranz tel. 61 62 86 556 , ajankowska@zdm.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.