Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
798z dziś
4836z ostatnich 7 dni
19301z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Budowa placu zabaw

Przedmiot:

Budowa placu zabaw

Data zamieszczenia: 2018-10-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Szubinie
Kcyńska 12
89-200 Szubin
powiat: nakielski
Telefon: +48 22 101 02 02
cwk@platformazakupowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/161755
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Szubin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-10-12 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa placu zabaw przy plaży w Wąsoszu
opis w specyfikacji
1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw przy plaży w Wąsoszu

1.1. Zakres prac obejmuje wykonanie:

1) Niwelację terenu i roboty ziemne związane z realizacją placu zabaw wraz ze strefami bezpieczeństwa;

2) Wykonanie obrzeża betonowego wokół stref;

3) Wysypanie piaskiem wszystkie warstwy;

4) Wykonanie otoczeń z kolorowego drobnego kamienia wokół drzew na placu zabaw;

5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw: statek, delfinek i żółwik;

6) Dostawa i montaż trzech ławek;

7) Dostawa i montaż trzech koszy na śmieci;

8) Dostawa i montaż tablicy regulaminowej;

9) Obsianie trawą i obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna;

10) Wykonanie wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa z wyjątkiem montażu zestawu zabaw centrum sprawnościowe i ogrodzenia z furtką.

2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) Dokumentacją projektową;

2) Przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze budowy placu zabaw;

3) Obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę;

4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r. poz. 1202 ze. zm.), zasadami wiedzy technicznej;

5) Zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń/ elementów placu zabaw;

6) Zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych stosownymi certyfikatami oraz atestami przedstawionymi przez Wykonawcę.

3. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń placu zabaw, nawierzchni:

1) Oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;

2) Posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na użyte materiał;

3) Posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.

4. Warunki formalne (podmiotowe), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym;

2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) Posiadanie doświadczenia;

4) Legitymowanie się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zgodność oferowanych urządzeń placu zabaw z dokumentacją projektową (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.);

5) Spełnienie warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały - 5 lat.

5. Załączniki do ogłoszenia:

1) Wzór umowy;

2) Dokumentacja projektowa;

3) Przedmiar - etap I (do celów pomocniczych).

Dokument nr: ID 161755

Składanie ofert:
Rozpoczęcie transakcji: 2018-10-05 13:10:26
Zakończenie transakcji: 2018-10-12 12:00:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2018r.

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Urząd Miejski w Szubinie
Kcyńska 12
89-200 Szubin
E-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Telefon: +48 22 101 02 02
Kontakt: Za pośrednictwem platformy Opennexus

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.