Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
56z dziś
2938z ostatnich 7 dni
11933z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonanie przeglądu i naprawy zasilaczy C&T El mech

Przedmiot:

Wykonanie przeglądu i naprawy zasilaczy C&T El mech

Data zamieszczenia: 2018-10-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Sekretariat Telefon: (17) 86 64 701 Fax: (17) 86 64 702
whabaj@szpital2.rzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-11-07 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia:
A) Wykonanie przeglądu naprawy zasilacza ZP24/100 C&T Elmech - 1 szt. -zasilacz zgłasza błąd pracy z baterii
B) Wykonanie przeglądu zasilaczy ZP24/100C&T Elmech -3 szt.
C) Wykonanie przeglądu zasilaczy ZP220/100C&T Elmech -2 szt
Zakres prac do wykonania : 1.Sprawdzenie stanu technicznego na zewnątrz, oznaczenia, tabliczki.opisowe.wyświetlacze, stan obudowy, wlotów powierza itp.
2.Sprawdzenie stanu technicznego wewnątrz- połączenia elektryczne, zaciski śrubowe, moduły funkcyjne,
laminat\\\\.elementy elektroniczne.
3.Wymiana uszkodzonych komponentów.
5.Uruchomienie zasilaczy.
ó.Sprawdzenie konfiguracji.
7.Sprawdzenie parametrów wyjściowych.
S.Kalibracja parametrów wyjściowych.
9.Sprawdzenie sygnalizacji alarmów.
10. Sprawdzenie poprawności pracy z docelowym obciążeniem.
U.Sporządzenie raportów serwisowych w formie ,,papierowej" dla poszczególnych zasilaczy i przekazanie ich zamawiającemu.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie -Dział Techniczno- Eksploatacyjny, fax: 017 86-64-702 lub e-mail: whabaj@szpital2.rzeszow.pl,
Termin składania ofert: do 07.11.2018 r. godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia:
Max: 14 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia.

Wymagania:
3. Warunki realizacji zamówienia(warunki płatności, termin dostawy, termin gwarancji)
Warunki płatności: Płatność przelewem w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury VAT. Gwarancja na wykonywaną usługę i dostarczone części: minimum 24 miesięcy.
. Wymagane jest aby podmiot realizujący zamówienie posiadał:
- dokumentacje serwisową zasilaczy, których dotyczy przedmiot zamówienia,
- dokumenty potwierdzające (autoryzację, upoważnienie), iż Wykonawca jest uprawniony ( upoważniony przez producenta urządzeń) do obsługi serwisowej w/w urządzeń.
W/w dokumenty (autoryzacja/szkolenia) Zamawiający będzie miał prawo zażądać po złożeniu oferty. W przypadku niedostarczenia w/w dokumentów Zamawiający będzie miał prawo uznać ofertę za nieważną.
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: (cena, termin płatności, dostawy)
Cena: 100%
7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej i przesłać faksem lub na adres e-mailowy wskazany powyżej.
8. Oferty składane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. W przypadku wybory przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi oferenta stosownym zamówieniem.
10. Zamawiający składając ofertę do powyższego zapytania akceptuje zawarte w nim warunki.
Podpis osoby upoważnionej

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Wacław Habaj, tel. (17) 86 64 741.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.