Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2360z ostatnich 7 dni
12205z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Dostawa sprzętu komputerowego

Przedmiot:

Dostawa sprzętu komputerowego

Data zamieszczenia: 2018-11-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Otwocku
ul. Górna 13
05-400 Otwock
powiat: otwocki
tel: (22) 778 - 1 - (300, 326, 339) fax: (22) 778 - 1 - 302
starostwo@powiat-otwocki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Otwock
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-11-08 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Otwocku
komputery - 3 szt
Monitor 1 szt
UPS - 3 szt
( dokładny opis stanowi załącznik nr 1)
Zaoferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny i gotowy
do pracy. Powinien posiadać wszystkie niezbędne do podłączenia przewody oraz
oprogramowanie dołączone na płycie CD/DVD (sterowniki).
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dotyczących oferowanego sprzętu
komputerowego w formularzu opis przedmiotu zamówienia należy wpisać przy każdej
pozycji: parametry oferowane przez dostawcę należy podać markę / model lub
potwierdzenie wymaganych parametrów.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są minimalne. Dopuszcza
się sprzęt o wyższych parametrach.

Dokument nr: SAI.. 272. 2.80.2018

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi dnia 8.11.2018. godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego
Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13

Specyfikacja:
2. SPOSÓB UZYSKANIA DOKUMENTACJI
Adres strony internetowej na której będą umieszczone istotne warunki zamówienia
www.bip.powiat-otwocki.pl

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13
w kancelarii
Termin składania ofert upływa dnia 8.11.2018 o godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
5 dni od daty podpisania umowy

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w procedurze otwartej na podstawie Zarządzenia Starosty
Otwockiego nr 2/2016 z 7 stycznia 2016 r. poniżej równowartości 30.000 euro,
5. TERMIN GWARANCJI
Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na komputery
i monitor, oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji na UPS
6. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIA
Przy wyborze oferty ZAMAWIAJĄCY będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM CENA
CENA 100%
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 20 dni.

Kontakt:
kancelaria@powiat-otwocki.pl
tel. (22) 778-15-34,35,37 wew.378
fax (22) 778-15-34,35,37 wew 379

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.