Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2560z ostatnich 7 dni
11759z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Zakup materiałów budowlanych

Przedmiot:

Zakup materiałów budowlanych

Data zamieszczenia: 2018-12-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: HUTA ŁABĘDY S.A.
Anny Jagiellonki 45
44-109 Gliwice
powiat: Gliwice
obrodzka@hutalab.com.pl
https://platforma.logintrade.net/zapytania_email,510497,93c8f9e877b31c2b0bbcf455b61872bc.html
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2018-12-07 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup materiałów budowlanych
Treść zapytania:
HUTA ŁABĘDY S.A zaprasza do składania ofert handlowych na zakup materiałów budowlanych.
Huta Łabędy S.A. nie zezwala na składanie ofert częściowych.
Koszt dostawy po stronie Dostawcy.

Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Załącznik/Link Uwagi
1. Pędzel angielski 63mm 15 szt.
2. Pędzel angielski 36mm 15 szt.
3. Pędzel angielski 50mm 15 szt.
4. Pędzel angielski 90mm 15 szt.
5. Pędzel kaloryferowy krzywik 25 15 szt.
6. Pędzel krzywak szer. : 36 15 szt.
7. Pędzel krzywak 50 15 szt.
8. Pędzel krzywak 63 15 szt.
9. Pędzel ławkowiec 70mm 3 szt.
10. Pędzel ławkowiec 110mm 3 szt.
11. Pędzel ławkowiec 150mm 2 szt.
12. Pędzel okrągły fi 35mm 10 szt.
13. Pędzel okrągły fi 45mm 10 szt.
14. Pędzel okrągły fi 60mm 10 szt.
15. Wałek malarski gąbkowy 7cm 20 szt.
16. Wałek gąbkowy zapas 35x100mm 20 szt.
17. Wiadro budowlane 12 l. - #1 25 szt.
18. Taśma maskująca PCV GLOBALL wym. 30mm/33mb 4 szt.

Dokument nr: Z1117/84130

Składanie ofert:
Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
04- 12- 2018 14: 00
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
07- 12- 2018 13: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
07- 12- 2018 13: 00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - 2018-12-31

Wymagania:
Oferty handlowe należy składać wyłącznie na Platformie Zakupowej.
Ostateczne wyłonienie Dostawcy nastąpi w drodze konkursu ofert.
Postępowanie Zakupowe realizowane jest w oparciu o dokument " Ogólne Warunki Zakupu" stanowiący załącznik numer 8 do Regulaminu Zakupów.
Złożenie oferty handlowej przez oferenta jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem:
- treści zaproszenia do składania ofert
- warunków formalnych
- dokumentu pn. "Ogólne Warunki Zakupu", który stanowi załącznik nr.8 do Regulaminu Zakupów
- dokumentu pn. " Instrukcja w sprawie udziału w postępowaniach zakupowych" , który stanowi załącznik nr.9 do Regulaminu Zakupów.
Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego przeprowadzenia.
Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyny takiej decyzji.
Po zakończonym postępowaniu zakupowym , rozstrzygniętym w drodze konkursu ofert Huta Łabędy S.A. zastrzega sobie prawo do dostarczenia przez wyłonionego dostawę, wybranego z poniższych pakietu dokumentów firmowych:
Pakiet 1
1. KRS lub CEIDG
2.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta- wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Kopia pełnomocnictwa do zawierania umów w imieniu kontrahenta (jeśli umowę podpisuje osoba niewskazana w KRS lub CEIDG jako podmiot uprawniony do reprezentacji kontrahenta).
5.Oświadczenie o braku toczących się postępowań egzekucyjnych, administracyjnych oraz skarbowych w stosunku do tego kontrahenta.
6. Oświadczenie, iż dochowuje on należytej staranności przy wyborze swoich kontrahentów pod kątem procederu wyłudzeń podatku VAT.
Pakiet 2
1. KRS lub CEIDG
2.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta- wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Kopia pełnomocnictwa do zawierania umów w imieniu kontrahenta (jeśli umowę podpisuje osoba niewskazana w KRS lub CEIDG jako podmiot uprawniony do reprezentacji kontrahenta).
5.Oświadczenie o braku toczących się postępowań egzekucyjnych, administracyjnych oraz skarbowych w stosunku do tego kontrahenta.
6.Oświadczenie, iż dochowuje on należytej staranności przy wyborze swoich kontrahentów pod kątem procederu wyłudzeń podatku VAT.
7. Kopia deklaracji VAT-7 ze stemplem odpowiedniego Urzędu Skarbowego lub komunikat potwierdzający jej złożenie w formie elektronicznej - UPO.
8.Sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrachunkowy.
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres mailowy obrodzka@hutalab.com.pl w terminie do 2 dni roboczych od momentu otrzymania informacji mailowej.
Brak otrzymania wymaganych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty handlowej.

Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "Zakup materiałów budowlanych"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Odpowiedź:
Załączniki:
Załączniki dostępne po zalogowaniu
Waluta: PLN

Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Oktawia Brodzka
tel:
e-mail: obrodzka@hutalab.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2018

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.