Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3661z ostatnich 7 dni
14177z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia

Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia

Data zamieszczenia: 2019-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wałbrzyska 15
58-100 Świdnica.
powiat: świdnicki
tel. 74/854-90-55.
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica.
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2019-03-15 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup, dostawę i montaż wyposażenia 8 mieszkań treningowych znajdujących się w Świdnicy przy ul. 1-go Maja 23"
w ramach projektu pn. ,,Świdnickie Jaskółki", współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych, Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne).
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 .Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia (zgodnie z pkt. 1.10) w mieszkaniach przy ul. 1-go Maja 23 w Świdnicy (woj. dolnośląskie).
1.2.Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do zakupienia i dostarczenia wyposażenia do mieszkań przy ul. 1-go Maja 23 w Świdnicy, dokonania ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montażu i ustawienia. Wykonawca zobowiązany jest również do utylizacji, zgodnie z obowiązującymi normami, wszelkich kartonów, opakowań foliowych itp. pozostałych po zakończeniu prac. Dodatkowo Wykonawca wykona podłączenia: punktów świetlnych, okapów i czujników dymu.
1.3.Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
1.4.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
1.5.Przekazanie wyposażenia odbywa się protokolarnie.
1.6. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 29.03.2019 r. z
możliwością jego wydłużenia na uzasadniony wniosek Wykonawcy. 1.7.Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące (licząc od daty odbioru końcowego). 1.8.Zgłoszenia gwarancyjne odbywać się będą drogą telefoniczną lub faksową przez
osobę upoważnioną przez Zamawiającego w dni robocze w godz. 8:00-15:00. 1.9.Termin realizacji zgłoszenia reklamacyjnego ustala się na 3 dni robocze od
momentu zgłoszenia usterki. Za zgodą Zamawiającego termin może ulec
przedłużeniu na uzasadniony wniosek Wykonawcy.
1.11. Dostarczone wyposażenie powinno odpowiadać poniższej specyfikacji:
Lp. Nazwa Specyfikacja Ilość
1 Oświetlenie pokojowe ? Pasująca do żarówek A++, ? 20 Watt, ? Z żarówką, 20
2 Oświetlenie łazienkowe ? Pasująca do żarówek A++, ? 13 Watt, ? Z żarówką, 8
3 Kinkiet łazienkowy ? Maks.: 60 Wat, ? Minimalne wymiary: Wysokość: 17 cm, Średnica: 14 cm, ? Średnica mocowań ściennych: 17 cm, 8
4 Kosz łazienkowy ? 101 z pokrywą, ? Wykonany z polipropylenu, ? Kolor: biały, 8
5 Lampka nocna ? Z żarówką LED E14, ? Wysokość: 17 cm ? Średnica: 18 cm ? Długość kabla: min. 1.4 m, ? Kolor: biały, 11
6 Przewód ? Długość: 50 mb, ? Typ: OWY, ? Liczba żył: 5, ? Przekrój żył: 2,5mm2 ? Rodzaj żył: linka, ? Przybliżona średnica zewnętrzna: ll,3mm, ? Napięcie znamionowe: 300/500 V, ? Dopuszczalna temperatura pracy: 70°C, 1
7 Roleta ? 60 cm x 195 cm, kolor niebieski, szary lub biały, roleta zaciemniająca, poliester, z uchwytem naściennym, 2
? 120 cm x 195 cm, kolor niebieski, szary lub biały, roleta zaciemniająca, poliester, z uchwytem naściennym 24
? 200x195, kolor niebieski, szary lub biały, roleta zaciemniająca, poliester, z uchwytem naściennym, 3
8 Zazdrostka ? firanka do okna: 49cm, 30cm wys., drążek + 2x haczyk samoprzylepny 43
? firanka do okna: 35cm, 30cm wys., drążek + 2x haczyk samoprzylepny 6
? firanka do okna : 81cm, 30cm wys., drążek + 2x haczyk samoprzylepny 3
9 Lodówka ? Pojemność całkowita [1]: 135-140, ? Klasa energetyczna: A+, ? Wysokość [cm]: 125-130, ? Szerokość [cm]: 45-50 5
? Wysokość [cm]: 155-160, ? Szerokość [cm]: 55-60, ? Pojemność całkowita [1]: 256-275, ? Klasa energetyczna: A+, 3
10 Pralka ? Klasa energetyczna: A+, ? Wirowanie [obr/min]: min. 1000, ? Wsad [kg]: min. 5, ? Szerokość [cm]: 55-60, ? Głębokość [cm]: 60, 4
11 Okap ? Okap kominowy, ? Szerokość: 50cm, ? Wydajność min. 200m3/h, ? Poziom hałasu max. 70dB, 8
12 Kołdra ? min: 200 cm xl50 cm, ? 700-900g wypełnienia, 15
13 Poduszka ? min: 50 cm x60 cm, ? min.420g wypełnienia, 15
14 Komplet pościeli ? 1 szt. = minimum: kołdra 200x150, poduszka 50x60, prześcieradło 90x200 30
15 Wieszaki ? 1 szt. = komplet 10 sztuk wieszaków, min szerokość 39cm 15
? Zasilanie: 1 x 9V DC (bateria w zestawie),
16 Czujnik dymu ? Rodzaj czujnika:fotoelektryczny, ? Głośność: min. 85dB/3m, ? Temp. pracy: -10°C ~ 50°C, 8
17 Kosz na śmieci ? 251, ? wymiary: 365 mm x291 mm x 480 mm, 32
? Funkcja pary,
? Samoczyszczenie,
18 Żelazko ? Wyłącznik bezpieczeństwa, 8
? Zabezpieczenie przed przypaleniem, ? Moc: min.1600 W, ? Stopa ceramiczna,
19 Deska do prasowania ? 108 cm x33 cm, 10
? Wysokość 60cm -89cm,
20 Wieszak ścienny na ? Min. 3 haki, 8
ręczniki ? Samoprzylepne,
21 Ręczniki ? Wymiary min.: 55 cm xl20 cm 23
? Szczotka do wc w zestawie,
22 Stojak na papier i 8
szczotkę wc
23 Mop z wiadrem ? Wykonane z tworzywa sztucznego 8
24 Zestaw do sprzątania ? 1 szt. = zestaw obejmujący: szczotka, szufelka, zmiotka 8
? Odkurzacz przeznaczony do czyszczenia
wykładzin tekstylnych, podłóg twardych i
tapicerki (meblowej) metodą ekstrakcji.
25 Odkurzacz ? Odsysający suche zanieczyszczenia i zbierający wodę z podłóg twardych. ? Moc -1400 W, ? Praca na mokro, ? System filtracji - workowy i bezworkowy 1
26 Suszarka na pranie ? Wymiary min. długość: 79 cm, szerokość: 11
stojąca 40 cm, wysokość: 82 cm
27 Antyrama ? Rozmiar: A4, 20
28 Garnki ? 1 szt. = 1 zestaw min. 3 sztuk, 8
? Budowa: szkło, stal nierdzewna,
29 Patelnia ? Min. 23 cm średnicy, 8
? Powłoka non-stick,
30 Szklanki ? 1 szt. = komplet min. 6 sztuk, 170cl 8
31 Kubki ? 25cl 22
? 1 szt. = Komplet zawierający: talerz (26
32 Zastawa stołowa cm), talerzyk deserowy (20 cm) i talerz głęboki (20 cm), po 4 sztuki każdego rodzaju. 8
33 Sztućce ? 1 szt. = Komplet zawierający: nóż, widelec, łyżkę, łyżeczkę, po 4 sztuki każdego rodzaju 8
34 Noże kuchenne ? 1 szt. = Komplet min. 2 sztuki 8
35 Przybory kuchenne ? 1 szt. = Zestaw: łopatka, łyżka, łyżka wazowa, łyżka do spaghetti i szczypce 8
36 Czajnik elektryczny o Min. 1.81, ? Max. moc: 1800W, 8
37 Deska do krojenia ? 1 szt. = komplet: 2 sztuki 8
38 Tarka ? Wykonane z metalu i tworzywa sztucznego lub tylko z metalu 8
39 Koc ? Wymiar: 110 cm xl70 cm 11
40 Tablica flipchart ? Tablica Flipchart 70 cmxl00 cm, ? Rama z profilu aluminiowego, 2
41 Wycieraczka ? Wymiar: 60 cm x90 cm 2
42 Zawieszka do kluczy ? Zawieszka do kluczy w wyrazistych kolorach, ? Wykonana z plastiku, ? Wyposażona w zabezpieczone folią okienko do wpisania numeru pomieszczenia bądź jego nazwy, ? Wymiary okienka: długość - 3 cm, szerokość -1,5 cm, 100
43 Klamerki ? Zestaw 50 szt. klamerek drewnianych lub plastikowych, ? Wymiary 1 szt: długość 45mm, szer. 10mm., 20
44 Kosz na pranie ? Gumowy kosz na pranie, ? Wymiary 455mm x 455mm x 410 mm, ? Pojemność: 301, 20
45 Suszarka do naczyń ? Materiał: tworzywo sztuczne, ? Taca na ściekającą wodę, ? Uchwyty na min. 6 talerzy, pojemnik na sztućce, 8
46 Organizer na sztućce ? Wkładany do szuflady 60cm; ? Materiał: tworzywo sztuczne, 8
47 Odbojnik do drzwi ? Wykonany z aluminium i gumy amortyzującej uderzenia; ? Przykręcany do podłogi; 31
48 Apteczka ? Skład apteczki: Opatrunek w opakowaniu G -1 szt. Opatrunek w opakowaniu M - 3 szt. Plastry 10 x 6 cm (8 szt.) -1 op. Rolka przylepca -1 szt. Bandaż usztywniający 6 - 2 szt. Bandaż usztywniający 8 - 3 szt. Chusta opatrunkowa 400 x 600 mm - 2 szt. Chusta opatrunkowa 600 x 800 mm -1 szt. Kompres 100 x 100 mm (2 szt.) - 3 op. Chusta trójkątna - 2 szt. Nożyce 14,5 3
cm -1 szt. Rękawice jednorazowe - 4 szt. Koc ratunkowy 160 x 210 cm-1 szt. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy, ? W komplecie ustnik do sztucznego oddychania, ? Kolor apteczki: pomarańczowy,

1.11. Cena za realizację zamówienia obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

CPV: 39700000-9, 38431000-5, 31524000-5, 39221000-7, 39290000-1

Dokument nr: DA0.2510.7.2019

Składanie ofert:
16. Formularz ofertowy należy złożyć w terminie do 15.03.2019 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Ośrodka) w formie pisemnej, w czytelnie oznakowanej kopercie, tytułując ,,Zapytanie ofertowe na Zakup, dostawę i montaż wyposażenia 8 mieszkań treningowych znajdujących się w Świdnicy przy ul. 1-go Maja 23, znak sprawy: DAO.2510.7.2019" na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica.

Miejsce i termin realizacji:
1.6. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 29.03.2019 r. z
możliwością jego wydłużenia na uzasadniony wniosek Wykonawcy. 1.7.Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące (licząc od daty odbioru końcowego). 1.8.Zgłoszenia gwarancyjne odbywać się będą drogą telefoniczną lub faksową przez
osobę upoważnioną przez Zamawiającego w dni robocze w godz. 8:00-15:00. 1.9.Termin realizacji zgłoszenia reklamacyjnego ustala się na 3 dni robocze od
momentu zgłoszenia usterki. Za zgodą Zamawiającego termin może ulec
przedłużeniu na uzasadniony wniosek Wykonawcy.
3. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 29.03.2019r.

Wymagania:
2. Warunki wymagane od Wykonawców:
2.1. Ofertę może złożyć Wykonawca:
- posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia,
- niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunek dotyczący aspektu społecznego, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:
1. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511,1000 i 1076);
2. bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669);
3. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 652, 1010 i 1387), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
4. osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2017 r. poz. 882, 2245 i 2439 oraz z 2018 r. poz. 138);
5. osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 i 1693);
6. osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1109 i 1669);
7. osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
8. osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
Wskaźnik zatrudnienia danej grupy społecznej, o której mowa w pkt. 1 -8 nie może być niższy niż 30% osób zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki.
2.3. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oprócz złożenia stosownych oświadczeń ujętych w formularzu ofertowym, należy przedłożyć:
1. opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł,
2. decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub inne dokumenty potwierdzające status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalność obejmującą społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych,
5. Oferta winna zawierać:
5.1. Prawidłowo wypełniony druk formularza ofertowego - Załącznik nr 1.
5.2. Zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 2,
5.3.0płaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł, 5.4. Decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub inne dokumenty potwierdzające status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalność obejmującą społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
Dokumenty, o których mowa w podpunktach 5.3 oraz 5.4mogą być przedłożone w formie
kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Formularz ofertowy powinien zawierać
1) cenę brutto i netto za całe zadanie tj. Zakup, dostawę i montaż wyposażenia do 8 mieszkań treningowych znajdujących się w Świdnicy przy ul. 1-go Maja 23 w ramach projektu pn. ,,Świdnickie Jaskółki", wyrażoną cyfrowo i słownie.
Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) oświadczenia o:
a. posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia,
b. spełnieniu warunku dotyczącego aspektu społecznego,
c. związaniu ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert,
d. nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
e. zapoznaniu się z obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Świdnicy Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, który dostępny jest również na stronie www.mops.swidnica.bip-gov.pl w zakładce Regulaminy.
7. Formularz ofertowy złożony po terminie zostanie zwrócony Wykonawcy bez rozpatrzenia.
8. Wykonawca ma prawo do wprowadzania zmian lub wycofania złożonego przez siebie formularza ofertowego przed terminem upływu jego składania.
9. Zamawiający unieważni przedmiotowe postępowanie jeżeli:
9.1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
9.2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
9.3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
9.4. postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
10. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
10.1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w pkt.16.
10.2. W przypadku zawiadomień, oświadczeń, wniosków, wyjaśnień oraz informacji przekazywanych przez Wykonawcę drogą elektroniczną oraz w kontaktach elektronicznych obowiązuje adres e - mail osrodek@mops.swidnica.pl.
10.3. Wysyłając informację drogą elektroniczną Zamawiający i Wykonawca w załączeniu umieszcza skan pisma podpisanego przez osoby uprawnione do występowania w imieniu właściciela lub instytucji.
10.4. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzjelenia zamówień uzupełniających.
13. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o przedmiotowe zamówienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
15. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Uwagi:
4. Kryterium oceny ofert:
4.1. Zamawiający będzie oceniał złożoną przez Wykonawcę ofertę na podstawie
jednego kryterium - cena 100%. 4.2.Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów:
W kryterium CENA (C) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
C= C min * 100% ' CB
C - wartość punktowa ceny
Cmjn - cena najniższa spośród wszystkich ofert
Cb - cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium ,,CENA" wynosi 100 punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że 2 lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wybory oferty z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających oświadczenie woli odnoszące się do ceny ofertowej.
4.5.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Kontakt:
5. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Szymon Łokić, tel. 74/854-90-55.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2019

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.