Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3723z ostatnich 7 dni
15553z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Zakup i dostawa płyt drogowych w 2019 r

Przedmiot:

Zakup i dostawa płyt drogowych w 2019 r

Data zamieszczenia: 2019-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Duszniki
ul. Sportowa 1
64-550 Duszniki
powiat: szamotulski
tel. 61 2919075, faks 612 919 131
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Duszniki
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 1970-01-01 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa płyt drogowych w 2019 r
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płyt drogowych w 2019 r., typu PDTP o wymiarach 120 cm (+/- 5 cm) x 80 cm (+/- 5 cm) x min. 16 cm i nośności min. 40 kN w ilości ok. 810 szt. Realizacja przedmiotu umowy polega na: a) sprzedaży i sukcesywnej dostawie płyt betonowych pełnych w ilości ok. 810 szt. o wymiarach 120 cm (+/- 5 cm) x 80 cm (+/- 5 cm) x min. 16 cm i nośności min. 40 kN, wzmocnionych siatką zbrojeniową, klasa betonu min. C25/30. Płyty powinny być wyposażone w zamki, utrzymujące je w stałej pozycji po ułożeniu oraz kształt umożliwiający wykonanie łukowych odcinków drogi. Płyty powinny posiadać odpowiednią aprobatę techniczną IBDiM, potwierdzającą właściwości użytkowe płyt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu; b) dostawie i użyczeniu palet do transportu płyt, o których mowa w pkt. a), a które zostaną zwrócone Wykonawcy po wykonaniu zamówienia będącego przedmiotem umowy. Opis techniczny płyt drogowych stanowi załącznik nr 2 do umowy. Strony uzgadniają możliwość zmniejszenia ilości płyt i palet do 70% w stosunku do przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmiany ilości zamawianych płyt. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, tj. dostawy płyt na paletach, ich rozładunku na miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Duszniki oraz odbiorze palet w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Koszty opakowania zapewniającego nienaruszalność i przed uszkodzeniem, koszty transportu oraz koszty odbioru palet oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy

Dokument nr: 550069720-N-2019, RRG.271.1.8.2019

Uwagi:
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zapisy o możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp zostały umieszczone w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 504298-N-2018 z dnia 2018-01-11 r. oraz w SIWZ. Wartość zamówienia z wolnej ręki możliwa do realizacji została dodana do wartości zamówienia przy wszczęciu postępowania nr RRG.271.1.1.2018.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
BALDA Sp. z o.o., , Strzyżewo 171, 64-360, Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2019

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.