Infolinia: 58 732-70-70

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
687z dziś
4631z ostatnich 7 dni
12758z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Opracowanie projektów wykonawczych oraz budowa ulicy

Przedmiot:

Opracowanie projektów wykonawczych oraz budowa ulicy

Data zamieszczenia: 2019-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno
powiat: piaseczyński
tel. 022 70 17 654, faks 022 70 17 692
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 1970-01-01 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie projektów wykonawczych oraz budowa ul. Cyraneczki na odcinku od ul. Ogrodowej do granicy z gminą Lesznowola w m. Józefosław gm. Piaseczno - roboty dodatkowe i koszty dodatkowe
W ramach zadania należy wykonać: roboty dodatkowe branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa i sanitarna), branży drogowej. Ponadto wycenie podlega gwarancja zabezpieczenia należytego wykonania umowy

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 550097044-N-2019, Spr. 65/2019

Uwagi:
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 66 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający - Gmina Piaseczno może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z zaistnieniem przesłanek z art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, co miało miejsce w w tym przypadku w §17 ust. 2 pkt a i d umowy UMiG-W/17415/IT/277/U-INW/2017 z dnia 12.10.2017 r. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym w związku z koniecznością przeprojektowania i wykonania układu drogowego oraz fragmentów sieci kanalizacji deszczowej, koniecznością uzyskania decyzji ZRiD uwzględniającej powyższe, a także wydłużeniem czasu realizacji zadania i wynikłymi z powyższych elementów kosztami dodatkowymi. Wydłużony czas realizacji zadania wynikał z konieczności uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę dla odcinka Ogrodowa - Osiedlowa oraz nowego pozwolenia dla odcinka ul. Osiedlowa w kierunku granicy z gminą Lesznowola. Było to możliwe dopiero po rozpatrzeniu przez Wojewodę Mazowieckiego odwołań od pierwotnej decyzji ZRID. Żadna ze stron umowy nie miała wpływu na zakres i czas realizacji zadania.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Budownictwo Drogowe JARPOL S.A., , ul. Grenadierów 8/25, 04-062, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

© eurobudowa.pl 2004-2019

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.