Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania |
Data zamieszczenia: | 2012-11-29 |
Zamawiający: |
Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6 78-230 Karlino tel. 94 3117273 faks 94 3117410 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Karlino |
Kwota: | 89,919 PLN |
Data udzielenia: | 2012-11-20 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o pompę ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Karlino. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 4.3.1. Część I Przedmiotem zamówienia jest montaż pompy ciepła, budowa węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mierzyn, gm. Karlino. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) wykonanie węzła cieplnego z pompą ciepła, b) ogrodzenie, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, e) izolacje antykorozyjne i termiczne, f) armatura kontrolno - pomiarowa i automatyka, g) wykonanie instalacji sterowania pompami ciepła, h) montaż tablicy rozdzielczej węzła cieplnego, i) wykonanie instalacji zasilającej urządzeń cieplnych, j) wykonanie instalacji wyrównawczej k) wykonanie pomiarów końcowych. 4.3.2. Część II Przedmiotem zamówienia jest montaż pompy ciepła, budowa węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Syrkowice, gm. Karlino. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) wykonanie węzła cieplnego z pompą ciepła, b) ogrodzenie c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, e) izolacje antykorozyjne i termiczne f) armatura kontrolno pomiarowa i automatyka, g) wykonanie instalacji sterowania pompami ciepła, h) montaż tablicy rozdzielczej węzła cieplnego i) wykonanie instalacji zasilającej urządzeń cieplnych, j) wykonanie instalacji wyrównawczej k) wykonanie pomiarów końcowych. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca musi to skalkulować w swojej ofercie. 4.5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 2 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia realizowana ze Szwajcarsko - Polskiego programu współpracy oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie dorzecza Parsęty. |
© eurobudowa.pl 2004-2024