Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG GMINNYCH |
Data zamieszczenia: | 2013-04-16 |
Zamawiający: |
Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6 78-230 Karlino tel. 94 3117273 faks 94 3117410 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Karlino |
Kwota: | 4,692 PLN |
Data udzielenia: | 2013-03-19 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG GMINNYCH W ROKU 2013 NA TERENIE GMINY KARLINO. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: -wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic, chodników i placów gminnych o nawierzchni wykonanej z masy bitumicznej lub drobnowymiarowych elementów betonowych, uszczelnienie pęknięć nawierzchni bitumicznej, -wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej i gruntowej, polegających na równaniu dróg, -wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni z płyt betonowych, -wymiana i wbudowanie krawężników i obrzeży, -remonty oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego ulic, -transport i dostawa materiałów służących do remontów dróg wykonywanych własnymi środkami przez Zamawiającego. Zapłata dla Wykonawcy dokonywana będzie za faktycznie wykonane roboty potwierdzone przez Zamawiającego. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: -prace będą wykonywane każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca naprawy, określenie rodzaju prac. Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia a zakończy w terminie ustalonym z Zamawiającym, natomiast dowóz materiałów w przeciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia. -Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, -cena materiałów musi zawierać wszystkie koszty, w tym jego transport na terenie gminy Karlino, -Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy, -o zakończeniu prac Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na piśmie, w ciągu 3 dni od zakończenia prac.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024