Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont zbiornika p.poż.

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Remont zbiornika p.poż.

Data zamieszczenia: 2013-05-15
Zamawiający: Gmina Karlino
Plac Jana Pawła II 6
78-230 Karlino
tel. 94 3117273
faks 94 3117410
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Karlino
Kwota: 100,549 PLN
Data udzielenia: 2013-05-06
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zbiornika p.poż. zlokalizowanego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343 w m. Kowańcz, gm. Karlino.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia: Remont zbiornika p.poż. zlokalizowanego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343 w m. Kowańcz, gm. Karlino. 2. Kody CPV:45.00.00.00 - Roboty budowlane, 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne, 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu. 3. zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem remontu zbiornika p.poż. zlokalizowanego w m. Kowańcz na działach nr 148,149,151/1,343 polegające w szczególności na:1)Wypompowanie wody ze zbiornika przeciwpożarowego,2)Oczyszczenie z zanieczyszczeń i zabezpieczenie zbiornika przeciwpożarowego, oczyszczenie 2 rowów melioracyjnych z namułów, wyrównanie brzegów rowów, wywóz odpadów i zanieczyszczeń wraz z opłatami za składowanie, rozścielenie wydobytego gruntu organicznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3)Wykonanie umocnienia brzegów zbiornika przeciwpożarowego, uzupełnienie ubytków betonu i wykonanie izolacji pionowych elementów ściany oporowej, 4) Remont urządzeń hydrotechnicznych zbiornika, usprawnienie mechanizmu wyciągowego, wymianę drewnianych belek zastawki, 5)Rozebranie stalowego ogrodzenia, złożenie zdemontowanego ogrodzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343, 6)Ogrodzenie całego terenu zgodnie z załączoną mapą, 7) Oczyszczenie i wyrównanie terenu działek nr 149 i 151/1, 8) Zapewnienie nadzoru geodezyjnego oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacja wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca musi to skalkulować w swojej ofercie. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1)Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2)Skompletowania wszystkich atestów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 3)Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż., 4) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.26.23.30-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zrównoważony rozwój sektora rybołóstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.