Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa boisk sportowych

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Budowa boisk sportowych

Data zamieszczenia: 2013-09-20
Zamawiający: Gmina Karlino
Plac Jana Pawła II 6
78-230 Karlino
tel. 94 3117273
faks 94 3117410
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Karlino
Kwota: 264,617 PLN
Data udzielenia: 2013-09-18
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych w Daszewie-II przetarg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk sportowych: - boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni z trawy sportowej (z rolki). Projektowane boiska zlokalizowane są na działce nr 51 obr. Daszewo bezpośrednio przy budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
a) Boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 30*17m:
Na boisku należy przygotować:
- pole do gry w piłkę koszykową,
- pole do gry w siatkówkę.
Na boisku należy zamontować:
- 2 bramki o wym. 3,0 x 2,0 m z siatką,
- 2 zestawy do piłki koszykowej,
- zestaw do piłki siatkowej,
b) wykonanie boiska do gry w piłkę nożną, o nawierzchni z trawy sportowej (z rolki), o wymiarach 42*25m;
c) wytyczenie geodezyjne oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
d) usunięcie z terenu boisk pozostałości po ławkach, zdemontowanie słupków bramek, zdemontowanie trzepaków, wykonanie wyrównania terenu, przycięcie gałęzi, usunięcie zalegających korzeni z terenu boisk,
e) zagospodarowanie odpadów, powstałych w wyniku realizacji zamówienia, na własny koszt oraz w sposób wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa,
f) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
g) uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę,
w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych
w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji.
h) dostarczenie wyposażenia wraz z kosiarką, spełniające parametry opisane w załączniku nr 11 do SIWZ



4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robot lub przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy.
W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się
w projekcie budowlanym, Wykonawca musi to skalkulować w swojej ofercie.

4.5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do:
1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska;
2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem;
3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru;
4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian
w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż.
5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
6) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy
na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonać co najmniej 1 raz w roku: czesanie, napowietrzanie i nawożenie oraz wykonanie oprysków środkami chemicznymi.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w umowie, która stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.21.22.21-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Część zamówienia realizowana jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013r..

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.