Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Termomodernizacja i remont budynku Publicznego Przedszkola w Suchym Borze, ul. Pawlety 53 |
Data zamieszczenia: | 2014-07-23 |
Zamawiający: |
Gmina Chrząstowice ul. Dworcowa 38 46-053 Chrząstowice tel. 77 4219613 faks 77 4219666 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Chrząstowice |
Kwota: | 445,600 PLN |
Data udzielenia: | 2014-07-22 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont budynku Publicznego Przedszkola w Suchym Borze, ul. Pawlety 53. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - Termomodernizację budynku polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia stropodachu i ścian wewnętrznych, wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymiany instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz wentylacji, - Wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku - Renowację elewacji oraz remont wew. części budynku zgodnie z dokumentacja projektową oraz wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określono w dokumentacji w przedmiarach robót stanowiących załączniki do Dokumentacji Przetargowej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować z zachowaniem obowiązujących norm technicznych i przepisów BHP. W wycenie należy uwzględnić kierownictwo robót budowlanych i obsługę geodezyjną. Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zadania, który zostanie powierzony podwykonawcy. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji jakości za prace, które wykonał własnymi siłami bądź przy udziale podwykonawców. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu końcowego. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5, 45.26.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.12.00-8, 45.21.40.00-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024