Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
POPRAWA STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI GARBACZ |
Data zamieszczenia: | 2014-08-29 |
Zamawiający: |
Urząd Gminy w Waśniowie Rynek 24 27-425 Waśniów tel. 041 2646026 faks 041 2646028 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Waśniów |
Kwota: | 43,403 PLN |
Data udzielenia: | 2014-07-24 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI GARBACZ. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: -Demontażu istniejącego pokrycia dachowego (eternit zostanie przekazany do utylizacji przez Zamawiającego); -Demontażu uszkodzonych elementów drewnianej więźby dachowej, elementów wiatrownic i podprzybitek; -Wykonanie uzupełnień więźby dachowej poprzez wzmocnienie krokiew i ołacenie; -Wykonaniu nowego pokrycia dachu blachą trapezową (kolor czerwony ceglasty), wraz z kompletem obróbek blacharskich, wiatrownic, podprzybitekl i kominów; -Wykonaniu kompletnego orynnowania poziomego i pionowego. Zadanie należy wykonać w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), oraz szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wymagania dotyczące robót i materiałów: -Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. -Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostałymi wymogami niniejszej specyfikacji. -Wszystkie materiały zastosowane podczas budowy powinny posiadać obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. -Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zamówienia -Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia tj. od dnia odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w okresie pierwszych trzech lat do realizacji do corocznych przeglądów gwarancyjnych. Na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (czas reakcji serwisowej) wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym również wysyłką w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. -Na jakość użytej blachy Wykonawca przedstawi pisemną gwarancję producenta na minimum 15lat Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: -wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, -wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów ze stanem faktycznym poprzez analizę dokumentacji i ewentualną wizję w terenie przyszłej budowy. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana jest w ramach Programu: Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2014r. finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego.. |
© eurobudowa.pl 2004-2024