Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń sanitarnych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 dla potrzeb I KP KMP w Łodzi |
Data zamieszczenia: | 2014-08-29 |
Zamawiający: |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź tel. 042 6652295 faks 042 6652080 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Kwota: | 126,600 PLN |
Data udzielenia: | 2014-08-27 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń sanitarnych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 dla potrzeb I KP KMP w Łodzi. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń sanitarnych na pięciu kondygnacjach w budynku Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 dla potrzeb I KP KMP w Łodzi w zakres którego wchodzą: roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne (wodno - kanalizacyjne i CO). Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy nakładcze, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. W Załączniku nr 2 do SIWZ zostały również zamieszczone specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią uzupełnienie dokumentacji w celu określenia technologii i standardu wykonania robót. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż przewiduje prowadzenie robót budowlanych na obiekcie czynnym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 z późn. zmianami). Wymagany okres gwarancji, o którym mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 4 Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024