Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont pomieszczenia na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego dla...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Remont pomieszczenia na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt. Zadanie realizowane w ramach projektu: Kompleksowe Zabezpieczenie Przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Powiat Gdański. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2007 - 2013

Data zamieszczenia: 2014-09-02
Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 058 6834999
faks 058 6834899
Województwo: pomorskie
Miasto: Pruszcz Gdański
Kwota: 61,821 PLN
Data udzielenia: 2014-08-27
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt. Zadanie realizowane w ramach projektu: Kompleksowe Zabezpieczenie Przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Powiat Gdański. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2007 - 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczenia na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt. Zadanie realizowane w ramach projektu: Kompleksowe Zabezpieczenie Przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Powiat Gdański. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2007 - 2013.
2.Zakres przedmiotu zamówienia:
Pomieszczenie przeznaczone do remontu znajduje się na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 i obejmuje szczytową część pomieszczenia głównej - centralnej bryły budynku Starostwa po stronie północnej, i wykonane będzie w ramach inwestycji pn.: Remont pomieszczenia na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt. Zadanie realizowane w ramach projektu: Kompleksowe Zabezpieczenie Przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Powiat Gdański. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2007 - 2013.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które polegać będą na: gruntownym remoncie budowlano-instalacyjnego pomieszczenia zlokalizowanego na trzecim piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w szczytowej, kopertowej części dachu, głównej - centralnej części bryły budynku Starostwa po stronie północnej w celu uzyskania dodatkowego pomieszczenia biurowego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt. Prace remontowe obejmują zakres prac ogólnobudowlanych, instalacyjnych w zakresie centralnego ogrzewania, elektrycznych i elektrotechnicznych niskonapięciowych. Prace ogólnobudowlane polegać będą m.in. na: wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachowej, wykonaniu podłogi podniesionej z wykończeniem panelami, zainstalowaniu okien połaciowych w trzech połaciach dachowych, dociepleniu połaci dachowych wełną mineralną, wykonaniu zabudów skosów połaci płytą gipsową GKF, wykonaniu tynków ścian i zabudów meblowych dolnej części skosów połaci.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz
z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ).
UWAGA:
Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wskazane parametry równoważności podane w STW i ORB) materiału lub urządzenia.
4. Warunki prowadzenia robót:
-Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren budowy określony w dokumentacji projektowej.
-Wykonawca winien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej,
- decyzjach administracyjnych wydanych dla potrzeb realizacji zadania, w tym: decyzja/pozwolenie na prowadzenie robót na terenie obiektu wpisanego do rejestru zabytków, decyzja/pozwolenie na budowę;
-Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane;
-rozpoczęcie prac winno być zgodne z godzinami otwarcia urzędu, tj. od 7.30
-prace powinny być prowadzone w sposób nieuciążliwy dla pracy urzędu (dopuszczalny poziom hałasu 85dB), z zachowaniem ostrożności i czystości prowadzenia prac i z każdorazowym doprowadzeniem miejsca pracy po jej przerwaniu do stanu przed rozpoczęciem robót;
-prace uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie powietrza) powinny być prowadzone poza godzinami pracy urzędu, jednak nie dłużej niż do godz. 20 jednocześnie zastrzega się, aby prace prowadzone poza godzinami pracy urzędu zostały wcześniej ustalone z Wydziałem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego.
-za sprawy dotyczące BHP, p.poż. oraz systemy alarmowe odpowiada Wykonawca;
-wykonawca powinien uwzględnić w ofercie zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń, gwarantujących skuteczną osłonę, ochronę i zabezpieczenie przed pyłem przez cały okres trwania prac;
-Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie terenu budowy;
-Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający: a) bezpieczeństwo osób przebywających w sąsiedztwie terenu budowy i osób przebywających na terenie budowy oraz ochronę mienia, b) bezpieczną i zgodną z przepisami technologię robót, c) ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniami przy robotach rozbiórkowych jak i przy zastosowaniu sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu, d) najmniej uciążliwą akustycznie technologię robót rozbiórkowych, e) bezpieczeństwo konstrukcji budynku i urządzeń oraz właściwe warunki
eksploatacyjne f) spełnienie wymagań ustawy z dnia07.07.1994r. Prawo Budowlane -( tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Poz.
1409.), g) spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.03.2013r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (D.U. z 2013r. Poz.492), h) spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz.401.)
spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.07.2009r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124 poz.1030)
Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
5. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców.
5.1. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust.1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ).
5.2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. Postanowienie zdania poprzedzającego stosuje się ponadto do wszelkich zmian umów.
5.3. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. Umowa z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą musi zawierać postanowienie, że podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest zobowiązany wystawić i doręczyć wykonawcy lub podwykonawcy fakturę za wykonane roboty budowlane najpóźniej w terminie 7 dni od daty odbioru robót danego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę.
5.4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
5.5. W przypadku przedłożenia umowy o podwykonawstwo po uprzednim przedłożeniu projektu takiej umowy, wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca ma obowiązek ujawnić i szczegółowo wskazać wszelkie ewentualne zmiany pomiędzy projektem, a podpisaną umową. Uchybienie obowiązkowi wskazanemu w zdaniu poprzedzającym, będzie traktowane jako celowe zatajenie zmian przed Zamawiającym.
5.6. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł.
5.7. Umowa Wykonawcy z podwykonawcą będzie przewidywać wyłączenie potrąceń z wynagrodzenia podwykonawcy (dalszego podwykonawcy) oraz wyłączenie prawa do dokonywania jakichkolwiek zatrzymań części lub całości wynagrodzenia podwykonawcy (dalszego podwykonawcy), w szczególności zatrzymań z tytułu tzw. kaucji gwarancyjnych.
5.8. Wszystkie umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami muszą być zgodne z postanowieniami SIWZ (w tym postanowieniami umowy zawartej z Wykonawcą) i zawierać :
a) zakres prac powierzonych do wykonania podwykonawcy/ dalszemu podwykonawcy, a w przypadku podwykonawstwa robót budowlanych również załączenie części dokumentacji technicznej dotyczącej zlecanej części,
b)terminy realizacji, przy czym terminy te nie mogą być dłuższe niż przewidziane niniejszą umową,
c) wartość wynagrodzenia podwykonawcy, rozumianego jako wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych i związanych z tymi robotami dostaw materiałów budowlanych powierzanych do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przy czym wartość wynagrodzenia podwykonawcy`, nie może przekraczać kwoty niewypłaconego na dzień weryfikacji umowy przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy, pomniejszonej o naliczone i przewidywane kary umowne oraz o pozostałe potrącenia i obniżenia ceny zgodnie z postanowieniami umowy zawartej z Wykonawcą i obowiązującymi przepisami.
5.9. Wykonawca jest zobowiązany wprowadzenia postanowień odpowiadających postanowieniom ust. 5.2-5.8 w umowach wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy z podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami.
5.10. Postanowienia ust. 5.2-5.9 stosuje się odpowiednio do zmian umowy o podwykonawstwo.
5.11. Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - (zał. nr 4 do SIWZ).
UWAGA:
Zamawiający wyjaśnia, że istotą zapisu w punkcie 5.8 lit. c. jest uniknięcie sytuacji, w której Zamawiający, pomimo dokonania zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy (z jakichkolwiek przyczyn), musiałby dokonać zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy z kwoty, o którą obniżono wynagrodzenie Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający uzna, że takie ryzyko występuje, to nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą.
Zamawiający zastrzega ponadto, że jeżeli wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych i związanych z tymi robotami dostaw materiałów budowlanych powierzanych do wykonania Podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy będzie przekraczać wartości wskazane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, zarówno co do całości, jak i poszczególnych pozycji kosztorysu, będzie miał prawo nie wyrazić zgody na zawarcie umowy.
6.Zamawiający sugeruje, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia (wizja lokalna nie jest obowiązkowa), a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
7.Wykonawca umieści na placu budowy dwie tablice informacyjne (o wymiarach szerokość 300cm wysokość 200cm) z wydrukiem kolorowym wodoodpornym.
1) Projekt graficzny tablicy informacyjnej dostarczony zostanie przez zamawiającego po podpisaniu umowy. Koszt wykonania 2 tablic informacyjnych należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
2) Tablice informacyjne stosuje się w przypadku inwestycji, realizowanych w ramach dofinansowania z Unii Europejskiej. Tablice te powinny być umieszczone na terenie realizacji zadania w sposób trwały, zabezpieczający je przed zniszczeniem oraz w widocznym miejscu. Tablice powinny być wykonane zgodnie zasadami podanymi na stronach programu POIiŚ (https://www.pois.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx ) w dokumencie Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego.
9.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.31.22.00-9, 45.31.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.20.00-1, 45.44.21.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: zadanie realizowane w ramach projektu KOMPLEKSOWE ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE ŻUŁAW - ETAP I - POWIAT GDAŃSKI. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2007 - 2013..

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.