Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ W MIKOŁAJEWICACH

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ W MIKOŁAJEWICACH

Data zamieszczenia: 2014-10-18
Zamawiający: Gmina Lutomiersk
Pl. Jana Pawła II 11
95-083 Lutomiersk
tel. 043 6775011 w. 118
faks 043 6775094
Województwo: łódzkie
Miasto: Lutomiersk
Kwota: 623,778 PLN
Data udzielenia: 2014-10-10
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ W MIKOŁAJEWICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ W MIKOŁAJEWICACH 2. Zadanie będzie realizowane wg pozwolenia na
budowę znak: AB.GL.7351-304/2010 z dnia 23.09.2010r. wydanego przez Starostę Pabianickiego, uprawomocnione dnia 20.10.2010r. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: Gmina Lutomiersk; droga gminna w Mikołajewicach, działki nr 1, 36 - obręb Mikołajewice; 374, 34 - obręb Dziektarzew; 1015, 955/2 -
obręb Lutomiersk. (Odcinek drogi został wskazany na planach sytuacyjnych - w załączniku nr 7 do siwz). Przedmiary robót stanowią załącznik nr 7 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90-8 - Instalowanie znaków drogowych. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować i uzgodnić uproszczony
projekt organizacji ruchu na czas przebudowy wraz z włączeniem w drogę powiatową Nr 3300 E wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach
oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 z dnia 14 października 2003, poz. 1729 ze zm.). 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub
atesty wbudowanych materiałów oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3
lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). 7. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Zamówienie zostanie
wykonane w całości z materiałów wykonawcy. - Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe. - Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego
zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac.
Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. - Zamawiający żąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania
samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg. Właściwe uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. - Po wykonaniu zadania zobowiązany jest: - przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów; - przedstawić kosztorys powykonawczy; -
przedstawić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zaewidencjonowaną w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii w Pabianicach, ul. Kościuszki 25 wraz z oświadczeniem geodety; - wykonać i zamontować tablice
informacyjne w ilości 2 szt. na słupkach stalowych o wym. 0,7 m x 0,9 m; treść i usytuowanie zostanie wcześniej uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego. - Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty
zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i zostaną usunięte poza teren robót zgodnie z prawem na koszt Wykonawcy chyba że Zamawiający podczas robót zaznaczy
inaczej. - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody
poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie. 8. Teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwó.

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.