Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie

Data zamieszczenia: 2014-10-18
Zamawiający: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
ul. 1-go Maja 18
78-200 Białogard
tel. 094 3122310
faks 094 3122919
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Białogard
Kwota: 2,499,952 PLN
Data udzielenia: 2014-10-16
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie (dz. nr 454/5; 454/19; 454/21; 452 obr. 006), obejmujące w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i ziemne - przygotowanie placu budowy, ogrodzenie terenu, wytyczenie projektowanych elementów budowlanych i instalacji zewnętrznych, wykonanie wykopów; 2) roboty rozbiórkowe; 3) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych; 4) wykonanie ścian wewnętrznych kondygnacji nadziemnych; 5) wzmocnienie istniejących stropów; 6) towarzyszące roboty konstrukcyjne związane z przebudową - podciągi, wylewki, nadproża, schody zewnętrzne i rampa dla niepełnosprawnych; 7) rozbiórka istniejących biegów i spoczników oraz wykonanie nowej klatki schodowej; 8) wykonanie kominów wentylacyjnych; 9) wykonanie nowej konstrukcji dachowej; 10) roboty wykończeniowe wewnętrzne; 11) izolacje cieplne, akustyczne i przeciwwilgociowe; 12) wykonanie posadzek; 13) wykonanie elementów dodatkowych wyposażenia budynku; 14) roboty wykończeniowe zewnętrzne - stolarka otworowa; cokół i elewacja; zadaszenia nad wejściami; opierzenia i orynnowanie; kominy i pokrycie dachowe; balustrady i parapety; 15) roboty w zakresie instalacji wewnętrznych branży sanitarnej (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa) i elektrycznej oraz teletechnicznej (telefoniczna, domofonowa i telewizyjna); 16) roboty związane z zagospodarowaniem terenu w tym roboty branży drogowej i elektrycznej - dojazd i miejsca postojowe, zieleń, mała architektura, miejsce gromadzenia odpadów stałych, oświetlenie terenu; 17) wykonanie przyłącza sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie miejsc prowadzenia robót i ewentualna naprawa nawierzchni, - zabezpieczenie mediów ( woda, prąd, ogrzewania, itp), - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Charakterystyka obiektu po przebudowie: - długość budynku - 35,22m; - szerokość budynku - 12,47m; - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 1046,37m2; - ilość mieszkań - 25 (parter - 5; I piętro - 7; II piętro - 7; poddasze - 6); - ilość klatek schodowych - 1; - ilość miejsc parkingowych - 9; - powierzchnia zabudowy - 440,88m2; - kubatura obiektu - 5601,29m3. - dostępność dla niepełnosprawnych w obszarze parteru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: - projekty budowlane wszystkich branż; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wg branż; - przedmiary robót wg branż. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót; 2) Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, który wymaga zatwierdzenia przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego; 3) Dokumentacja projektowa może wskazywać, dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zamiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje oraz wykazać ich równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.21.13.40-4, 45.26.10.00-4, 45.26.27.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.