Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Remont dachu oraz remont klatki schodowej (branża budowlana i elektryczna) |
Data zamieszczenia: | 2014-10-29 |
Zamawiający: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Dobrzecka 18 62-800 Kalisz tel. 62 598 55 00 faks 62 598 55 01 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Kwota: | 204,023 PLN |
Data udzielenia: | 2014-10-27 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu oraz remont klatki schodowej (branża budowlana i elektryczna) w budynku mieszkalnym przy ul. Wodnej 2 w Kaliszu. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu oraz remontu klatki schodowej (branża budowlana i elektryczna) w budynku mieszkalnym przy ul. Wodnej 2 w Kaliszu. Zakres prac obejmuje między innymi : a) remont kominów, b) częściową naprawę konstrukcji dachowej, c) wymianę pokrycia papowego, d) częściową wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, e) remont środkowej klatki schodowej : miejscowe skucie tynków, malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwi od podwórza, wymiana inst. elektrycznej obwodu administracyjnego, instalacja zasilająca do lokali mieszkalnych, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej w piwnicach, wykonanie instalacji domofonowej, f) wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej w piwnicach, g) wykonanie instalacji odgromowej, h) wywóz gruzu z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 8, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 9. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 32.55.26.00-3, 45.31.23.11-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024