Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą obróbek, remontem kominów ponad dachem,...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą obróbek, remontem kominów ponad dachem, wymianą rynien, rur spustowych oraz wymianą instalacji odgromowej dla budynku położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Data zamieszczenia: 2014-10-29
Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Irysowa 19
02-660 Warszawa
tel. 022 5493727
5493737
faks 022 5493737
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kwota: 142,756 PLN
Data udzielenia: 2014-10-23
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą obróbek, remontem kominów ponad dachem, wymianą rynien, rur spustowych oraz wymianą instalacji odgromowej dla budynku położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu wraz z wymianą obróbek, remontem kominów ponad dachem, wymianą rynien, rur spustowych oraz wymianą instalacji odgromowej dla budynku położonego przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie, administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakres robót budowlanych: nazwy i kody: grup robót, klas robot, kategorii robót: CPV 45000000-7 - Roboty budowlane, CPV 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domków jednorodzinnych, CPV 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne. Wyszczególnienie i opis prac: rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachu betonowym, rozbiórka obróbek blacharskich nienadających się do użytku, naprawa podłoża dachu, wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, obróbka dylatacji blachą ocynkowaną, rozebranie rur spustowych z blachy, nienadających się do użytku, montaż rur spustowych fi 15 cm z blachy ocynkowanej, wymiana rynien i montaż rynien o średnicy 18 cm, remont kominów ponad dachem, odbicie i położenie nowych tynków, remont czapek kominowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wymiana rur żeliwnych o średnicy 175 mm z połączeniem z rurą spustową i malowaniem, wymiana wyłazów dachowych, krycie połaci dachowej papą termozgrzewalną, wykonanie i demontaż zabezpieczeń robót i ciągów pieszych. b) zakres robót elektrycznych, obejmuje wymianę: wsporników na dachu płaskim, wsporników na kominach, przewodów instalacji odgromowej z drutu stalowego fi 8 na dachu płaskim, przewodów instalacji odgromowej z drutu stalowego fi 8 naprężanej na wspornikach na ścianie, wsporników na ścianie, złączy kontrolnych, uniwersalnych, naprężających, krzyżowych, osłon przewodów uziemiających oraz wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w kosztorysach nakładczych zawierających przedmiary robót dla branży budowlanej i elektrycznej, które stanowią Rozdział V SIWZ, w zestawieniach materiałowych dla branży budowlanej i elektrycznej, które stanowią Rozdział VI siwz., Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży budowlanej i elektrycznej, stanowiących Rozdział IV SIWZ., Rzutach dachu dla branży budowlanej i elektrycznej stanowiących Rozdział VII SIWZ. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3. siwz będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Wiśniowa w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, 02-547 Warszawa, ul. Falęcka 10. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią Rozdział IV SIWZ, kosztorysy nakładcze ślepe zawierające przedmiary robót - stanowiące Rozdział V SIWZ, zestawienia materiałowe dla branży budowlanej i elektrycznej, które stanowią Rozdział VI siwz., oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Rzuty dachu dla branży budowlanej i elektrycznej stanowiące Rozdział VII SIWZ. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. kosztorysami nakładczymi zawierającymi przedmiary robót (dla branży budowlanej i elektrycznej), które stanowią Rozdział V SIWZ, zestawieniami materiałów dla branży budowlanej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział VI siwz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży budowlanej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział IV SIWZ., Rzutami dachu dla branży budowlanej i elektrycznej stanowiącymi Rozdział VII SIWZ., 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm , aprobat technicznych certyfikatów zgodności, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 6.5.1.1. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.5.1.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, 6.5.1.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 6.5.1.4. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 6.5.1.5. zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom. 6.5.1.6.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten muszą być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac prowadzonego na zasadach dla dziennika budowy, o którym mowa w § 1 ust. 5 istotnych postanowień umowy. 6.5.1.7. zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 6.5.1.8. w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację przed miotu Umowy; 6.5.1.9. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 6.5.1.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 6.6. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział V SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca muszą posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział IV SIWZ i przedmiarach robót - stanowiących Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 400.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 8.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 8.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 8.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i elektrycznym oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, która/które będzie/będą kierownikiem prac budowlanych i elektrycznych, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 3 lata od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 3 lata oraz 10 letniej gwarancji jakości na montowaną papę , z tym, że okres gwarancji papy nie będzie krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta papy, nie mniej jednak niż 10 lat . 11. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. tj. dla robót ogólnobudowlanych; Rbrutto= 31,10 PLN, elektrycznych: Rbrutto= 30,09 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca muszą wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 12. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Kp = 58,90%, elektrycznych: Kp = 57,60%. Wykonawca muszą wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Z = 10,10 %, elektrycznych: Z = 9,9 %. Wykonawca muszą wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 14. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz = 7,6 %, elektrycznych: Wkz = 6,4 %. Wykonawca muszą wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Kosztorysy ofertowe muszą być wykonane ściśle w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót i kosztorysy nakładcze ślepe (Rozdział V SIWZ). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Wszędzie tam gdzie w przedmiarach i kosztorysach nakładczych ślepych jest wpisana w podstawie wyceny kalkulacja własna lub Normy Zakładowe ZGN należy do wyceny robót w kosztorysie ofertowym przyjąć nakłady roboczogodziny nie wyższe od podanych przez Zamawiającego w przedmiarach i kosztorysach nakładczych ślepych. 16. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.10.00-9, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.