Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie

Data zamieszczenia: 2014-11-16
Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8A
76-004 Sianów
woj.
tel. 094 3185227
3185228
faks
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Sianów
Kwota: 229,068 PLN
Data udzielenia: 2014-11-12
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie
o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin. Nr sprawy 2710-03/14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe): Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Droga leśna przebiega przez grunty będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech.
I. STAN ISTNIEJĄCY Projektowana droga leśna posiada zły stan techniczny, liczne wyboje, zastoiska wody, koleiny wypełnione rozluźnionym gruntem i wodą. Na początkowym odcinku drogi z uwagi na duży spadek podłużny występuje głębokie podłużne rozmycia jezdni. Gęsto porośnięte pobocza, zawyżone, krzaki i drzewa samosiejki w rowach oraz zamulenie rowów powoduje zatrzymanie wód opadowych na jezdni drogi. Istniejący przepust pod drogą zamulony. Podłoże drogi stanowi grunt piaszczysty z domieszką części organicznych. Teren przeznaczony pod składnicę porośnięty trawami. W koronie drogi mogą wystąpić karcze po ściętych drzewach.
II. STAN PROJEKTOWANY. Projektowany zakres robót związany jest z podwyższeniem parametrów technicznych i eksploatacyjnych drogi nr 12 z niewielką korektą jej przebiegu. Na podstawie wytycznych technicznych dla dróg leśnych oraz ustaleń z Inwestorem dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne: - prędkość projektowa - 30 km/h; - szerokość jezdni z płyt IOMB - 3,00 m; - szerokość składnicy - 3,00 m; - szerokość utwardzonych poboczy drogi - 0,30 m (obustronne), a na początkowym odcinku 1,0 m (lewostronne); - szerokość poboczy gruntowych - 0,50 m; - spadek poprzeczny jezdni z płyt IOMB - 3%; - spadek poprzeczny składnicy - 3%; - spadek poprzeczny poboczy - 6%; Dojazd z ulicy Rodła - parametry techniczne j.w. 1. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA Projektowaną konstrukcję jezdni podzielono na odcinki ze względu na stan techniczny obecnej drogi, i tak: - w km 0+000 - 0+088,10 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 na całej szerokości jezdni 15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0-31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) Uwaga: droga w dużym spadku podłużnym, podłoże ustabilizowane, jezdnia podłużnie rozmyta wodami opadowymi - w km 0+088,10 - 0+430,70 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 10,0 cm (średnia) - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0-31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) Uwaga: droga o ustabilizowanym podłożu z lokalnymi wybojami, wymaga profilowania - w km 0+430,70 - 0+606,70 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 20,0 cm - warstwa odsączająca Uwaga: droga rozjeżdżona, w podłożu duża zawartość części organicznych, gruzu - w km 0+606,70 - 0+621,50 skrzyżowanie dróg 15,0 cm - nawierzchnia - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 20,0 cm - warstwa odsączająca Uwaga: droga rozjeżdżona, w podłożu duża zawartość części organicznych, gruzu Uwaga: - wypełnienie pomiędzy płytami o szerokości 1,0 m należy wykonać mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 (materiał taki sam jak na nawierzchnię jezdni na skrzyżowaniu na końcu opracowania) - poszerzenie jezdni o szerokości 1,0 m na łuku poziomym W7 należy wykonać z płyt IOMB - pobocza utwardzone o szerokości 0,30 m grubości 12,5 cm (grubość płyty) i 1,0 m grubości 15,0 cm w km 0+000 - 0+088,12 należy wykonać mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) - dojazd z ulicy Rodła - w km 0+000 - 0+041,00 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 30,0 cm - warstwa odsączająca Uwaga: wypełnienie pomiędzy płytami o szerokości 1,0 m oraz utwardzone pobocza należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm 2. PROJEKTOWANA TRASA W PLANIE Drogę leśną na całej długości pomierzono geodezyjnie i wykonano mapę w skali 1:500. Na podstawie pomiaru geodezyjnego zaprojektowano przebieg drogi w planie na długości 621,50 mb. Załamania trasy wyokrąglono 10 łukami poziomymi o promieniu od 21,0 m do 250,0 m. Przyjęto zasadę niwelowania załamań trasy lekko prostując jej przebieg. Tylko na łuku poziomym W7 o R=21,0 m zaprojektowano poszerzenia o szerokości 1,0 m z płyt IOMB. Poszerzenie wewnętrzne łuku poziomego posiada proste przejściowe o zmiennej długości 25,10 i 19,0 m wykonane z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5. Dojazd z ulicy Rodła dowiązano do przebiegu ulicy Rodła. Przebieg trasy przedstawiono na Planie sytuacyjnym rys. nr 1. 3. PROFIL PODŁUŻNY Zaprojektowana niweleta drogi nawiązuje do stanu istniejącego. Przebieg drogi w terenie odzwierciedla ukształtowanie terenu. W celu wyeliminowania różnic wysokościowych przyjęto założenie podniesienia niwelety projektowanej drogi w stosunku do stanu istniejącego. W celu poprawy warunków przejezdności dokonano korekty profilu podłużnego likwidując lokalne zaniżenia i załamania. Dojazd z ulicy Rodła dowiązano wysokościowo do ulicy Rodła i projektowanej niwelety drogi leśnej nr 12. Profile podłużne rys. nr 2.1 i 2.2. 4.
PRZEKRÓJ NORMALNY i POPRZECZNY. Na projektowanej drodze leśnej zaprojektowano n/w spadki poprzeczne, i tak: = w km 0+000 - 0+088,12 spadek poprzeczny jednostronny 3% = w km 0+088,12 - 0+409,10 spadek poprzeczny daszkowy 3% = w km 0+409,10 - 0+429,18 spadek poprzeczny jednostronny 3% = w km 0+429,18 - 0+606,70 spadek poprzeczny daszkowy 3% = w km 0+606,70 na skrzyżowaniu dostosowany do terenu Zaprojektowano 1 składnicę lewostronną w km 0+553,70 - 0+603,70 o nawierzchni gruntowej ze spadkiem poprzecznym 3% w kierunku zewnętrznym (do rowu). Przekroje normalne przedstawiono na rys. nr 3 i przekroje poprzeczne na rys. nr 4. 5. ODWODNIENIE Odwodnienie powierzchniowe obustronnymi rowami przydrożnymi. Z uwagi na występujący w podłożu grunt piaszczysty rowy przydrożne pełnią funkcję rowów odparowujących i rozsączających wody opadowe i roztopowe. W km 0+196,75 istniejący przepust do odmulenia, oczyszczenia z traw i samosiejek, na długości min.10 m od wlotów przepustu należy udrożnić rowy poprzez oczyszczenie, odkrzaczenie i wyprofilowanie. W km 0+478,40 zaprojektowano nowy przepust z rur karbowanych PEHD Pecor OPTIMA o średnicy 40 cm długości 7,0 m z obustronnymi ściankami czołowymi. Ścianki czołowe należy wykonać alternatywnie z betonu lub bloczków betonowych lub prefabrykatów betonowych. W km 0+125,77 skrzyżowanie z dojazdem z ulicy Rodła posiada wzdłuż rowu przydrożnego przepust z rur karbowanych Pecor OPTIMA średnicy 40 cm długości 13,0 m z obustronnymi ściankami czołowymi. Rowy przydrożne są rowami o głębokości do 0,80 m dostosowane od rzędnej niwelety i szerokości dna rowu min.0,40 m. Dno i skarpy rowu należy wyprofilować po wykonaniu robót ziemnych. Rowy przydrożne podzielono na dwie grupy: - rowy istniejące do odmulenia z profilowaniem, oczyszczenia z traw i samosiejek w; km 0+095 - 0+196,75 rowy obustronne km 0+196,75 - 0+253,40 lewy km 0+277 - 0+345 lewy km 0+354 - 0+366 lewy - rowy istniejące w zaniku zaprojektowano całkowite odtworzenie lub wykonanie nowych w; km 0+366 - 0+411 lewostronny km 0+426,90 - 0+606,70 lewostronny km 0+431 - 0+526 prawostronny w km 0+478,40 rów odpływowy o długości 30 m W km 0+326,90 występujący przepust do likwidacji, rów do wykonania na długości 23,0 m. Ściek betonowy prefabrykowany typu korytkowego 50x60x15 zaprojektowano w km 0+000 - 0+077 ułożony na ławie z betonu C8/10 grubości 10 cm oraz z odprowadzeniem dwoma ściekami skarpowymi typu trapezowego ułożonymi na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 grubości 10 cm. Zakończenie ścieków skarpowych stanowi zabruk z kamienia nieobrobionego z wypełnieniem spoin zaprawą cementową o szerokości 0,60 m i długości 1,00 m. Na planie sytuacyjny (rys. nr 1) przedstawiono przebieg rowów w terenie.
6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, ZIEMNE I WYKOŃCZENIOWE. W ramach robót przygotowawczych należy przygotować podłoża pod konstrukcję drogi. Zakres robót obejmuje oprócz robót ziemnych wykonanie profilowania i zagęszczenie podłoża w celu zlikwidowania głębokich wyboii, muld porośniętych trawami oraz usunięcia błota. Występujący rozluźniony grunt należy usunąć i wykonać nasyp po projektowaną konstrukcję drogi. Grunt z wykopów można wykorzystać do wykonania poboczy gruntowych, do zasypania dołów po usunięciu karczy oraz profilowanie terenu pod składnicę drewna. Nieprzydatny, zanieczyszczony należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. W ramach robót przygotowawczych należy usunąć wszystkie krzewy, drzewa i karcze znajdujące się w pasie robót drogowych, w tym w rowach również. Doły zasypać gruntem pochodzącym z wykopów robót ziemnych. Pobocza gruntowe drogi o szerokości 0,50 m należy wyprofilować (plantować usuwając porastające je trawy) ze spadkiem 6%. Zjazdy na posesje: - w km 0+261,45 P - nawierzchnia z kostki betonowej do rozbiórki, wykonanie nowego zjazdu o powierzchni 23,0 m2 - w km 0+347,50 i 0+350,10 (podwójny) - istniejący ściek trójkątny do rozbiórki, ułożenie nowego o długości 7,50 m, nawierzchnia zjazdów do przełożenia. - na pozostałych zjazdach wyrównanie z MKN (mieszanka kruszyw niezwiązanych) 2. Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Koszalin - na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany wykonawczy) b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót c) przedmiarze robót Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 28 maja 2013r. - Dz. U. z 2013r., poz. 907) z późniejszymi zmianami oraz aktów wykonawczych do ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.26-9, 45.11.12.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.