Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Remont internatów w podziale na 3 części |
Data zamieszczenia: | 2014-11-19 |
Zamawiający: |
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn ul. Kasprowicza 1 10-219 Olsztyn tel. 089 5421564 faks 089 5421575 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Kwota: | 85,742 PLN |
Data udzielenia: | 2014-11-14 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont internatów w podziale na 3 części. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) roboty budowlano - montażowe, sanitarne i elektryczne polegające na remoncie internatów w miejscowościach: Suwałki ul. Pułaskiego 24H; Gołdap ul Wolności 8; Morąg ul Wojska Polskiego 33; 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3części: a) Zadanie nr 1- remont internatu w Suwałkach ul. Pułaskiego 24H; b) Zadanie nr 2 - remont internatu w Gołdapi ul Wolności 8; c) Zadanie nr 3 -remont internatu w Morągu przy ul Wojska Polskiego 33; 3) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 4) Zakres robót: a) Zadanie nr 1: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane sanitarne i elektryczne; - wymiana urządzeń sanitarnych zgodnie z załączonym przedmiarem; - malowanie klatek schodowych; - roboty malarskie; b) Zadanie nr 2: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne; - roboty sanitarne - wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach oraz urządzeń sanitarnych zgodnie z załączonym przedmiarem. c) Zadanie nr 3: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, - roboty malarskie, - rozebranie i położenie posadzek; - roboty sanitarne; 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; b) założenia do kosztorysowania; c) przedmiary robót (oddzielne dla każdego zadania); d) wzór umowy. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.34.30.00-3, 45.44.21.80-2, 45.23.24.60-4, 45.44.21.00-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024