Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Interwencyjne roboty w zakresie dróg gruntowych na terenie miasta Marki |
Data zamieszczenia: | 2014-11-20 |
Zamawiający: |
Urząd Miasta Marki al. J. Piłsudskiego 95 05-270 Marki tel. 7811003 w. 118 faks 7811378 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Marki |
Kwota: | 179,956 PLN |
Data udzielenia: | 2014-11-17 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne roboty w zakresie dróg gruntowych na terenie miasta Marki. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie na rzecz i zlecenie Zmawiającego robót na terenie miasta Marki, polegających w szczególności na: a) interwencyjnym równaniu dróg o nawierzchni gruntowej i utwardzonych kruszywem; b) odśnieżaniu - płużeniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej; c) przygotowaniu terenu pasa drogowego nowo wytyczonych dróg do ruchu, w tym: oczyszczenie terenu, frezowanie karp, karczowanie drzew i krzewów, wywóz karpiny i gałęzi, korytowanie nawierzchni wraz z wywozem ziemi z korytowania, plantowanie dostarczonego kruszywa; d) wycinanie pilarką spalinową drzew wskazanych przez Zamawiającego rosnących w pasach drogowych ulic, cięcie i ułożenie wyciętego drzewa, załadunek i przewiezienie wyciętego drzewa we wskazane miejsce na terenie gminy (siedziba Zakładu Usług Komunalnych); e) wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych i korygujących drzew rosnących w pasach drogowych ulic gminnych; f) zdejmowaniu warstwy ziemi z poboczy jezdni o grubości ok. 5 cm i szerokości 0,70 m - długość poboczy 5 km, wywóz zebranej ziemi; g) załadunku i transporcie kruszywa stanowiącego własność Zamawiającego z miejsca jego składowania na wskazane ulice na terenie miasta - max. odległość 4 km. 2. Zakres i kolejność prac będzie określał Zamawiający każdorazowo w pisemnym zleceniu. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. Wykonawca przystąpi do wykonywania prac objętych niniejszą umową niezwłocznie po zawiadomieniu przez przedstawiciela Zamawiającego w formie telefonicznej, faksem lub mailem na wskazany przez Wykonawcę adres o takiej konieczności. 4. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 6 godzin od otrzymania zlecenia bądź telefonicznego zawiadomienia, do ewentualnego zabezpieczenia wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego miejsc, przed możliwością uszkodzenia pojazdów. Natomiast likwidacja tych zagrożeń nastąpi nie później niż w ciągu 1 dnia kalendarzowego od dnia otrzymania zlecenia bądź zawiadomienia. 5. Szacowane ilości, które należy przyjąć do wyceny: a) 2500 godzin pracy ładowarko-koparki; b) 600 godzin pracy pilarki spalinowej; c) 1542 km usługa transportowa: wywóz karpiny, gałęzi, ziemi z korytowania dróg i poboczy, transport kruszywa; d) 120 km (480 000 m2) odśnieżanie dróg gruntowych. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 77.21.11.00-3, 90.62.00.00-9, 60.00.00.00-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024