Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa drogi leśnej pożarowej asfaltowej nr ewid.16 i nr inw. 220/00250...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Przebudowa drogi leśnej pożarowej asfaltowej nr ewid.16 i nr inw. 220/00250 przebiegającej przez Leśnictwa Manowo i Niedalino o dł. 10,2km

Data zamieszczenia: 2014-11-29
Zamawiający: Nadleśnictwo Manowo
Manowo 54
76-015 Manowo
woj.
tel. 094 3183291
faks 094 3183281
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Manowo
Kwota: 26,111 PLN
Data udzielenia: 2014-11-07
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej pożarowej asfaltowej nr ewid.16 i nr inw. 220/00250 przebiegającej przez Leśnictwa Manowo i Niedalino o dł. 10,2km.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES ROBÓT : Przebudowa drogi leśnej pożarowej asfaltowej nr ewid. 16 i inw. 220/00250 przebiegającej przez Leśnictwa Manowo i Niedalino. Stan istniejący. Teren opracowania zlokalizowany jest na obszarze Nadleśnictwa Manowo Leśnictwa Manowo oraz Niedalino. Droga leśna pożarowa nr 16 ma swój początek w m. Manowo na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 135003 relacji Manowo-Cewlino, koniec przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 167. W jej ciągu znajdują się skrzyżowania z drogami leśnymi pożarowymi nr 17, 18, 24 oraz 19. Część zjazdów na drogi boczne jest o nawierzchni bitumicznej, większość o nawierzchni gruntowej. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,5 m i długości około 9,6 km (co 0,1 km ze względu na niedokładność pomiaru). Występują obustronne mijanki o zmiennej długości i szerokości. Zgodnie z informacjami Inwestora droga została wykonana w okolicy 1975 roku w konstrukcji: - warstwa ścieralna - BA grubości 4 cm, - warstwa wiążąca - BA grubości 4 cm, - podbudowa - kliniec kamienny grubości 20 cm. W 2013 roku po przebudowie, droga zyskała dwie nakładki bitumiczne w postaci warstwy wyrównawczej BA grubości 3 cm, następnie została ułożona geosiatka oraz warstwa ścieralna BA grubości 4 cm. Usunięto przełomy powstałe na wskutek rozrostu korzeni drzew pod nawierzchnią jezdni. Część istniejącej nawierzchni została sfrezowana, czym Inwestor uzyskał destrukt bitumiczny w ilości 280 m3, to jest 700 ton. W trakcie przebudowy zaniechano wykonania poboczy oraz rowów odwadniających na całym odcinku drogi, co powoduje rozmiękanie podłoża drogi w porach wiosennych. Ruch pojazdów wysokotonażowych spowoduje w przyszłości skoleinowanie nawierzchni, w przypadku nie wykonania odwodnienia. Stan projektowany. Zgodnie z założeniami i zleceniem Inwestora, projektuje się wykonanie prac dodatkowej przebudowy drogi wykonanej w 2013 roku na całym jej odcinku. Nawierzchnie istniejących zjazdów i mijanek zgodnie z załączoną tabelą, należy rozbudować o dodatkowe utwardzenia celem dostosowania ich parametrów geometrycznych do występującego ruchu pojazdów, szczególnie pojazdów do wywozu drewna z lasu i pojazdów pożarniczych. Mijanki należy wydłużyć do długości 23 m i poszerzyć do szerokości 2,5 m. Skosy najazdowe i wyjazdowe należy wykonać o wartości 1 do 5. Zjazdy na działki drogi leśne, do punktu czerpania wody należy wykonać o szerokości 3,5 m i kształtować promieniem 11 m przy kącie zwrotu bliskim 90 stopni. Przy mniejszych kątach zwrotu krawędź wewnętrzną zjazdu należy kształtować promieniem 5 m, wyjątkowo promieniem 1 m. Zjazdy na drogi pożarowe należy wykonać o szerokości 3,5 m i kształtować promieniem 15 m przy kącie zwrotu bliskim 90 stopni. Przy mniejszych kątach zwrotu krawędź wewnętrzną zjazdu należy kształtować promieniem 11 m. Orientacyjną geometrię utwardzeń przedstawiono na szkicach sytuacyjnych. W terenie należy wykonać szczegółowe pomiary, które będą podstawą do wykonania prac budowlanych. Spadki utwardzeń należy kształtować zgodnie z istniejącą nawierzchnią bitumiczną obiektu lub w kierunku terenu zielonego. Nowoprojektowane mijanki należy wykonać ze spadkiem 2 procent w kierunku terenu zielonego. Powierzchnia utwardzenia na styku z istniejącą nawierzchnią bitumiczną obiektu - jezdni nie może mieć uskoków. Dokładną lokalizację obiektów w terenie należy uzgodnić z Inwestorem. Wzdłuż całej jezdni drogi, zjazdów i mijanek należy wykonać pobocza gruntowe o szerokości 50 cm. Pobocza należy kształtować tak by uzyskać spadek od drogi w kierunku terenu zielonego o wartości i = 8 procent. Nawierzchnię gruntową poboczy należy zagęścić. Za nimi projektuje się rowy trójkątne o głębokości 40 cm i nachyleniu skarp 1 do 1. Skarpę zewnętrzną rowu należy kształtować do poziomu istniejącego terenu. W najniższych miejscach rowów należy wykonać połączone z nimi doły chłonne odległe od rowu na minimum 1 m. Dół chłonny powinien mieć wymiary w rzucie minimum 1 x 1 m i głębokość 1 m. Grunt z wykopu przy wykonywaniu rowów należy użyć do budowy poboczy, a nadmiar odrzucić poza korpus drogowy. W przypadku występowania drzew w miejscu przewidzianym do wykonania rowu, należy przerwać jego ciągłość na odcinku występowania drzew. Istniejące utwardzenie z płyt betonowych ażurowych zjazdów do punktu czerpania wody należy zdemontować na długości projektowanego nowego utwardzenia. Przyjęty w projekcie kilometraż drogi należy przyjąć jako orientacyjny z uwagi na niedokładność pomiaru. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja dodatkowych utwardzeń została zaprojektowana indywidualnie jako: warstwa ścieralna z destruktu bitumicznego grubości 8cm dla ruchu KR2 (2,5 tony na 1 m3 po zagęszczeniu) warstwa podbudowy zasadniczej z destruktu gruzowo-betonowego o granulacji 0 - 63mm o grubości 15 cm dla ruchu KR2 (1.8 tony na 1 m3 po zagęszczeniu) podłoże wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania minimum Is = 1,00 oraz E2 = 100 MPa W przypadku niemożności uzyskania parametrów podłoża o wartości minimum Is = 1,00 oraz E2 = 100 MPa, sposób wzmocnienia gruntu należy uzgodnić z Zamawiającym. Część destruktu bitumicznego na stanie Zamawiającego, przed wbudowaniem należy rozdrobnić (skruszyć w kruszarce). Po wbudowaniu i zagęszczeniu, jego górna powierzchnia powinna być gładka. Zestawienie projektowanych nawierzchni. Nawierzchnia dodatkowych utwardzeń z destruktu bitumicznego (orientacyjna) - 3913 m2 Pobocza gruntowe (orientacyjna) - 10170 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.