Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa drogi leśnej nr 119 w L. Piaski - etap IV

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Budowa drogi leśnej nr 119 w L. Piaski - etap IV

Data zamieszczenia: 2014-12-29
Zamawiający: Nadleśnictwo Połczyn
ul. 15 Grudnia 12
78-320 Połczyn-Zdrój
tel. 094 3662230
faks 094 3662230
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Połczyn-Zdrój
Kwota: 653,865 PLN
Data udzielenia: 2014-12-22
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 119 w L. Piaski - etap IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie 1,15 km drogi leśnej nr 119 w Leśnictwie Piaski Odcinek nr 118-119 w leśnictwie Piaski od km 2+930,00 do km 3+310 Odcinek nr 119 w leśnictwie Piaski o długości 767,00 m Stan istniejący - Inwestycja w całości położona jest na terenach leśnych. Projektowana droga przebiega po śladzie istniejącej drogi nieutwardzonej, gruntowej, stanowiącej ciąg komunikacyjny wewnętrzny dla służb leśnych oraz dróg wywozu drewna. Droga rozpoczyna się i kończy na skrzyżowaniu z istniejącymi drogami leśnymi. Teren przyległy do drogi stanowią lasy mieszane. W rejonie opracowania nie występuje zabudowa. Rzeźba terenu jest bardzo urozmaicona, występują znaczne różnice wysokości a istniejący przebieg drogi jest kręty. Obszar inwestycji obejmuje działki 250, 249, 248/1 obręb Łęknica, jednostka ewidencyjna Barwice- obszar wiejski. Parametry techniczne projektowanej drogi, Podstawowe parametry drogi długość odcinka: 1150 m prędkość projektowa: 30 km/h, szerokość korony drogi: min. 5,0 m, szerokość jezdni: min. 3,50 m, szerokość jezdni w miejscach mijanek: min. 6,0 m, szerokość poboczy z pospółki: 0,75 m, pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 3 % lub jednostronne 3% (lokalizacja określona na planie zagospodarowania terenu), pochylenie poprzeczne poboczy: 6% i 3%, długość mijanek: min. 23,0 m, promienie wyokrąglające na skrzyżowaniach i zjazdach: 1,5 - 20,0 m. Plan sytuacyjny/geometria korpusu drogi Projektowaną niweletę dostosowano do istniejących warunków tj. poziomu istniejącej drogi gruntowej i terenów przyległych. Parametry niwelety: min. pochylenie podłużne: 0,35 % max. pochylenie podłużne: 15,0 % Projektowana jezdnia nominalnej szerokości 3,50 metra będzie posiadała pochylenie daszkowe lub jednostronne o wartości 3% (lokalizacja określona na planie zagospodarowania ternu). Zmiana pochylenia jezdni odbywać się będzie na prostych przejściowych (dł. 25 m i 30 m). Pobocza jezdni o szer.0 ,75 cm należy wykonać z pospółki o optymalnym uziarnieniu gr. 10 cm. Spadek poprzeczny na poboczach wynosi:na odcinkach prostych i łukach: 6 % na zewnątrz (lokalnie 3%) Pobocza należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is0,98. Technologia realizowanych prac budowlanych: karczowanie pni drzew, usunięcie górnej nienośnej warstwy gleby o miąższości min. 20 cm ewentualne wykonanie wykopu lub nasypu (jeżeli grunt pozyskany z wykopu będzie spełniał parametry gruntu nasypowego zgodnie z wymogami określonymi w ST to można go zastosować do wykonania nasypów), wykonanie przepustów, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, ułożenie i zagęszczenie dolnej warstwy nawierzchni z mieszanki kruszywa przekruszonego 0/63 gr. 18 cm, ułożenie i zagęszczenie górnej warstwy nawierzchni z mieszanki kruszywa przekruszonego 0/31,5 gr. 9 cm, lokalne umocnienie górnej warstwy nawierzchni jezdni i mijanek płytami IOMB, wykonanie poboczy gruntowych z pospółki oraz rowów. Konstrukcja nawierzchni, Przyjęta konstrukcja jezdni górna warstwa nawierzchni z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 mm gr.9 cm, dolna warstwa nawierzchni z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanej mechanicznie 0/63,0 mm gr.18 cm, Górną warstwę kruszywa o grubości ok. 0,5 cm należy zaklinować miałem kamiennym 0/4 mm. Zamawiający dopuszcza do zastosowania kruszywo łamane przekruszone z otoczaków 0/31,5 mm produkowanych w lokalnych kopalniach kruszyw naturalnych z maksymalnym 5% udziałem nie przekruszonego surowca. Podłoże gruntowe pod projektowaną jezdnię należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is0,98. Dopuszcza sie wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z destruktu betonowego frakcji 0/63. Destrukt nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci cegieł, pozostałości zbrojenia oraz domieszek gruntów wysadzinowych. Lokalnie w miejscach, gdzie występuje znaczne pochylenie podłużne jezdni, w celu zapobieżenia wyrywania ziaren kruszywa przez poruszające sie pojazdy na podjeździe, w górnej warstwie nawierzchni należy zastosować przepuszczalne płyty IOMB. Płyty należy układać na całej szerokości jezdni i mijanek. Lokalizacja miejsc z nawierzchnią umocnioną płytami IOMB 3070,00-3210,00 - dł. 140,0 m (odcinka drogi 118-119) 0000,00-0065,00 - dł. 65,0 m (odcinka drogi nr 119) 0245,00-0490,00 - dł. 245,0 m (odcinka drogi nr 119) 0600,00-0767,49 - dł. 167,49 m (odcinka drogi nr 119) Roboty ziemne Projektowana niweleta będzie na przeważającym odcinku wyniesiona ponad istniejący teren. Nasypy i wykopy realizować zgodnie z normą PN-S 02205. Grunty pozyskane z wykopu należy wykorzystać do zasypania dołów po wykarczowanych drzewach oraz w przypadku gruntów niewysadzinowych i zagęszczalnych do wykonania części nasypów. Skarpy nasypu lub wykopu wykonywać o pochyleniu 1:1,5. Przed wykonaniem zasadniczych robót ziemnych należy usunąć górną warstwę gleby o gr. min. 20 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe będą naturalnie wsiąkać w przepuszczalną nawierzchnię projektowanej drogi, a ewentualny nadmiar będzie płynął na pobocza gruntowe, a dalej do rowów lub bezpośrednio w nawierzchnię przyległego terenu. W ramach zadania należy wykonać oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów, które prowadzone są wzdłuż projektowanej drogi. Rowy należy wykonywać w przypadku, gdy odległość pionowa pomiędzy krawędzią pobocza gruntowego, a przyległym terenem jest mniejsza niż 35 cm. W pozostałych przypadkach należy jedynie wykonać skarpę. Rowy wykonywać jako trójkątne na głębokość 40 cm. Umocnienie skarp rowów o pochyleniu podłużnym i>6 % należy wykonać poprzez ułożenie płyt ażurowych 6x40x60 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm (wypełnienie otworów gruntem rodzimym)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.26-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.