Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Roboty związane z podparciem oraz zabezpieczeniem wiaduktu drogowego...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Roboty związane z podparciem oraz zabezpieczeniem wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej DK46 Częstochowa - Szczekociny w km 238+116 w miejscowości Nakło, nad linią kolejową CMK (Grodzisk Maz. - Zawiercie) w km 182.555

Data zamieszczenia: 2015-01-20
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice
tel. 032 2586281
faks 032 2598710
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Kwota: 369,000 PLN
Data udzielenia: 2015-01-19
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty związane z podparciem oraz zabezpieczeniem wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej DK46 Częstochowa - Szczekociny w km 238+116 w miejscowości Nakło, nad linią kolejową CMK (Grodzisk Maz. - Zawiercie) w km 182.555.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Roboty związane z podparciem oraz zabezpieczeniem wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej DK46 Częstochowa - Szczekociny w km 238+116 w miejscowości Nakło, nad linią kolejową CMK (Grodzisk Maz. - Zawiercie) w km 182.555. Przedmiotem zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z podparciem oraz zabezpieczeniem wiaduktu drogowego. Przedmiotowy wiadukt zlokalizowany jest w ciągu drogi krajowej DK 46 (Częstochowa - Szczekociny) w km 238+116 w miejscowości Nakło, nad linią kolejową CMK (Grodzisk Maz.-Zawiercie) w km 182.555. Zakres przedmiotu zamówienia. W ramach zadania należy: a) wykonać wymagane pomiary, badania, inwentaryzację istniejącego obiektu i rozpoznanie, konieczne do opracowania rozwiązań projektowych; b) wykonać inwentaryzację istniejącej infrastruktury kolejowej mogącej kolidować z planowanymi robotami; c) sporządzić niezbędną (co do zakresu i treści) dokumentację projektową, obejmującą w szczególności Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy; d) uzyskać wymagane uzgodnienia i zgody; e) opracować materiały do zgłoszenia robót budowlanych i przekazać Zamawiającemu celem zgłoszenia robót do właściwego organu na podstawie stosownego upoważnienia; f) wykonać roboty budowlane oraz uporządkować teren; g) sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Inwestorowi; h) wykonać zabezpieczenie gzymsów - zakres drogowy, w tym: - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót, - skucie odspajających się betonowych elementów gzymsów i płyty, - demontaż i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz osłon przeciwporażeniowych na obiekcie, - osiatkowanie gzymsów i wspornika płyty. i ) podparcie - zakres drogowy, w tym: - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót, - skucie odspajających się betonowych elementów, oczepów i słupów, - doraźne zabezpieczenie betonu w miejscu podparcia elementów, - wzmocnienie podłoża podparcia pod obiektem, - wykonanie podparcia, - osiatkowanie oczepów i słupów. j) zabezpieczenie gzymsów - zakres kolejowy, w tym: - porządkowanie terenu budowy oraz torowiska przed każdorazowym otwarciem toru, - zabezpieczenie trakcji na czas prowadzenia robót, - zabezpieczenie przeciwporażeniowe wszystkich stalowych elementów zabezpieczenia obiektu (również w trakcie montażu), - zamknięcie torowisk i wyłączenie napięcia, - zabezpieczenie przeciw porażeniowe rusztowań. k) podparcie - zakres kolejowy, w tym: - porządkowanie terenu budowy oraz torowiska przed każdorazowym otwarciem toru, - podczas wykonywania robót należy dokonywać pomiarów sprawdzających tory, - zabezpieczenie przeciwporażeniowe wszystkich stalowych elementów podparcia (również trakcie montażu), - elementy podparcia muszą znajdować się w odległości 2,6 m od osi toru, - rusztowania powinny posiadać zabezpieczenie przeciw porażeniowe, - należy zidentyfikować infrastrukturę podziemną, - prace montażowe wykonywać przy zamkniętych torach i wyłączonym napięciu trakcji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.22.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.