Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Ochrona dorzecza Drawy i Regi - Etap II, kontrakt nr 7 i 9

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Ochrona dorzecza Drawy i Regi - Etap II, kontrakt nr 7 i 9

Data zamieszczenia: 2015-01-24
Zamawiający: Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego
ul. Piaskowa 6
78-520 Złocieniec
tel. 94 36 33 055
faks 94 36 33 050
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Złocieniec
Kwota: 1,007,913 PLN
Data udzielenia: 2015-01-02
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona dorzecza Drawy i Regi - Etap II, kontrakt nr 7 i 9.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: kontrakt nr 7 w Łobzie i kontrakt nr 9 w Resku
2.2.1 Część I - Kontrakt nr 7 Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Sienkiewicza, Sikorskiego, Cicha, część ulicy Niepodległości w miejscowości Łobez polegająca na rozdzieleniu kanalizacji ogólnospławnej na nowo budowaną kanalizację sanitarną wraz z odgałęzieniami o długości około 1012,9 mb oraz przyłączami o długości około 146,0 mb wraz z odtworzeniem istniejących ulic i chodników. Z zaprojektowanego zakresu wyłącza się z realizacji następujące przyłącza: od K1 do K3, od K20 do K22, od K48 do K51, od K64a do K65 do K68 i K62, od K46 do K 44 razem około 200,0 mb.
2.2.2 Część II - Kontrakt nr 9 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami w miejscowości Smólsko w gminie Resko polegającą na budowie kanalizacji grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami i tłocznej około 840 mb oraz przyłączami około 100 mb, a także przepompowni głównej PG wraz z zasileniem energetycznym i sterowaniem wraz z odtworzeniem istniejących ulic i chodników. Z zaprojektowanego zakresu wyłącza się z realizacji odcinek kanalizacji tłocznej od punktu R4 do studni rozprężnej SR i do Sist.
2.3 Warunki złożenia oferty częściowej.
1) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części,
2) Częścią zamówienia są kompletne roboty budowlane przewidziane do wykonania dla danej części.
3) Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części o pełnym zakresie,
4) Wykonawca składając ofertę na wybraną część lub wybrane części zobowiązany będzie wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wnieść wadium stosownie do wymagań dla zakresu składanej oferty.
Całość robót budowlanych wykonywać w oparciu o projekty budowlane i STWiOR.
Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają projekty budowlane i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji
2.4. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji
Dokumentacja projektowa obejmuje:
1)projekty budowlane,
2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)
3)przedmiary robót,
Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi dla dokonania wyceny oferty i z uwagi na przyjęcie wynagrodzenia ryczałtowego nie będą służyły do ustalania wynagrodzenia wykonawcy w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzjach administracyjnych. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z uwagi na zmianę standaryzacji warunków technicznych w stosunku do projektów budowlanych ustala się nadrzędność STWiOR nad projektem budowlanym.
3. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady.
1)Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pi-semnej gwarancji.
2)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego i wydana przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia.
3)Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę gwarancyjną wraz ze świadectwem przejęcia wystawionym przez Inżyniera
4)Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upły-wie 1 roku od dnia dokonania odbioru końcowego.
5)Warunki udzielonej gwarancji zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną załączoną w Części II Rozdział 4 Kontrakt.
4. Rozwiązania równoważne.
1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania.
2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń przedstawionym w załączniku nr 9.
3) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem:
spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych i użytkowych,
przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania),
uzyskanie zatwierdzenia Zamawiającego dla tych rozwiązań.
4).Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową.
5).Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w STWiOR i projektach budowlanych powinny być traktowane jako: Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.
6).W projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarach robót do przywołanych norm oraz technicznych systemów odniesienia dodaje się zdanie dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez co należy rozumieć projekt budowlany), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektorów nadzoru Inżyniera Kontraktu i Nadzoru Autorskiego.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie rozruchu przepompowni głównej w Smólsku, a także uruchomienie monitoringu pracy przepompowni.
3) Ustala się następujące pierwszeństwo dla powyższych dokumentów. STWiOR jest dokumentem nadrzędnym w stosunku do dokumentacji projektowej.
4) Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca przedstawi projekt tymczasowej organizacji ruchu, który uzgodni z odpowiednim zarządcą drogi oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego. Koszty zajęcia pasa drogowego obciążają wykonawcę. Roboty będą wykonywane w pasie dróg gminnych , powiatowych i wojewódzkich. Koszty umieszczenia urządzeń nie związanych z infrastrukturą drogową w pasie drogowym obciążają Wykonawcę do czasu końcowego odbioru robót.
5) Przed rozpoczęciem robót na danym terenie wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest uzyskać oświadczenie od każdego właściciela nieruchomości o przywróceniu nieruchomości do stanu pierwotnego.
6) Wykonawca dokona odbudowy dróg do stanu sprzed wejścia na budowę oraz zgodnie z zakresem określonym w SIWZ z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń posesji.
7) Wykonywanie tyczenia robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót zlecić jednostce geodezyjnej.
8) Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót oraz ustalić organizację robót polegającą na:
a) ustaleniu miejsca do odkładania ziemi urodzajnej, odwożeniu urobku, odprowadzeniu wody z wykopu itp.,
b) wytyczeniu i oznaczeniu w sposób trwały wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej,
c) oznaczeniu miejsc niebezpiecznych pod liniami energetycznymi i w ich obrębie, gdzie wykonanie wykopów może odbywać się sposobem ręcznym.
9) Opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).
10) Wykonane i zgłaszane do odbioru odcinki kanałów potwierdzone mają być szkicami geodezyjnymi oraz będą podlegały przeprowadzeniu prób szczelności i spadków wykonanych techniką kamerowania oraz archiwizacji na nośniku cyfrowym (zgodnie z PN-EN 1610-2002 lub rozwiązania równoważne do przywołanej normy). Z wykonanych prób wykonawca sporządzi kompletną dokumentację w postaci protokołu na piśmie wraz z załącznikiem pełnego zobrazowania na płycie DVD.
11) Przepompownia ścieków musi posiadać podstawowe urządzenia tego samego producenta. Nie dopuszcza się zastosowania podstawowych urządzeń przepompowni różnych producentów . Celowym jest aby wykonawca zapoznał się ze stanem istniejącym przepompowni aby oferowane rozwiązania zapewniały pełną kompatybilność i racjonalność serwisową w stosunku do istniejących rozwiązań.
12) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone- odbiór końcowy, po wystawieniu świadectwa przejęcia.
13) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE oraz Dokumentację Techniczno-Ruchową.
14) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do odbioru przez Inżyniera Kontraktu materiałów w chwili dostawy na plac budowy oraz po jego wbudowaniu. Inżynier Kontraktu winien potwierdzić zgodność dostarczonych materiałów z dokumentacją projektową.
15) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową.
16) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.
17) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej.
18) W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla zakresu zrealizowanych robót budowlanych, wykonawca na podstawie uzyskanego od zamawiającego pełnomocnictwa uzyska pozwolenie na użytkowanie.
19) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu oryginalną otrzymaną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą :
a) dziennik budowy,
b) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru,
c) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome,
d) dokumentację powykonawczą,
e) powykonawczą inwentaryzację i dokumentację geodezyjną zarejestrowaną w Wydziale Geodezji i Kartografii odpowiedniego starostwa
f) oświadczenie właścicieli nieruchomości stwierdzające brak uwag/zastrzeżeń do wykonanych robót odtworzeniowych i zejścia z posesji,
g) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamonto-wanych urządzeń, DTR,
h) instrukcje obsługi wszystkich urządzeń ruchomych i nieruchomych
i) protokoły z badania materiałów i urządzeń,
j) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówie-nia, a odnoszące się do jego realizacji.
Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu.
20) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia- do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inżyniera Kontraktu.
21) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie karty odpadów
22) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach:
a)Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.
Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych.
b)Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) cyt.
Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi.
c) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z 9 marca 2011r.
7. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego). W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy opisany w dokumentacji projektowej, wskazań i wytycznych zawartych w SIWZ i STWiOR. Udzielenie zamówienia dodatkowego będzie możliwe tylko i wyłącznie wówczas, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, nie przewidziane i nie wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a których wykonawca pomimo usilnych starań nie mógł przewidzieć. Zamówienia dodatkowe będą rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy przy zachowaniu stawek (R, S, Kp, Kz z dnia podpisania kontraktu) pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym przy akceptacji Podmiotu Upoważnionego w trybie zamówienia z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. Udzielenie zamówienia dodatkowego będzie możliwe po zbadaniu okoliczności będących podstawą ich udzielenia i szczegółowego uzasadnienia w protokole konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, po zatwierdzeniu go przez Zamawiającego i Podmiotu Upoważnionego.
2)Nieistotne odstępstwa od projektu, polegające na zmianie trasy w obrębie tej samej działki, nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
3)Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.
4)Postawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będą kosztorysy ofertowe opracowane metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, w zakresie rzeczowym - dla każdej części osobno. Kosztorysy ofertowe mają jedynie znaczenie kalkulacyjne i pomocnicze. Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5)Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót lub roboty kontynuowane. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie protokół wykonania i odbioru częściowego robót oraz wystawione przejściowe świadectwo płatności przez Inżyniera Kontraktu i zatwierdzone przez Zamawiającego. Rozliczenia za wykonane roboty będą dokonywane na podstawie zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo- finansowego, który stanowi załącznik do umowy zawartej z wybranym wykonawcą.
6)Wybrany Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje Harmonogram rzeczowo- finansowy dla każdego kontraktu odrębnie (wg wzoru przekazanego przez Inżyniera Kontraktu), o stopniu szczegółowości wynikającym z dokumentacji projektowej z uwzględnieniem etapów realizacji zadania i szczególnych robót oraz złoży kosztorys dostosowany do poszczególnych etapów realizacji wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym.
7)Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonawca opracuje odrębnie dla każdego kontraktu wchodzącego w skład części, na które wykonawca złożył ofertę.
8)Zamawiający dopuszcza w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego, za zgodą Zamawiającego.
9)Zamawiający dopuszcza płatności przejściowe fakturowane nie częściej niż raz na koniec kwartału proporcjonalnie do zakresu i postępu robót- zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo- finansowym.
10)Dopuszcza się płatności przejściowe do osiągnięcia 90% zaawansowania rzeczowego Kontraktu Nr 7 i 9. Faktura końcowego rozliczenia o wartości nie mniejszej niż 10 % ceny ofertowej będzie mogła być wystawiona po zakończeniu i odbiorze robót bez istotnych wad i po otrzymaniu Świadectwa Przyjęcia - dla każdej z części.
11)Wykonawca będzie wystawiał faktury na podmiot upoważniony, który zgodnie z Porozumieniem w sprawie ponoszenia wydatków kwalifikowanych z dnia 07.04.2014 r. jest Spółka Wodociągi i Kanalizacje Sp. z o.o. dla kontraktu nr 9 i Gmina Łobez zgodnie z porozumieniem w sprawie ponoszenia wydatków kwalifikowanych z dnia 12.04.2013 r. dla kontraktu nr 7.
W Porozumieniu Beneficjent (Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego) upoważnia Podmiot Upoważniony do ponoszenia wydatków kwalifikowalnych w ramach projektu pod nazwą Ochrona dorzecza Drawy i Regi - Etap II współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach Priorytetu I - Gospodarka wodno- ściekowa.
12)Podstawą rozliczania wykonania robót i wystawiania faktur VAT będą protokoły częściowego odbioru robót i protokół odbioru końcowego zatwierdzony przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego oraz sporządzenie przejściowego i końcowego świadectwa płatności, w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy.
13)Termin zapłaty faktur Wykonawcy wynosić będzie do 30 dni od daty wpływu do Podmiotu Upoważnionego prawidłowo wystawionej, sprawdzonej przez Inżyniera Kontraktu faktury VAT. Należności za wykonane roboty będą regulowane przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze.
14)Warunkiem zapłaty należności dla wykonawcy za wykonane roboty budowlane będzie otrzymanie przez Podmiot Upoważniony pokwitowanych przez podwykonawców i dalszych podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy i dalszych podwykonawców, to Podmiot Upoważniony dokona zapłaty dla podwykonawcy i dalszych podwykonawców i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy na zasadach określonych w pkt 6 SIWZ.
15)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane i montażowe będą odebrane bez istotnych wad i przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia, a Zamawiający otrzyma kompletną dokumentację zgodnie z pkt. 5 podpunkt 19 niniejszej SIWZ.
16) Planowane zakończenie wykonywania robót: w terminie nie później niż do 31.08.2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.23-3, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6, 45.31.10.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.33.00.00-9, 45.23.10.00-5, 45.34.20.00-6, 45.11.12.91-4, 90.71.15.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Oś priorytetowa I oś. Gospodarka wodno - ściekowa. Projekt Nr POIŚ.01.01.00.00-029/13-00.

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.