Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: „Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul....

Przedmiot:

„Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie”

Data zamieszczenia: 2017-07-19
Zamawiający: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
ul. Połczyńska 24
75-815, Koszalin
telefon - 94 3118060
faks - 94 3425419
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kwota: 92,586 PLN
Data udzielenia: 2017-07-14
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
TZP.221.16.2017.DSz
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i remont chodników” z podziałem na 5 zadań: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie” 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Opis części zamówienia: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie” - ul. Rodła - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 393,50m2, - ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C - wymiana istniejącej nawierzchni z koski betonowej gr. 6cm na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 221,00m2 Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 1 wynosi: 614,50m2 Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie” - ul. Władysława IV-go przy budynku poczty - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 182,34m2, - ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 323,80m2, Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 2 wynosi:506,14m2 Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie” - Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 298,20m2, na kostkę betonową bezfazową koloru czerwonego w ilości 40,50m2 oraz na płytki integracyjne koloru żółtego w ilości 1,80m2 , - ul. Karłowicza przy Nr 5-5C - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 301,00m2 - ul. Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w kierunku giełdy - - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 255,00m2, Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 3 wynosi: 856,00m2 Zadanie Nr 4: „Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie” - ul. Rybacka - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 474,00m2 Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie” - ul. Łużycka łącznik przy terenie przedszkola - wymiana istniejącej nawierzchni z koski betonowej gr. 6cm na kostkę betonową koloru szarego gr. 5cm w ilości 204,00m2, - ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 83,20m2 oraz na płytki integracyjne koloru żółtego w ilości 1,80m2 Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 5 wynosi: 289,00m2 Uwaga!!! 1) Wykonawca robót zobowiązany jest do zgłaszania przed przystąpieniem do regulacji zaworów, studni i włazów właścicielom istniejących sieci (np. ZG, MWiK, ORANGE…) oraz do poniesienia ewentualnych kosztów ich odbioru. Taką politykę stosuje ORANGE POLSKA „Zasady wykonywania odbioru końcowego/nadzoru właścicielskiego” dostępne na stronie internetowej http://www.orange.pl/kontrola-dostepu-do-infrastruktury.phtml po dopełnieniu odpowiednich formalności drogą mailową na adres DISU.RNWUUiISzcz@orange.com z wnioskiem o uzyskanie zgody oraz zapewnienie nadzoru ze strony Orange Polska nad pracami planowanymi; przesłanie zwrotnie wypełnionego wniosku na powyżej podany adres e-mail. 2) W miejscach, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich zadań lub na poszczególne zadania. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C”, „E” SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących prac objętych przedmiotem umowy, niżej wymienionych: - branża drogowa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
 
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6,

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.