Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont części nawierzchni dróg wraz z udrożnieniem kanalizacji w JW 2039...

Przedmiot:

Remont części nawierzchni dróg wraz z udrożnieniem kanalizacji w JW 2039 Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1

Data zamieszczenia: 2017-07-26
Zamawiający: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Saperska 1
10-073, Olsztyn
telefon - 261 32 28 15
faks - 261 32 34 50
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Kwota: 420,099 PLN
Data udzielenia: 2017-07-20
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części nawierzchni dróg wraz z udrożnieniem kanalizacji w JW 2039 Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
182/26/RB/PN/17/ZC/K
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie części nawierzchni dróg wraz z udrożnieniem kanalizacji w JW 2039 Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1, zgodnie z: 1.2. dokumentacją projektową stanowiącym załącznik do wzoru umowy, 1.3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do wzoru umowy, 1.4. decyzjami. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45100000-8 3. Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 3 osób wykonujących w szczególności roboty w zakresie: roboty ogólnobudowlane. 4. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 1 ppkt 1.2 oraz w przepisach związanych. 5. Oryginały dokumentów stanowiących załączniki do wzoru umowy Zamawiający udostępni do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 6. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 7. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie. 8. Dla zainteresowanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania oględzin miejsca realizacji robót budowlanych w terminie do 03.07.2017 r., po uprzednim uzgodnieniu terminu – e-mail: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl 9. Przyjęcie terenu budowy i rozpoczęcie robót budowlanych nie może nastąpić później niż 2 dni od dnia zawarcia umowy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie z wyprzedzeniem co najmniej 2-dni roboczych uzgadniać wszelkie zmiany osobowe pracowników. Komendant 22 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie zastrzega sobie prawo nie wyrażania zgody na proponowane zmiany dotyczące składu zespołu osobowego Wykonawcy. Przed rozpoczęciem realizacji zadania na terenie kompleksu wojskowego, pełnomocnik d/s OIN Zamawiającego przeprowadzi z pracownikami Wykonawcy 15 minutowe szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych (art. 19 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. z 2010 nr 182 poz.1228). Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nieposiadające obywatelstwa polskiego winny spełniać wymagania określone w decyzji nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. U. MON z 2012 r., poz. 33), tj. posiadać pozytywną opinię służby kontrwywiadu wojskowego. 11. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym. 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
 
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45230000-7, 45230000-8, 45233223-8, 45233000-9, 45233100-0, 45233300-2, 45233226-9,

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.