Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: „Odbudowa jazu na rzece Rozoga w km 38+390 w m. Wykrot, gm. Myszyniec, pow....

Przedmiot:

„Odbudowa jazu na rzece Rozoga w km 38+390 w m. Wykrot, gm. Myszyniec, pow. ostrołęcki”

Data zamieszczenia: 2017-09-08
Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce
Krajowy numer identyfikacyjny 58558400103
ul. ul. Poznańska  19
07-409   Ostrołęka
państwo Polska
tel. 29 7603226
e-mail o.ostroleka@wzmiuw.waw.pl
faks 29 7604657.
Adres strony internetowej (url): www.wzmiuw.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka
Kwota: 1,117,788 PLN
Data udzielenia: 2017-08-31
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbudowa jazu na rzece Rozoga w km 38+390 w m. Wykrot, gm. Myszyniec, pow. ostrołęcki”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PIR/O-4208.RJW/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: Odbudowa jazu na rzece Rozoga w km 38+390 w m. Wykrot gm. Myszyniec pow. ostrołęcki polegających na odbudowie jazu na rzece Rozoga w miejscowości Wykrot, gmina Myszyniec wraz z budową przepławki dla ryb jako bystrze co umożliwi zachowanie ciągłości morfologicznej cieku, zapewni migrację organizmów wodnych. Zakres robot do wykonania: - rozbiórka istniejącej konstrukcji jazu, wraz z korpusem i demontażem kładki technicznej nad jazem i umocnień skarp i dna rzeki, - budowa jazu dokowego o konstrukcji żelbetowej, posadowionego bezpośrednio na podłożu gruntowym - wykonanie umocnień skarp i dna rzeki od strony wody dolnej i górnej, - montaż konstrukcji wsporczej dla mechanizmów wyciągowych, - montaż zamknięć – zasuwy płaskie, z napędem palczatkowym, ręcznym, - wykonanie kładki technicznej nad jazem oraz przepławką wraz z oporęczeniem, - budowa przepławki dla ryb jako bystrze. Podstawowe parametry jazu: · ŚWIATŁO 2x3,0 m=6,0 m · GŁĘBOKOŚĆ NIECKI 0,5 m · DŁUGOŚĆ NIECKI 4,0 m · NPP=MaxPP 113,50 m n.p.m. · WYSOKOŚĆ ZASUWY 0,7 m Podstawowe parametry przepławki: · SZEROKOŚĆ KORYTA W DNIE 2,0 m · NAPEŁNIENIE KORYTA 0,35 m · SZER. KORYTA NAPEŁNIONEGO 2,7 m · ILOŚĆ KOMÓR SPOCZNIKOWYCH 1 szt. · DŁUGOŚĆ KOMORY SPOCZNIKOWEJ 5,0 m · DŁUGOŚĆ PRZEPŁAWKI 70,0 m · ŚREDNICA GŁAZÓW / KAMIENI 0,6 m · NACHYLENIE SKARPY 1:2 · SPADEK PODŁUŻNY 2,5 % Lokalizacja inwestycji miejscowość: Wykrot; · gmina: Myszyniec; · powiat: ostrołęcki; · województwo: mazowieckie; · rzeka: Rozoga w km 38+390 Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany, wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 2 do SIWZ, 2) decyzje administracyjne – zał. Nr 3 do SIWZ, 3) niniejsza SIWZ. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do: 1) udzielenia gwarancji na wykonane roboty – min. 3 lata – max. 5 lat (okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert), 2) spełnienia warunków określonych w decyzjach administracyjnych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ, 3) zatrudnienia na umowę o pracę pracowników zgodnie z opisem w pkt IV SIWZ, 4) ubezpieczenia budowy, 5) ponoszenia kosztów wymienionych w pkt XX SIWZ, 6) zapewnienia obsługi geodezyjnej, 7)uzgodnienia przed rozpoczęciem robót (np. w formie protokołu) z właścicielami nieruchomości warunków czasowego wejścia na grunt w celu realizacji inwestycji (w porozumieniu z zamawiającym), w tym również uzgodnień z zarządcą dróg dojazdowych do terenu budowy. 8) Po zakończeniu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia spisanie protokołów z właścicielami nieruchomości o których mowa wyżej w pkt. 7 stwierdzających doprowadzenie do stanu pierwotnego, naprawienia szkód, oraz rozliczenia się za zajęcie gruntu lub za szkody w uprawach rolnych powstałych w wyniku przedmiotu umowy. 9) przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji terenu robót, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Wizję terenu robót wykonawca przeprowadza na własny koszt. Wymagania odnośnie robót budowlanych 1) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń zostały wskazane znaki towarowe lub pochodzenie (nazwa własna materiału czy urządzenia, marka, numer katalogowy lub producent, dostawca), źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy pzp, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 2) Stosowane wyroby budowlane powinny odpowiadać normom, europejskim ocenomtechnicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych. 3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów budowlanych lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wszelkie zmiany wymagają każdorazowo akceptacji zamawiającego. 4) Wszelkie materiały i urządzenia równoważne muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału i urządzenia wskazanego jako przykładowy, tj. muszą co najmniej: a) być tej samej wytrzymałości, b) być tej samej trwałości, c) posiadać parametry techniczne materiałów i urządzeń jakie zostały określone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) spełniać te same funkcje, e) spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, f) posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i p.poż. 6) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi oraz SIWZ. IV. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze czasu pracy) przez wykonawcę min. 6 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty demontażowe urządzeń i konstrukcji stalowych, 3) roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, 4) roboty ziemne, 5 ) roboty kafarowe, 6) roboty konstrukcyjne betoniarskie i zbrojarskie, 7) roboty warsztatowe i montaż konstrukcji stalowych na budowie, 8) umocnienie dna i skarp oraz przepławki, 9) zagospodarowanie terenu 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia przedłoży zamawiającemu oświadczenie dotyczące pełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 1, – formularz nr 11 do SIWZ. 3. Osoby o których mowa w pkt. 1 powinny być zatrudnione na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia ww. osób, przedstawiając w szczególności: zanonimizowane umowy o pracę zawartych z osobami wykonującymi czynności bezpośrednio związane z realizacją poszczególnych części zamówienia, dowody uiszczania składek na ubezpieczenie społeczne, dowody odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł, określoną we wzorze umowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Kara będzie naliczana w odniesieniu do każdej z osób, za każdy dzień, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania zatrudnienia na umowę o pracę. Nie przedstawienie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanego przez zamawiającego oświadczenia, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. 5. W przypadku wątpliwości zamawiającego, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.