Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno -...

Przedmiot:

Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

Data zamieszczenia: 2017-09-13
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Krajowy numer identyfikacyjny 9235077700000
ul. ul. Nadgoplańska  4
88150   Kruszwica
państwo Polska
tel. 523 515 010
e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl
faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Kruszwica
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PIFZ-Z.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy I. Miejsce świadczenia usługi 1) Kruszwica ul. Nadgoplańska, część dz. ew. 98 obręb 6 2) Kruszwica ul. Wspólna, część dz. ew. 106/140 obręb 5 3) Kruszwica ul. Żeglarska, część dz. ew. 259/1 obręb 2 II. Parametry obiektów 1) Kruszwica ul. Nadgoplańska, część dz. ew. 98 obręb 6 a) powierzchnia terenu objęta opracowaniem P= 1260 ,00 m2 b) powierzchnia nawierzchni igłowanej placu zabaw P = 55,00m2 c) powierzchnia chodników P = 21,00 m2 d) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami P = 94,00 m2 e) kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 96,00 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym „Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadgoplańskiej na części dz. ew. 98 obr.6 w Kruszwicy” i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz. Uwaga! W opisie technicznym wskazano 12 szt. koszy na śmieci jednak do wyliczeń należy przyjąć 8 koszy na śmieci. 2) Kruszwica ul. Wspólna, część dz. ew. 106/140 obręb 5 a) powierzchnia objęta opracowaniem P= 1900,00 m2 b) powierzchnia nawierzchni piaskowa placu zabaw P = 338,00 m2 c) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami i stołem do ping-ponga i piłkarzyków d) kostka typu polbruk w kolorze zielonym i szarym P = 145,00 m2 (80m2+65m2) e) kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 87,00 mb f) powierzchnia nawierzchni trawiastej z rolki na terenie ogrodzonego placu zabaw P = 116,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego na osiedlu „Zagople” przy ul. Wspólnej na części dz. ew. 106/140 obr.5 w Kruszwicy.” i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz. 3) Kruszwica ul. Żeglarska, część dz. ew. 259/1 obręb 2 a) powierzchnia terenu objęta opracowaniem P= 960,00 m² b) powierzchnia nawierzchni igłowanej P = 65,00m² c) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami P = 105,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy przystani żeglarskiej LOK Popiel związane z budową siłowni zewnętrznej” i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych przez Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz III. Wytyczne dla Wykonawców: 1) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedstawienie stosownych dokumentów uwiarygadniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowaną opinię. 2) Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót są elementami pomocniczymi. 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić kosztorys ofertowy. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy – m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem robót, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 5) W celu wykazania, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia: - karty technicznej danego urządzenia placu zabaw oraz siłowni wraz ze zdjęciem (w kolorze) oferowanego urządzenia; - karty technicznej nawierzchni bezpiecznej wraz ze zdjęciem (w kolorze); - karty technicznej elementów małej architektury oraz ogrodzenia wraz ze zdjęciem (w kolorze); - próbki oferowanej nawierzchni bezpiecznej; -certyfikatu zgodności dot. nawierzchni z normą PN EN 1177:2009 (lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki certyfikujące; - certyfikatu zgodności dot. urządzeń placów zabaw z normą PN EN 1176:2009 (lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki certyfikujące na każde urządzenie – certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń, (w przypadku zestawów urządzeń dopuszcza się przedstawienie certyfikatu osobno dla piaskownicy i osobno dla pozostałej części urządzenia), - certyfikatu zgodności dot. urządzeń siłowni zewnętrznych z normą PN EN 16630:2015-06 ( lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki na każde urządzenie – certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń siłowni zewnętrznej. IV. Wymagania zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy – wykonanie nawierzchni, montaż ogrodzenia, montaż urządzeń placów zabaw i siłowni jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 2) W terminie do 5 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) Jeżeli pomimo niespełnienia powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci karę umowną. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez Zamawiającego i podpisaną przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
 
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45112723-9, 45233200-1, 37535200-9, 37410000-5

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.