Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonanie wymiany istniejących chodników na osiedlu Wyzwolenia i wzdłuż ul....

Przedmiot:

Wykonanie wymiany istniejących chodników na osiedlu Wyzwolenia i wzdłuż ul. Konstantynowskiej na odcinku od ul. Senatorskiej do ul. Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim

Data zamieszczenia: 2017-09-20
Zamawiający: Gmina Aleksandrów Łódzki
Krajowy numer identyfikacyjny 472057738
ul. Pl. Kościuszki  2
95-070  Aleksandrów Łódzki
państwo Polska
tel. 422700300
e-mail gmina@aleksandrow-lodzki.pl
faks 422700313.
Adres strony internetowej (url): http://aleksandrow-lodzki.pl/
Województwo: łódzkie
Miasto: Aleksandrów Łódzki
Kwota: 167 PLN
Data udzielenia: 2017-09-18
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wymiany istniejących chodników na osiedlu Wyzwolenia i wzdłuż ul. Konstantynowskiej na odcinku od ul. Senatorskiej do ul. Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I zamówienia – Wykonanie wymiany istniejących chodników na osiedlu Wyzwolenia w Aleksandrowie Łódzkim. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejących chodników na osiedlu Wyzwolenia na działkach o nr ewid. 485/1, 499, 485/24, 485/11 w obrębie geodezyjnym A-2 w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 702 m2, c) ułożenie krawężników betonowych 15x30x100 z wykonaniem ław betonowych – 34 mb, d) ułożenie obrzeży betonowych 30x8x100 – 569 mb. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji przedmiotowej” stanowiącej załącznik nr 6.1 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6.1 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe w zakresie remontu chodników, 2) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, 3) Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi, 4) Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, 5) Ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, 6) Ułożenie krawężników betonowych z wykonaniem ław betonowych, 7) Ułożenie obrzeży betonowych. 6. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Część II zamówienia – Wykonanie wymiany chodnika wzdłuż ulicy Konstantynowskiej na odcinku od ul. Senatorskiej do ul. Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany chodnika wzdłuż ulicy Konstantynowskiej na odcinku od ul. Senatorskiej do ul. Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim na działkach o nr ewid. 318, 461, 460, 453, 445, 443 i 297/2 w obrębie geodezyjnym A-9 w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności : a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 820,5 m2, c) ułożenie krawężników betonowych 15x30x100 z wykonaniem ław betonowych – 20 mb, d) ułożenie obrzeży betonowych 30x8x100 na podsypce cementowo-piaskowej – 272 mb, e) ułożenie obrzeży betonowych 30x8x100 na ławie betonowej – 253.5 mb. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji przedmiotowej” stanowiącej załącznik nr 6.2 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6.2 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe w zakresie remontu chodników, 2) Ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa, 4) Ułożenie krawężników betonowych z wykonaniem ław betonowych, 5) Ułożenie obrzeży betonowych, 6) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni. 6. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wspólne dla części I i części II zamówienia 1. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.2.2 SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.